Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter

Ga naar beneden 
+16
joyce91
Robbieboy
Gege
irma22
Annemarie
Kim22
Rinske
Freekfan
verhalen
Nieta
grace
theaterfreak
Els
miek
Hetty
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyza jul 10, 2010 2:22 pm

Ja dat wel maar he ziet er wel super gezellig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
verhalen
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 611
Leeftijd : 38
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 10-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyza jul 10, 2010 6:25 pm

Freek's laatste 2 twitters van gisteravond:
# Morgen is het dan echt zover; bij deze wil ik nogmaals iedereen bedanken voor alle lieve brieven, cadeaus, foto's en noem t maar op.... about 20 hours ago

# nu ontspannen vroeg naar bed en intens genieten morgen Wow n bijzonder hoofdstuk wordt afgesloten met, @ErwinvLambaart; idd n lach &n traan about 20 hours ago

Ik hoop ook echt dat hij en Renee en de hele cast, het publiek ook echt geniet met volle teugen, een lach en een traan.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyvr jul 16, 2010 12:18 am

En Freek's allerlaatste twitter van vier dagen geleden na de voorstelling:
Wat een avond en wat een afscheid Dank alle trouwe bezoekers& fans En speciale dank aan al mn lieve collega's! Dit neemt niemand ons af!!!!! 4 days ago



Ben benieuwd hoe lang hij nu niets twittert, het is best wel stil eventjes rondom hem. Ik kijk wel uit naar de periode met Petticoat. Dan zal hij ook wel weer in een aantal programma's verschijnen, ook om deze musical te promoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyvr jul 16, 2010 12:39 am

Misschien is hij op vakantie ofzo... effe d'r tussenuit voordat hij weer met iets nieuws begint. Maar hij heeft wel vaker dat 'ie effe niks van zich laat horen op Twitter. Als de reps van Petticoat beginnen (3 aug. toch?) zal hij daar vast wel iets over zeggen, lijkt me Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyvr jul 16, 2010 12:41 am

Ja, ik weet dat hij vaker even niks van zichzelf heeft laten horen en dan later krijg je er een paar achter elkaar. Ja, ik neem aan dat hij tegen die tijd wel meer heeft om over te twitteren. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyvr jul 16, 2010 12:54 pm

Inderdaad, tegen die tijd horen we vast genoeg van Freek. Zal ook vast wel veel publiciteit op TV aan worden gegeven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyvr jul 16, 2010 1:32 pm

Ik hoop voor hem dat hij nu even lekker op vakantie is. Zo verdiend!!! En daarna horen we wel weer genoeg van hem Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyvr jul 16, 2010 1:57 pm

Ja inderdaad heeft hij zeker verdiend even lekker weg van alles.
Snel horen we weer genoeg over Freekie.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyvr jul 16, 2010 5:26 pm

Een vakantie heeft Freek zeker te weten verdiend. Dat is 'm wel gegund.


Ik wilde van de week Freek's oude tweets terug lezen, maar vrijwel iedere keer kreeg ik de volgende melding:

'Whoops! Something went wrong. Please try again!'

Zijn er meer mensen die deze melding krijgen op Twitter? Elke keer als ik op Twitter kom, de welke dan ook, krijg ik 8 van de 10 keer dit te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyvr jul 16, 2010 8:24 pm

Dat komt omdat het regelmatig gewoonweg te druk is op twitter.....
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyza jul 17, 2010 2:26 pm

Oké, dankje voor je reactie. Toch vreemd dat de capaciteit van Twitter niet met het meerderen van de gebruikers meegroeit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptyza jul 17, 2010 5:41 pm

Tja ze doen heel erg goed hun best, maar er zijn van die dagen dat er gewoon overcapaciteit aan twitteraars zijn en daar kan je in principe niets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 6:37 pm

Freek's recentste Tweet:
Nog 6 dagen te gaan voordat we beginnen met repetities petticoat!
about 12 hours ago via web
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 8:19 pm

Hij kijkt er blijkbaar enorm naar uit en wij nog meer !
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 8:57 pm

Het lijkt alsof hij al aan het aftellen is ja. Hij heeft dan wel een erg korte vakantie gehad, maar volgens mij ziet hij dit zelf ook als het leukste werk dat er bestaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 9:05 pm

@Kimberly: Nou, korte vakantie...3 weken en dat is voor werkende mensen eigenlijk een normale lengte. Tja, op school zijn het er 6 of 7, dus geniet er nog maar van, zolang je kan. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 9:09 pm

@ Evelyn: Ja, dat is waar. Daar stond ik even niet bij stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 9:38 pm

@Kimberly: Nee joh, dat is logisch op jouw leeftijd, daar denken wij oude l.llen dan wel weer aan.... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 9:44 pm

@ Evelyn: Haha, jullie kunnen er ook echt niet omheen hè. Wie langer vakantie wil, moet dat al van zijn/haar snipperdagen gaan doen. En dan is dit nog maar één van de 2 vakantie's die jullie hebben. Wat een erg vooruitzicht is dat eigenlijk. Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 431305


Toch onwijs leuk van Freek dat hij de tijd neemt om te Twitteren. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Nieta


Vrouw
Aantal berichten : 1324
Leeftijd : 79
Woonplaats : Naaldwijk
Registration date : 22-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 9:51 pm

@ Kimberly
Dat valt wel mee hoor, er zijn ook banen, waarbij je schoolvakanties hebt of heel veel vakantie en snipperdagen.
En er breekt een ogenblik aan, dat elke dag een vakantie dag is, dan kan je weg wanneer je wilt en maak je je niet meer druk over werk.
Ook een leuk vooruitzicht, maar dan ben je nog een beetje ouder dan Evelyn.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 10:01 pm

@ Nieta: Ja oké, dat is ook zo. Maar de banen waarbij je veel vakantie's of snipperdagen hebt, zijn ver in de minderheid denk ik. En ik hoop dat dat ogenblik ooit aanbreekt. Dat de AOW-leeftijd niet verder omhoog gaat en dat het leven niet nóg veel duurder wordt.


Ik zit eigenlijk te wachten op het moment dat Frank gaat reageren, dat we weer ontopic moeten. :-P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 10:09 pm

@Kimberly: ik zat er eigenlijk op te wachten dat jullie het zelf doorkregen en weer terug on-topic gingen, maar blijkbaar was mijn vertrouwen te groot. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 10:13 pm

In mijn een-na-laatste berichtje hier (deze niet meegeteld) heb ik het terug ontopic willen brengen met mijn laatste zin, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptywo jul 28, 2010 10:17 pm

Laten we het daar dan maar op houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Emptydo jul 29, 2010 12:55 am

Leuk dat Freek zo naar de repetities uit kijkt.
Dan kijk ik nog meer uit naar het resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter
Terug naar boven 
Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum uitstapjes
» Credits voor het et forum
» Forum vanaf nu open
» Credits voor het forum
» Forum drukker maken en interesanter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: DISCUSSIE TOPIC-
Ga naar: