Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Love Story Informatie

Ga naar beneden 
+16
Els
grace
merril
irma22
sansa
meijroos
Annemarie
Hetty
Suus94
Sphinx
Kim22
Ingrid
Gege
theaterfreak
Angeline
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyvr nov 08, 2013 1:15 pm

Ehmmmm nee dat lijkt me dan niet handig nee, Tessa haha.... bij z'n management zal ie voorlopig wel even niet komen!
Top als jij ze door wilt sturen :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyzo nov 10, 2013 10:47 pm

Ik lees net dat er weer een aantal voorstelling zijn geannuleerd. Ook een voorstelling in Purmerend. Gelukkig heb ik kaartjes voor vrijdag, die voorstelling gaat vooralsnog wel door. Ik vraag me alleen af waarom er voorstellingen worden geannuleerd. Lukt het niet om Jonathan alle voorstellingen te laten spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyzo nov 10, 2013 10:51 pm

Jammer , ook Roosendaal op dinsdag 26/11  is geannuleerd .....  en ik wil dolgraag ook Jonathan zien  Rolling Eyes Wink Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyzo nov 10, 2013 11:21 pm

Ik denk eerder dat de voorstellingen die zijn geannuleerd gewoon te weinig verkocht zijn... Te weinig bezoekers dus gaan ze voorstellingen annuleren in de hoop dat de mensen hun geannuleerde kaarten omboeken zodat ze deze mensen kunnen clusteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyma nov 11, 2013 12:32 am

Dat zou inderdaad wel eens de reden kunnen zijn. In Purmerend zijn nog veel plekken voor de vrijdagavond over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyma nov 11, 2013 8:10 pm

Ik denk ook dat het aan de verkoop ligt. In Eindhoven gaat het ook om de dinsdag die is geannuleerd. Over het algemeen zijn de dagen door de week niet zo populair als het weekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptydi nov 12, 2013 2:11 pm

Onderstaande bericht staat nu op de site van de Purmaryn. Helemaal geloven doe ik dit niet. Ik denk dat Tessa gelijk had over de tegenvallende kaartverkoop. Voor vrijdagavond zijn er, ondanks de samenvoeging, zelfs nog kaarten te koop.

In verband met de blessure van Freek Bartels en de gedwongen uitgestelde premiere is het speelschema van 'Love Story' aangepast. De voorstellingen die hier zouden staan op donderdag 14 en vrijdag 15 november worden samengevoegd op de vrijdag de 15e. Inzittenden zijn persoonlijk geïnformeerd en kunnen naar de voorstelling van vrijdag 15 november. De voorstelling van vrijdag 15 november gaat wel door.
Er wordt per dag gekeken of Freek Bartels speelt, of zijn understudy Jonathan Demoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptydi nov 12, 2013 3:01 pm

Wat een onzin! Heeft echt niks met blessure Freek te maken. Kaartverkoop is echt dramatisch, Hoorn bijvoorbeeld later deze maand, bijvoorbeeld de matinee, 10 procent verkocht zou veel zijn. Verwacht de komende week meer annuleringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptydi nov 12, 2013 4:01 pm

Ai, dat klinkt helaas niet zo goed voor Love Story! Hoop snel op positievere berichten...
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptydi nov 12, 2013 4:35 pm

Voor Roosendaal omgeboekt naar Woensdag 27/11 .
Van Heerlen heb ik nog niets gehoord want daar heb ik tickets voor dond.5/12 en zaterdag 7/12 .
Ik hoop zowel Jonathan als Freek eens te zien .
Duimen maar !!! Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptydi nov 12, 2013 4:37 pm

Zondag in Nieuwegein ook gecancelled, maar ik ga zaterdag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptydi nov 12, 2013 11:25 pm

Jee, dit klinkt wel slecht.  Moet ook zeggen dat er weinig reclame voor gemaakt wordt. Hoop dat er betere tijden komen. 
Krijg steeds meer het idee dat stage- musicals slechter bezocht wordt dan de albert verlinde musicals. Hoe zou dat komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptydi nov 12, 2013 11:39 pm

Freek nog steeds niet op en vervangen door Jonathan maar kaartverkoop was daarvoor bij theaters in het noorden des lands ook al slecht. Kon gemakkelijk nog op de eerste rijen zitten en balkonplaatsen waren vaak nog niet eens in verkoop gegaan... Oei denk ik dan toch!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptywo nov 13, 2013 2:00 am

Er wordt inderdaad weinig reclame gemaakt voor Love Story. Als je het vergelijkt met Hij gelooft in mij. Daar wordt regelmatig reclame voor gemaakt. En daar moet je het als musical toch voor een groot deel van hebben. En het annuleren van de voorstellingen is ook niet erg bevorderlijk voor de verkoop. Als je nu een kaartje wilt kopen, ga je je toch afvragen of die voorstelling wel door zal gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptywo nov 13, 2013 2:05 am

Theaterfreak, leuk joh dat je 27 november naar Roosendaal gaat. Ik ga dan ook, gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptywo nov 13, 2013 2:10 am

Angeline schreef:
Er wordt inderdaad weinig reclame gemaakt voor Love Story. Als je het vergelijkt met Hij gelooft in mij. Daar wordt regelmatig reclame voor gemaakt. En daar moet je het als musical toch voor een groot deel van hebben. En het annuleren van de voorstellingen is ook niet erg bevorderlijk voor de verkoop. Als je nu een kaartje wilt kopen, ga je je toch afvragen of die voorstelling wel door zal gaan.
Wij blijven doorgaan tot we Jonathan en Freek gezien hebben Hallo :ben zo benieuwd voor 27/11 :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptydo nov 14, 2013 3:24 pm

Misschien dat er na de premiere meer reclame komt. Ik wil zeker ook nog een keer Freek zien. Morgenavond zal ik wel Jonathan hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyza nov 16, 2013 3:18 am

Ik denk inderdaad dat er pas na de premiere reclame wordt gemaakt voor Love Story.
Maar Theaterfreak dat heeft niets te maken met de gecancelde voorstelling hoor... in principe had de voorstelling al moeten verkopen voor de premiere en dat is niet gelukt. De grote naam Freek Bartels heeft blijkbaar ook niet geholpen. Het is crisis, daarnaast gaan mensen liever naar een vrolijke musical. Dat de kaartverkoop nu niet goed loopt heeft niets te maken met Freek die niet speelt, maar met de reclame die op dit moment niet wordt gemaakt voor de voorstelling... en dat terwijl Jonathan zo enorm goed de voorstelling speelt... Jammer en weer een blunder van Stage...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyvr nov 22, 2013 3:16 pm

Freek gaat zondag weer op!!!
En laat ik nou net al een kaartje hebben.... (al had ik Jonathan ook niet erg gevonden)

Verder vertelt Freek vanavond zijn verhaal in Boulevard en Shownieuws

Ik ben blij voor hem en hoop dat het goed uitpakt (met premiere in aantocht)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyvr nov 22, 2013 3:17 pm

Tot zondag dan Hetty! Gezellig! :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyvr nov 22, 2013 3:23 pm

Fijn voor Freek dat het weer beter gaat. Dan zien we hem ook bij de musical awards , denk ik . Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyvr nov 22, 2013 3:33 pm

Denk van niet, hij zal weer rust nemen. Première is belangrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyvr nov 22, 2013 3:36 pm

@evelyn : dat zou best kunnen Wink :maar ik zal niet kwaad zijn als Jonathan er is Smile Laura /groetjes !
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyvr nov 22, 2013 3:37 pm

Ik bedoel bij de Awards, denk wel dat hij Roosendaal gaat spelen, kan me niet voorstellen, dat hij dat stukkie gaat doen. Maar we zullen het zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Emptyvr nov 22, 2013 4:12 pm

@Evelyn: Heel gezellig!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love Story Informatie - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love Story Informatie   Love Story Informatie - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love Story Informatie
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» persdag Love Story
» Love Story op You Tube
» love story trailer
» clip Love story primeur bij life4you
» Wat vind je van Love Story.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: LOVE STORY-
Ga naar: