Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter

Ga naar beneden 
+16
joyce91
Robbieboy
Gege
irma22
Annemarie
Kim22
Rinske
Freekfan
verhalen
Nieta
grace
theaterfreak
Els
miek
Hetty
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptyma dec 21, 2009 12:43 pm

oeeeh spannend....dat wil ik nou ook.........met Freek wel te verstaan...hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Nieta


Vrouw
Aantal berichten : 1324
Leeftijd : 79
Woonplaats : Naaldwijk
Registration date : 22-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptyma dec 21, 2009 1:42 pm

Is popstars live dan? Anders wordt het misschhien vandaag opgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptyma dec 21, 2009 1:53 pm

natuurlijk is popstars live er word toch gestemt op de kandidaten dat kan niet als het is opgenomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptyma dec 21, 2009 3:03 pm

Er zou vandaag een 'geheim' iets van Popstars zijn. Weet verder ook niet hoe en wat, maar dat wist iemand me te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptyma dec 21, 2009 9:59 pm

Jullie maken het wel spannend hier. Zag het bericht ook op z'n twitter staan. Nou we wachten maar rustig af. Misschien vertelt ie van de week nog iets meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptyma dec 21, 2009 10:37 pm

Ik ben nou wel héél benieuwd... we zullen er vast wel iets over horen de komende dagen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptyma dec 21, 2009 11:17 pm

Ik ben ook erg benieuwd. Spannend!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 12:13 am

Het volgende zag ik op het musicalworld-forum staan:

1 Januari bij Popstars op sbs 6: Duetten met oa Brigitte H, Freek, Jim & Jamai!
Dan wil ik wel voor één x naar Popstars kijken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
verhalen
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 611
Leeftijd : 38
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 10-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 12:19 am

Ik ook...leuk....een musical-uitzending...?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 12:22 am

Als je zo de namen bekijkt zou je denken van wel... Zou erg leuk zijn! Ik heb tot nu toe nog niet echt positieve verhalen gehoord over het niveau van Popstars, dus 'onze' sterren kunnen even gaan laten zien wat zingen is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 12:54 am

Vorig jaar hebben ze volgens mij ook een musical thema avond gedaan. Zou wel weer leuk zijn. Wat een musical allemaal zo rond de kerst en oud en nieuw. We worden verwend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 1:06 am

Inderdaad, we worden verwend =) Als René van Kooten nog aan het rijtje toegevoegd wordt ben ik al helemaal blij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Freekfan
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Freekfan


Vrouw
Aantal berichten : 413
Leeftijd : 57
Woonplaats : Rhoon
Registration date : 29-10-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 12:02 pm

Ja, ga voor 1 keer ook naar Popstars kijken want dit wil ik niet missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 2:35 pm

't Zou wel een stunt zijn trouwens als Jamai een duet met Dewi gaat doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 2:39 pm

Dat zou wel leuk zijn Dewi en Jamai samen. Ook voor hun. Ik zal zeker 1 jan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 2:58 pm

Oee ben wel benieuwd hoor!! NIet dat ik Popstars echt volg, maar goed... 1 januari wil ik echt wel kijken;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 4:07 pm

Dat zou wel leuk zijn een musical uitzending, alleen bij popstars ontbreekt het aan 1 ding (de mensen die ik heb gezien dan ) en dat is zangtalent. Maar goed dat zal wel goed komen...denk ik. Ik ga in ieder geval voor het duet Dewi Jamai dat lijkt me inderdaaad we leuk. Wat me nu net wel te binnen schiet...het zijn allemaal liveshows...maar het wordt wel opgenomen...of is de uitslagshow op zaterdag alleen echt live... dat zit ik me wel af te vragen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 4:18 pm

Ben benieuwd! Ga zeker kijken. Ben benieuwd wat Freek gaat doen en met wie hij gaat zingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 4:53 pm

Leuk, ben ook geen popstar fan. moet alleen wel werken op nieuwjaarsdag dan maar weer opnemen. Ze zullen gisteren denk ik alleen geoefend hebben of de kandidaten zijn toen overvallen met wat zij de volgende optreden staat te wachten. Ze moeten natuurlijk ook repeteren. Wat zal dat een ervaring voor hun zijn om met zulke talentvolle en grote namen te mogen zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 5:43 pm

ik heb gelezen op de fanhyve van Freek dat de show van 1 januari al eerder opgenomen zou worden vanwege de feestdagen. Op de twitter van Dewi wordt dit bevestigd. Ik ben benieuwd of Freek nu poppy gaat zingen en met welke kandidaat samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 5:49 pm

Freek die poppy gaat zingen... hmm... benieuwd hoe dat klinkt;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 5:56 pm

Dat zal hij ongetwijfeld ook wel weer kunnen Wink . Met het zangtalent valt het trouwens wel mee, ik heb net even filmpjes teruggekeken van popstars er zitten best een paar goeie tussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydi dec 22, 2009 6:03 pm

@Kim 22... Ow vast wel, maar ik heb hem alleen nog maar musical horen zingen;-)!

Er zitten inderdaad een aantal goeie tussen bij Popstars.., nou ik ben benieuwd hoe de uitzending zal zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptywo dec 23, 2009 11:57 pm

Rinske schreef:
Freek die poppy gaat zingen... hmm... benieuwd hoe dat klinkt;-)
wordt dat uitgezonden op Ned 1, 2 of 3 ??? of een andere zender ??? Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Emptydo dec 24, 2009 12:02 am

sbs 6.
Kun je dat bij jou ontvangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum uitstapjes
» Credits voor het et forum
» Forum vanaf nu open
» Credits voor het forum
» Forum drukker maken en interesanter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: DISCUSSIE TOPIC-
Ga naar: