Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Love Story Informatie

Ga naar beneden 
+16
Els
grace
merril
irma22
sansa
meijroos
Annemarie
Hetty
Suus94
Sphinx
Kim22
Ingrid
Gege
theaterfreak
Angeline
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo sep 27, 2012 12:03 am

De musicalbewerking van de bekroonde Amerikaanse klassieker Love Story is vanaf begin volgend jaar te zien in een geheel nieuwe versie in het Beatrix Theater Utrecht. Van de week is bekend gemaakt dat Freek Bartels de rol van Oliver gaat spelen. De audities voor de andere hoofdrollen gaan binnenkort van start. Love Story is een productie die na een succesvolle periode op West End op dit moment in Philadelphia te zien is. Intiem, puur, romantisch en recht in het hart. "Echte liefde betekent nooit te hoeven zeggen dat het je spijt".

Verhaal
Love Story gaat over de rechtenstudent Oliver, die uit een rijke familie komt, en verliefd wordt op Jenny, muziekstudente en afkomstig uit een arbeidersgezin. De twee besluiten om te trouwen tegen de wil van de vader van Oliver. Jenny geeft haar eigen droom om concertpianiste te worden op om Oliver te kunnen onderhouden tijdens zijn studie. Die beslissing brengt haar in conflict met haar liefhebbende vader. Na zijn afstuderen sluit Oliver zich aan bij een advocatenkantoor in New York en het paar besluit om een ​​kind te krijgen. Wanneer dit niet meteen lukt bezoekt Jenny een dokter. De volgende dag valt hun wereld uiteen…


Film
De musical is geschreven door Stephen Clark met muziek van Howard Goodall. Clark en Goodall zijn beiden verantwoordelijk voor de teksten. De film van Arthur Hiller uit 1970 maakte Ryan ‘O Neal en Ali MacGraw wereldberoemd. Schrijver Erich Segal schreef het verhaal als filmscript maar bracht het desondanks eerst uit in best selling boekvorm. De film werd genomineerd voor zeven Academy Awards en won er een voor Beste Filmmuziek, daarnaast won de film vijf Golden Globes.

Freek Bartels
In 2008 was Freek te zien als Enjolras in de musical Les Misérables, waar hij een John Kraaijkamp Award voor Aanstormend Talent mee won. Daarnaast speelde hij de hoofdrol inJoseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat. Ook was hij naast Simone Kleinsma en Stanley Burleson te zien in Sondheim In Songs in het M-Lab en de musical Petticoat. Afgelopen jaar was Freek te zien in het televisieprogramma de Beste Zangers van Nederland. Freek Bartels was eerder te zien in de ‘feel everything’ musical Next to Normal.

Seizoen Joop van den Ende Theaterproducties
Het aanbod van Joop van den Ende Theaterproducties voor dit seizoen bestaat uit een breed palet: de Broadway hit Wicked (en later Sister Act) in Scheveningen, de familieshow The Little Mermaid in Utrecht (gevolgd door Love Story), Andrew Lloyd Webbers meesterwerk Aspects of Love als reizende productie en de eigen Hazes musical Hij Gelooft in Mij exclusief in het DeLaMar Theater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptywo okt 24, 2012 7:49 pm

Lang niet gereageerd op dit forum, maar ik wil toch wel even zeggen dat ik het ronduit belachelijk vind dat Stage wederom een productie aankondigt om 'm vervolgens af te blazen! SE verliest nu echt z'n geloofwaardigheid als hoogstaand productiebedrijf, ondanks de goede (economische) redenen die er achter zullen zitten. Het lijkt me toch dat je eerst grondig uitzoekt of iets haalbaar en lucratief is voordat je het aankondigt? En het is natuurlijk extra sneu voor Freek, wie het nu al twee keer is overkomen (dat het ook nog op z'n verjaardag gebeurt zullen ze bij SE niet over nagedacht hebben, maar toch wel lullig). Misschien dat het tijd wordt om z'n kansen te gaan spreiden en verder dan SE te kijken (als z'n contract dat toelaat).
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptywo okt 24, 2012 8:59 pm

Je hebt helemaal gelijk LaSc. Dit is echt te gek voor woorden. Ik kon het eerst ook niet geloven toen ik het las. Ik dacht dat gaan ze toch niet voor de tweede keer doen bij Freek. Dat kunnen ze niet maken. Zo ga je toch niet met je werknemers om. Misschien zou het inderdaad goed zijn als Freek een betere werkgever zou zoeken, als zijn contract het toe laat.
Voor Freek is dit enorm balen. En dan hoort hij het ook nog op zijn verjaardag. Leuk cadeau maar niet heus. Dit hadden ze toch ook morgen kunnen vertellen. Ik vind het echt heel rot voor Freek.
En mijn aanzien voor Stage Entertainment is ook flink gezakt. Zo ga je niet te werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptywo okt 24, 2012 10:00 pm

Dit is niet leuk meer Very sad Evil or Very Mad
Maar àlles kan tegenwoordig hoor . Hier in Belgisch Limburg is sinds vanmorgen bekend dat 4700 werknemers van autofabriek Ford plots op straat staan. fabriek gaat dicht . komen daar nog eens 5000 mensen bij van de toeleveringsbedrijven .
Jà, waar gaan we naartoe ?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptywo okt 24, 2012 10:11 pm

Wat erg, al weer afgelast? Ik had het nog niet gelezen. Had al wel Freek gefeliciteerd, zonder te weten wat.
Ik vind het wel ontzettend sneu voor Freek en wat onzorgvuldig van Stage, schandalig eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptywo okt 24, 2012 11:59 pm

Wellicht is het een idee om deze berichten ook even in het gastenboek te plaatsen. Dan leest Freek ook jullie ontevredenheid, maar ook stage (deze komen regelmatig op de website) en wellicht gaan ze dan wat meer na denken en overdenken hoe de klant hierover denkt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 12:00 am

Ik zit er sowieso over te denken om hier wat meer mee te doen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 12:25 am

Zal ik doen, vind het een erg rare gang van zaken... Ook dat Maurice Wijnen in Shownieuws verkondigt dat het uitstellen te maken heeft met het grote succes van The Little Mermaid (waar volgens mij erg veel kortingsacties voor lopen) en dat ze nu rustig gaan kijken en plannen waar, wanneer en hoe Love Story in de theaters wordt gebracht. Dat hadden ze toch van tevoren moeten doen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 12:31 am

Ik zal het ook doen Tes...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 12:41 am

Misschien kunnen we een Hart onder de riem actie voor Freek doen?? Cadeautje of zo??
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 1:06 am

Juist gege... Zoiets bedoel ik. En wellicht allemaal die preorder bij musicals.nl invullen om zo blijk te geven hoeveel mensen deze musical willen gaan zien. Als iedereen dat doet.... Dan komen we vast uit op meer dan die enkele bezoekers die met korting nog naar tlm willen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 1:11 am

Ik ben voor!!!
Wat gaan we doen?
We kunnen iig onze krachten bundelen?
Vind t gastenboektip ook handig Tessa, inmiddels gedaan!
Stage moet weten dat er mensen zijn die teleurgesteld zijn in de handelswijze van Stage...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 1:20 am

Tja mensen optrommelen om te reageren. Alleen kan ik dat niet middels de website doen want ik kan niet namens Freek spreken uiteraard. Dus we moeten het zelf doen. Wellicht middels twitter mensen vragen in het gastenboek van Freek hun ongenoegen uit te spreken. Ik kan stage uiteraard wel op de berichten wijzen. Er staan al wat berichten in, maar niet voldoende uiteraard.

Oh en tip. Maak er geen privé bericht van want die lees allen ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 1:33 am

Goede ideeën Tessa. Het is zowel belangrijk om Freek een hart onder de riem te steken, als Stage te laten weten hoe wij hierover denken. De preorder had ik al ingevuld. Ik kan het nog wel een keer doen met het e-mailadres van mijn broer. Dat vind hij wel goed. Misschien dat anderen dit ook kunnen doen. En ik heb net een berichtje gezet in het gastenboek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 8:04 pm

Evil or Very Mad Mad protest Very sad Zo dit drukt het wel een beetje uit! Het gastenboekberichtje komt eraan! De preorder had ik ook al ingevuld. Maar ik heb nog een emailadres. Het zal niemand verbazen dat ik het ook een rare actie vind. En dan zie ik ook een reply op twitter voorbij komen van Stage naar volgens mij iemand van dit forum, dat ze graag meer mensen van The Little Mermaid willen laten genieten. Dat wisten ze een maand geleden toch ook! Dan had Love Story gewoon voor seizoen 13/14 aangekondigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinx
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Sphinx


Vrouw
Aantal berichten : 356
Leeftijd : 71
Registration date : 13-02-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo okt 25, 2012 11:13 pm

Klopt dat was een reactie van Stage op een tweet van mij. Op mijn reactie daarop is niet meer ingegaan, helaas. Het blijft een in mijn ogen vreemde actie. Had dan gewoon gemeld dat ivm succes TLM een paar weken verlengd wordt en verder niet over LS gesproken. Nu wordt toch echt dezelfde indruk gewekt als bij Ghost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptyvr okt 26, 2012 10:45 pm

Al met al mag je hopen dat ze Freek een betere, uitgebreidere uitleg hebben gegeven, want de argumentatie klonk in eerste instantie anders en wees toch meer op afstel dan op uitstel alleen?
Zolang Freek denkt een rol te hebben kan hij ook niks anders aannemen. Dan moet je wel weten of het later nog doorgaat. Heel vervelend voor hem!
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptyza okt 27, 2012 12:03 am

Wat enorm vervelend voor Freek! Dit kunnen ze echt niet maken..
Ik heb het gastenboek ook ingevuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptyza okt 27, 2012 1:42 pm

@gege daar ga ik wel van uit. Ik neem aan dat Freek zelf meer weet over wat hij eventueel zelf kan doen in de komende tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo nov 01, 2012 2:27 pm

Op de site van SE, musicals.nl, staat nog steeds dat Love Story "verwacht" wordt....
Dus ik blijf hopen dat deze productie ergens volgend jaar komt (mét Freek)
Ghost was toendertijd nl wel heel snel van de site verdwenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo nov 01, 2012 2:57 pm

Freek twittert dat we zijn Twitter in de gaten moeten houden... Leuk nieuws op komst aldus Freek. Misschien kan het iets met zijn toekomstplannen te maken hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo nov 01, 2012 8:32 pm

Dat zal dan denk ik dat verassingsconcert van maandag zijn geweest. Wat al binnen 30 minuten uitverkocht was. Dat zal niet aan de naam Scott Alan gelegen hebben denk ik Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydo nov 01, 2012 9:23 pm

@Kim22: Dat was het dus inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydi dec 18, 2012 6:48 pm

Geweldig dat Love Story toch nog doorgaat volgend jaar. Even wachten nog, en dan weer genieten van Freek in een musical. Te lang geleden hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Emptydi dec 18, 2012 8:51 pm

Veel te lang geleden. Heel fijn ook dat Love Story rond gaat reizen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love Story Informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love Story Informatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» persdag Love Story
» Love Story op You Tube
» love story trailer
» clip Love story primeur bij life4you
» Wat vind je van Love Story.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: LOVE STORY-
Ga naar: