Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Wat vind je van Love Story.

Ga naar beneden 
+11
Suus94
verhalen
Annemarie
Kim22
irma22
Lena
Evelyn
grace
Ingrid
Hetty
Angeline
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyvr okt 25, 2013 2:20 am

Ik ben nu 2 keer naar Love Story geweest en ik vind het een hele mooie en ontroerende musical. En Freek en Celinde zijn geweldig. Ze passen zo goed bij elkaar. De andere castleden zijn ook goed. Maar Freek en Celinde springen er echt bovenuit.
Het decor is vrij eenvoudig maar wel mooi. En de orkestleden zitten boven in het decor. Achter een doorzichtig scherm. Dit had ik nog niet eerder gezien. Maar wel een goede idee.
Op het einde van de voorstelling, bij een moment van Freek, was ik echt ontroerd. Ik voelde tranen achter mijn ogen. En moest moeite doen om ze tegen te houden. En dat heb ik niet zo gauw in het theater. En bij de tweede voorstelling had ik het weer.
Er is één scene die ze er van mij uit hadden mogen laten en dat is de vrijscène. Dat hoef ik nu niet zo nodig te zien in het theater. Maar verder is het echt een mooie musical. Ik heb er erg van genoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyza okt 26, 2013 12:09 pm

Gisteravond mijn 1e Love Story.
En het wordt zeker niet mijn laatste....
Wat een fantastisch acteerwerk van zowel Freek als Celinde. Ze zijn bijna continue on stage.
En natuurlijk zingen ze prachtig! Er zitten mooie nummers in
Ik ben vannacht met deze voorstelling gaan slapen, kon het nog niet loslaten
Het is niet alleen verdrietig wat je ziet maar zeker ook herkenbaar en soms ook lachwekkend
Beide vaders in het stuk hebben een kleine maar zeker belangrijke rol. En spelen dit met verve.
Het ensemble loopt veel rond en het decor in te richten.
Wat de vrijscene betreft: het stoort mij niet (alleen dacht ik op een gegeven moment: ho stop, meer kleding hoeft niet uit...) Het is tenslotte Love Story

Dus mijn advies: ga gewoon kijken, geniet, ervaar en oordeel zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyza okt 26, 2013 12:12 pm

Mooi gezegd Hetty! Ik sluit me daar bij aan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyzo nov 10, 2013 1:58 am

Is er al iemand geweest met Jonathan als Oliver. Ben best benieuwd hoe hij het doet. Of hij veel anders speelt en zingt dan Freek, misschien wel beter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyzo nov 10, 2013 7:33 pm

@Grace: Tja......ben er nog van onderste boven, maar ik heb Jonathan twee keer gezien en hij is waanzinnig goed. Wat mij betreft echt beter dan Freek. Lastig om hier zeggen uiteraard, maar zo zie ik het. Embarassed 
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyzo nov 10, 2013 9:22 pm

Lastig, als jij dat zo vindt @Evelyn dan kan dat toch. Wel zo eerlijk van je. Ben dan wel benieuwd wat er beter is dan Freek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyzo nov 10, 2013 9:41 pm

Ik zag bij Jonathan zoveel meer liefde en warmte, dat miste ik zo bij Freek. Vocaal is Freek sterker misschien, maar Jonathan zingt ook prachtig uiteraard. Eenakter werkt ook echt beter. Ik heb Freek de eenakter niet zien doen en het was natuurlijk tweemaal een tryout. In Eindhoven over ruim een week Freek weer bekijken, aangenomen dat hij speelt natuurlijk. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyvr nov 15, 2013 1:04 am

Spannend, maakt wel extra nieuwsgierig!
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyza nov 16, 2013 12:44 am

Vanavond eindelijk(!) mijn eerste love story. Wat een prachtige avond. Mooie liedjes. Ik was al gelijk ontroerd bij het eerste lied.
Celinde en Jonathan zijn echt geweldig. Ik heb het niet droog kunnen houden, trouwens veel mensen om mij heen hoorde ik snuffen.
Wat wel heel jammer was, was dat de zaal maar voor de helft gevuld was. Het balkon was helemaal leeg. Ik zat op rij 1 en daar zaten maar 6 mensen. Ik begrijp nu echt waarom ze de donderdag er uit hebben gehaald. Deze voorstelling verdient echt volle zalen. Ik ga zeker nog een keer, want ik wil echt Freek ook zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyzo nov 24, 2013 10:13 pm

Ik was erbij vanmiddag en ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik ben onder de indruk.
Ik had al een kaartje voor Roermond in februari, maar zo lang kon ik niet wachten, dus dan ook maar in Eindhoven. Ik ben alleen geweest dus ik ging ervan uit dat ze op de dag zelf nog wel een kaartje hadden. Ik wist ook dat er enkele voorstellingen geannuleerd waren, vanwege de verkoop. Maar toch was ik nog verbaasd uit hoeveel stoelen ik nog kon kiezen vanmorgen. Uiteindelijk zat de zal net iets meer dan half vol. En dat is eigenlijk zonde wat het is een fantastische voorstelling. Ook hier waren zelfs de eerste paar rijen niet geheel gevuld. De eerste rij was goed gevuld met dit forum. Ik zat zelf op rij 1B met nog maar liefst 4 andere mensen. Ik ga ervan uit dat daar na de officiële première wel verandering in gaat komen.

Maar ik heb in ieder geval vanaf het begin echt genoten. Ik kende het verhaal al, omdat ik het boek heb gelezen, maar ik moet zeggen, ik vond de musical beter. Je zit er toch iets meer in. De muziek is prachtig. Het verhaal verveelt ook geen moment. Het feit dat er geen pauze in zit, heb ik niet gemerkt, omdat er zo'n vaart in zit. Het acteerwerk is ook zeer goed. Niet alleen van de hoofdrolspelers, zeker ook de bijrollen en het ensemble vormt een geheel. Ik vond het leuk om te zien dat het ensemble ook fungeerde als decorbouwers. Iets soort gelijks was bij Aspects of Love ook het geval, maar toen heb ik me er af en toe wel een beetje aan gestoord. Maar bij Love Story totaal niet. Het vormde echt een geheel.

Freek en Celinde zijn echt een match made in heaven. Je zou haast denken dat ze ook daadwerkelijk een stel zijn. Celinde is echt een ontdekking. Dit was voor mij de eerste keer dat ik Celinde echt in een rol zie en dat smaakt naar meer moet ik zeggen. Tijdens het lied Nocturne kwamen bij mij de eerste tranen, wat deed ze dat prachtig. En dan Freek, daar kan ik natuurlijk ook een lang verhaal aan wijden, maar hij is gewoon goed. Nou heb ik nu natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal met Jonathan. Het is dat ik weet dat hij rugproblemen heeft gehad, maar het was niet te merken. Sommige scénes zijn hier en daar wel aangepast, Celinde werd niet gedragen bijvoorbeeld, maar ze hebben dat goed opgelost. Na Nocturne zijn bij mij de tranen eigenlijk niet meer weggegaan. Ik heb eigenlijk nog nooit echt moeten huilen bij een voorstelling, maar hier toch echt wel. Het was echt heel indrukwekkend.

Ik heb echt genoten. En het is niet helemaal zo dramatisch. Dat is vooral het laatste half uur. In de rest van de voorstelling zitten ook genoeg grappige stukjes. Ik vraag me wel nog iets af. Dit kan misschien ook onder de noemer spoiler vallen, dus lees vooral verder op eigen risico Wink. Als het pasgetrouwde stel hun appartement binnen komt, dan vraagt Jenny aan Oliver of hij haar niet over de drempel moet dragen. Waarop Oliver zoiets zegt als: 'en dan ga ik weer door mijn rug'. Is dat de normale tekst, of is dat er even ingezet gezien de omstandigheden. De hele zaal lag in ieder geval in een deuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyzo nov 24, 2013 10:43 pm

Mooi verhaal, Kim. Jammer, dat er ook nu zo weinig publiek was. De voorstelling verdient uitverkochte zalen. Over je spoiler; ik kan me niet herinneren dat Jonathan dit zei.
Ik hoop vrijdag Freek te gaan zien en dan net zo te genieten als jij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyzo nov 24, 2013 11:44 pm

@Kim: Leuk verlag. Fijn dat Freek er weer was!
Geloof niet dat dat van die rug er eerder in zat ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyma nov 25, 2013 2:16 am

Uiteraard zit dit niet in de normale tekst. Oliver draagt hier Jenny zogenaamd een paar trappen op, normaal wordt Celinde ook gedragen. Nu niet vanwege blessure Freek en nu maakt Oliver dus ook die briljante grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
verhalen
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 611
Leeftijd : 38
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 10-03-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyma nov 25, 2013 3:33 pm

Fijn dat Freek er weer is. @Kim dank je wel voor je verslag.
@Evelyn, Hoe vond jij dat het gisteren ging?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyma nov 25, 2013 3:36 pm

Ik had Freek nog niet gezien sinds de " eenakter" dus was benieuwd of hij anders zou zijn. Wat mij betreft wel, hij acteerde liever, minder arrogant. Vocaal altijd héérlijk natuurlijk. Ik heb nu ook van Freek genoten, gelukkig. Very Happy  Maar mijn voorkeur blijft Jonathan.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptydi nov 26, 2013 1:04 am

@Kim Bedankt voor het verslag, altijd zo fijn om te lezen.
@Evelyn, gewoon heel veel gaan nu Freek weer speelt, dan zal hij steeds liever worden, hihi.
Maar jij noemde hem arrogant, kan mij daar eigenlijk niet veel bij voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptydi nov 26, 2013 1:07 am

Freek niet hè, zijn interpretatie van Oliver IV.... en het was nu minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptywo nov 27, 2013 2:50 pm

Bedankt voor het verslag Kim! Dat klinkt errug goed moet ik zeggen. Ben zo benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptydo nov 28, 2013 3:23 pm

Gisteren in Roosendaal "love story " voor het eerst gezien.. en wat is het een fantastische voorstelling. De uitvoering raakt heel diep en de muziek is mooi. Ook een pluim alweer voor het ensemble , ik keek natuurlijk ook heel dikwijls naar Jonathan.Freek doet het fantasties maar ik hoop ZO dat ik Jonathan ergens te zien krijg .../ Celinde heeft heel veel talent . Er speelt bij SVO een meisje dat als twee druppels water op haar lijkt ,nl. Piek van der Kaaden.(understudy voor Charlotte)) Wie is eigenlijk de understudy voor Celinde ??
Marleen van der Loo was er niet ... Maar ze spelen allemaal de sterren van de hemel .
Blij dat ik in Heerlen nog twee keer kan gaan , volgende week .
Ik heb Angeline van het Freek-forum ontmoet . Dat was een prettige kennismaking Very Happy Very Happy 
Als nog iemand ooit een ticket wil ruilen , omdat Jonathan opgaat , en het is niet al té ver weg , dan wil ik graag overnemen dance dance 
Nu heb ik echt wel 'n keer jersey boys nodig , want Love Story blijft aan je ribben plakken ....Very Happy Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptydo nov 28, 2013 8:35 pm

Ook ik ben gisterenavond in Roosendaal naar Love Story geweest. Vind het echt een stuk dat je bij blijft. Erg indrukwekkend en mooi verhaal. De musical moet het niet hebben van zijn grootsheid, maar wel van het ontzettend goed vertelde verhaal en de mooie muziek. Bewondering voor Freek en Celinde, en natuurlijk ook de rest, wegens alle emoties die zij op het toneel laten zien. Zonde dat deze musical niet meer mensen trekt!

Vind het overigens jammer dat veel mensen van de cast naderhand de foyer in kwamen, maar dat Celinde en Freek rechtstreeks naar de bus waren gegaan (hoorden we ze zeggen tegen elkaar). Maar al bij al een ontzettend fijne avond gehad. Kon elke avond maar zo zijn. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyza nov 30, 2013 12:57 pm

Gisterenavond de premiere en mijn Love Story met Freek. Ik voelde me wel heel speciaal zo over rode loper. Ik heb me beheerst en niet gezwaaid. 👋
Na de voorstelling met Jonathan vanaf de eerste rij te hebben gezien, was het balkon wel even wennen. Ik wil altijd graag de mimiek zien. Toch zat ik vanaf het eerste lied weer helemaal in het verhaal en Freek was voor mij de slagroom op de toch al prachtige taart. Zijn stem, zijn spel en de prachtige combinatie met Celinde maakten deze Love Story voor mij nog mooier dan de eerste keer.
Dit smaakt echt naar nog veel meer. Ik word wel een goede sponsor van de papieren zakdoekjes 😢.
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyza nov 30, 2013 3:17 pm

Helemaal mee eens Irma,Freek en Celine zijn briljant, ik heb genoten en het heeft mij zeer ontroerd.Ik had de eerste try out gezien, en het was nu super en zeker gegroeid in hun rol.ke 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyza feb 22, 2014 12:58 pm

Ik ben gisteren weer geweest en het was weer geweldig. Je kunt merken dat ze steeds meer op elkaar ingespeeld zijn. De vorige keer was in november en ik vond het gisteren nog een stuk komischer zelfs. Freek en Celinde schoten zelf ook nog in de lach. Na de bedscéne kwam er heel aarzelend wat applaus vanuit de zaal, daar moesten ze wel een beetje om lachen Smile.
Zelf had ik in het begin al een grappig momentje. Toen Freek op kwam lopen hoorde ik de mensen voor mij hard fluisteren: "dat is de mol" Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyma maa 17, 2014 3:09 pm

Gisteren ook maar weer eens naar LS geweest. Eerst een aardige lezig van Jan Rot over hoe hij musicals vertaald, daarna de voorstelling zelf.
Gelukkig is Marleen vd Loo weer terug. Hoewel Käthe het prima gedaan heeft klopte er voor mij iets niet (te jong gezicht terwijl moeder wel op jonge leeftijd gestorven is...)

En voor het eerst dat we een technische storing hadden. Op een wel heel precair moment... Ja juist, ze waren net uit de kleren toen ze achter de coulissen verdwenen. Ik heb niet mee gekregen wat er was. Gelukkig duurde de break niet lang en de "vrijscene" hebben ze het grootendeels overgeslagen toen ze weer verder gingen. Heel raar om te zien vooral om ik de voorstelling natuurlijk al vaker gezien heb.

Al met al genoten.
Hierna nog één keer om het af te leren in Rotterdam...
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Emptyma maa 17, 2014 4:06 pm

Wat leuk, Hetty, dat je gisteren ook bent geweest. Ik was er met mijn broer, zwager en 2 vrienden. Ik vond het voor hun jammer dat er een technische storing was omdat ze nu niet de hele musical hebben gezien. Het probleem was de belichting. Tijdens het uitkleden viel het licht uit.
Wat Marleen betreft heb je gelijk. Kathe is te jong, qua uiterlijk, om voor moeder te spelen. Maar ze heeft het zeker goed gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat vind je van Love Story. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind je van Love Story.   Wat vind je van Love Story. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat vind je van Love Story.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» love story trailer
» Interview love Story
» Love Story Informatie
» persdag Love Story
» Love Story op You Tube

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: LOVE STORY :: VERSLAGEN-
Ga naar: