Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Love Story Informatie

Ga naar beneden 
+16
Els
grace
merril
irma22
sansa
meijroos
Annemarie
Hetty
Suus94
Sphinx
Kim22
Ingrid
Gege
theaterfreak
Angeline
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydi dec 18, 2012 9:12 pm

Echt heel fijn dat Love Story toch doorgaat! Hopelijk komen ze ook een bezoekje aan Zwolle brengen.. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptyza feb 02, 2013 10:43 pm

Omdat ik het verhaal eigenlijk niet kende, heb ik maar besloten om het boek eens te gaan lezen. Ik heb het vanmorgen bij de bieb gehaald en ik had een dik boek verwacht, maar het is eigenlijk maar een heel dun boekje. Dus ik heb het nu dus al uit. Ik ben heel enthousiast over het verhaal. Wat een mooi verhaal. Ik denk dat ik maar alvast een voorraad zakdoekjes in ga slaan. Tegen het eind van het boek had ik toch al een behoorlijke brok in mijn keel. En er zat nog niet eens stemmige muziek bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptyma feb 04, 2013 10:18 pm

@Kim, klinkt goed! Ik hou wel van een mooie musical!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydi feb 05, 2013 12:20 pm

@kim er is een nieuwe (dikkere?) versie uit van het boek (zag ik op een twitter van freek himzelf) bij ons nog niet te leen in de bieb (maar heb de dvd klaarliggen, twijfel nog of ik deze wil bekijken voor de musical...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydi feb 05, 2013 8:19 pm

Ja die had ik ook gezien, dus ik had een dikker boek verwacht, maar ik vraag me af of dat dan niet gewoon een iets groter lettertype is of zo. Ik heb namelijk niet het idee dat ik echt wat heb gemist. Ik twijfel ook nog of ik de filmversie van te voren wil gaan zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptyvr maa 08, 2013 8:58 pm

Ik weet natuurlijk niet of het waar is maar toch even leuk om te speculeren. Ik las net op het forum van musical world dat Freek vorige week foto`s heeft gemaakt in londen met Celinde schoenmaker speciaal voor Love story. Zal Celinde de tegenspeelster worden van Freek? Het lijk mij geweldig. Even afwachten dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptyvr maa 08, 2013 9:05 pm

Hij is natuurlijk wel naar Londen geweest en volgens mij was Maurice Wijnen er ook, aangezien ze beide hebben getwitterd dat 'A chorus Line' zo'n goede productie is. Dat was volgens mij op dezelfde dag. En Celinde zit natuurlijk in londen voor LesMis. Dus dat bij elkaar opgeteld zou het best eens kunnen. Het wordt onderhand wel eens tijd denk ik dat het bekend wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptyvr maa 08, 2013 11:44 pm

Dat wordt dan een heel knap stel:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydi apr 23, 2013 1:04 pm

Ben benieuwd naar de tourlijst van Love Story. Zal toch echt niet meer lang duren voordat die bekend is...
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydi apr 23, 2013 1:20 pm

ben ook vol ongeduld aan het wachten op de tourlijst .....
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 10:24 am

Zag net dat Love Story twee avonden in Purmerend speelt in november. Lekker in de buurt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 11:36 am

Is dat via t theater bekend Irma?
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 2:45 pm

Ik zag op de site van musicalworld dat iemand schreef dat Love story 28 en 29 januari in IJmuiden zal staan. Ik hoop gauw meer te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 6:11 pm

@ingrid: ja het programma van de Purmaryn is al bekend en daar stond dat op 14 en 15 november Love Story speelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 8:54 pm

Ik ben ook heel benieuwd naar de speellijst. Hij moet inderdaad binnenkort wel komen want de voorverkoop van de meeste theaters beginnen in mei. Het is alleen erg jammer dat we nu niet weten wanneer Freek wel mee doet en wanneer niet. Bij Next to Normal was het ideaal dat hij altijd mee deed. Nu ben ik benieuwd hoe jullie het gaan doen. Gaan jullie gewoon kaartjes kopen en dan maar hopen dat Freek mee doet. Of hebben jullie een andere methode.
Ik las net trouwens op twitter dat er vanavond bij de late editie van Shownieuws nieuws is over Love Story. Ik ben heel benieuwd. Ik kan het allleen niet zien omdat ik nu op mijn werk ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 9:06 pm

Ik hoop gewoon op n vaste cast...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 9:52 pm

Aangezien het iedere keer maar zo,n twee dagen is dat ze in het theater staan per theater neem ik bijna zeker aan dat het een vaste cast is.. Ik denk dat ze vanavond rest van cast bekend gaan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 9:56 pm

Ik ga er ook van uit dat de speellijst zeer binnenkort bekend is. Bij mij in de regio wordt het programma van het theater in Eindhoven op 4 mei bekend gemaakt en dat is al vrij snel. Roermond is ook meestal rond die tijd. Ik wil de musical hoe dan ook zien, dus ik ga ieder geval kaartjes kopen voor 1 van de genoemde theaters. Als Freek dan niet mocht spelen op die data, dan ga ik gewoon voor een extra keer ergens anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptywo apr 24, 2013 11:30 pm

Verwacht i.d.d. vaste cast aangezien die niet zo groot is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 12:38 am

Hij staat 3 en 4 December in schouwburg Amstelveen, 11 Mei kaarten in de verkoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 12:41 am

Zonet hebben ze in shownieuws een klein stukje van de trailer laten zien. Het klinkt en ziet er nu al prachtig uit. Het was een mooi maar erg kort stukje. Volgens mij wordt het een voorstelling vol kippevel. Maurice Wijnen spreekt ook vol lof over Freek en Celinde.
Wat ik mij nu wel afvraag, hoe groot is de cast en door wie wordt het gespeeld., dat zal nu toch al wel bekend zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 12:47 am

En de trailer staat zelfs al op de nieuwspagina, erg mooi en snel gedaan Tessa, thx!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 3:12 pm

Mooie speellijst, dat wordt weer flink sparen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 4:36 pm

Wat een feest, ook Jonathan Demoor zal te zien zijn in Love Story, in het ensemble én de US van Freek Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Emptydo apr 25, 2013 7:19 pm

Ik ben de planning ook alvast aan het maken....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love Story Informatie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love Story Informatie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» persdag Love Story
» Love Story op You Tube
» love story trailer
» clip Love story primeur bij life4you
» Wat vind je van Love Story.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: LOVE STORY-
Ga naar: