Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 clip Love story primeur bij life4you

Ga naar beneden 
+3
Hetty
Angeline
grace
7 plaatsers
AuteurBericht
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptydi okt 01, 2013 11:38 pm

Lees net op twitter van NLlovestory dat aankomende zondag de clip van Freek en Celinde gemaakt in de studio van Eric van Thijn uitgezonden wordt in het programma van life4you. Of Freek dan ook in de studio komt staat er niet bij. Ben erg benieuwd. Leuk, moet het wel opnemen want ik ben dan werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptywo okt 02, 2013 1:13 am

Ik heb het ook zien staan op twitter, Grace. En ik zal het ook op moeten nemen want ik moet net als jij werken. Maar dan hebben we wel iets heel leuks om naar te kijken als we thuis komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptywo okt 02, 2013 1:48 pm

Kijken dus! En hopen dat ie snel op youtube is te vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptywo okt 02, 2013 3:23 pm

Leuk! Hou het effe in de gaten!
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptywo okt 02, 2013 3:58 pm

Goed bij deze weet ik wat ik zondag doe ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptyvr okt 04, 2013 7:15 pm

Ik weet ook wat ik zondag doe. Ik heb een housewarmingparty! Dus dat wordt uitzendinggemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptyma okt 07, 2013 4:05 pm

Nou ikke kijken naar het programma. Jee wat was ik blij dat ik het opgenomen had. Kon gelukkig doorspoelen. En wat hadden wij veel beeld van Freek, not....
Eerst heel lang Goedele en dan Gordon. Tussendoor een hoop gezwets. Toen eindelijk Freek, hij heeft even het decor mogen promoten, wat overigens mij heel mooi lijkt, en toen de clip. Ik ging er helemaal voor zitten. Nou, nou, nou, krijgen wij maar een mini stukje te zien. Jeetje wat een mis gelopen kans.
Gelukkig heeft Tessa hem op de nieuwspagina geplaatst zodat wij er alsnog van kunnen genieten. Bedankt Tessa!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ann
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 48
Leeftijd : 51
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 05-08-09

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptyma okt 07, 2013 6:42 pm

Het was inderdaad een erg kort stukje. En waarom is het nou, dat het altijd een beetje vunzig wordt zodra Gordon er mee te maken heeft. Gelukkig bleef Freek professioneel en stapte er heel elegant overheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Emptydi okt 08, 2013 6:33 pm

Van mij hadden ze ook veel meer van die clip mogen laten zien, dit is toch niet echt een promo Sad Maar goed, het was wel de moeite waard!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





clip Love story primeur bij life4you Empty
BerichtOnderwerp: Re: clip Love story primeur bij life4you   clip Love story primeur bij life4you Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
clip Love story primeur bij life4you
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» persdag Love Story
» Love Story op You Tube
» love story trailer
» Interview love Story
» Wat vind je van Love Story.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: LOVE STORY-
Ga naar: