Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Love Story Informatie

Ga naar beneden 
+16
Els
grace
merril
irma22
sansa
meijroos
Annemarie
Hetty
Suus94
Sphinx
Kim22
Ingrid
Gege
theaterfreak
Angeline
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptyvr nov 22, 2013 8:13 pm

Ik had me al helemaal ingesteld op Jonathan voor zondag, maar dit is nog eens een leuke verrassing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptyvr nov 22, 2013 10:11 pm

Leuke item bij Boulevard: http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-boulevard-9652/f80e4cfa-e147-2cf6-bddc-dd9d3a76244e
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptyza nov 23, 2013 12:55 am

Echt geweldig voor Freek dat hij zondag weer de planken op kan. Wel heel jammer dat ik zondag moet werken anders had ik zeker naar Love Story gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptyza nov 23, 2013 2:16 pm

Fijn dat Freek toch zo snel hersteld is. Morgen weer op de planken. Zal wel even wennen zijn voor hem. Ben benieuwd of je er veel van merkt hij zal vooral de 1ste keer erg voorzichtig zijn, hoop dat dat niet de voorstelling zal beïnvloeden. 

Gister de 2 items op shownieuws en rtl-boulevard gezien. Moet zeggen dat ik Freek er zeer uitgerust uit zag zien. Vond ik voor zijn ziek zijn minder hij zag er toen een beetje vermoeid uit.

Voor degenen die morgen  gaan, veel plezier wacht vol spanning op verslagen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptyza nov 23, 2013 5:32 pm

Fantastisch nieuws! Alvast heel veel plezier voor diegenen die zondag gaan. Ook ik zie graag verslag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptyma dec 02, 2013 5:56 pm

Ik werd afgelopen vrijdag heel blij wakker gemaakt met de radioreclame van Love Story!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptydo dec 12, 2013 2:53 am

Ik begin echt de balen te krijgen van het annuleren van voorstellingen. Je hebt helemaal geen zekerheid meer of het door gaat of niet. Zo kwam ik er het afgelopen weekend achter dat de voorstelling van 2 januari in Zaandam niet meer op hun site stond. En ik zou er naar toe gaan. Ik een mail gestuurd. En deze voorstelling blijkt dus geannuleerd te zijn. Ik zou er deze week post over krijgen maar deze heb ik nog niet gehad. Een beetje vreemd dat je er zelf achter moet komen.
Ik wilde dus een kaartje gaan boeken voor Den Haag. Maar ik dacht laat ik eerst maar gaan bellen of deze voorstellingen wel door gaan. Gisteren
Stage Entertainment gebeld om sowieso te vragen of er nog meer voorstellingen op de nominatie staan om geannuleerd te worden. Maar volgens hun staat er niets meer op de nominatie. En het theater in Den Haag vertelde dat alles goor gaat.
Ik een kaartje besteld voor 29 december. En wat zie ik net op hun site dat de middagvoorstelling van 29 december is geannuleerd. Een dag nadat ik gebeld heb. Echt raar hoor. Gelukkig heb ik een kaartje voor de avond besteld. Anders had ik ook niet naar deze voorstelling gekund. Ik ga nu dus maar regelmatig kijken op de sites van de voorstellingen waar ik naar toe ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptydo dec 12, 2013 1:53 pm

@Angeline : ja dat is helemaal niet klantvriendelijk . Toch maar genieten van de voorstellingen die je hebt :-)
en alvast prettige feestdagen !  Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptyvr dec 13, 2013 3:02 am

@Theaterfreak: Dat ga ik zeker doen, genieten van de voorstellingen. En jij ook alvast fijne en gezellige feestdagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptydo maa 20, 2014 3:22 pm

Geen Freek vanavond als Oliver

Misschien is ie wel bij Molltalk?????
Zou leuk zijn...  Cool Cool 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Emptydo maa 20, 2014 3:31 pm

Zou wel logisch zijn als mol of in ieder geval finalist zijnde. Daar was ik min of meer al vanuit gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love Story Informatie - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love Story Informatie
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» persdag Love Story
» Love Story op You Tube
» love story trailer
» clip Love story primeur bij life4you
» Wat vind je van Love Story.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: LOVE STORY-
Ga naar: