Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter

Ga naar beneden 
+16
joyce91
Robbieboy
Gege
irma22
Annemarie
Kim22
Rinske
Freekfan
verhalen
Nieta
grace
theaterfreak
Els
miek
Hetty
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyzo aug 15, 2010 9:51 pm

@ Frank
Oh sorry! Laat ik er dan maar over discussiëren Wink

Ik denk ook zeker dat petticoat mooi wordt! Ik ga binnekort gelukkig reserveren met een vriendin. En natuurlijk gaat Freek dan bewijzen dat het ook mooi is geworden. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 1:06 pm

Freek twitterde vanochtend vroeg dat hij in het bezit was van de giel mobiel... bij deze http://bit.ly/9j8430 ± na 02:38
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 1:31 pm

Hahaha komisch.. (wat was die trouwens aan het doen zeg, auto rijden ofzo? In het begin allemaal van die piepjes etc).

Wel leuk dat ie dan toch nog ging zingen, door al die tweets, interviews, liedjes etc word ik nog nieuwsgieriger naar Petticoat zeg!!! Ben benieuwd!
Zag overigens dat Maurice Wijnen foto's plaatste van de persdag (en het taart aansnijden etc)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 2:33 pm

Ik had het ook gezien op zijn twitter, maar ik kende de Giel mobiel helemaal niet.
Het is een leuk stukje! En ik vind dat hij het goed improviseerde, het klonk helemaal niet slecht! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 2:46 pm

@lesssje goh ben ik niet de enige die de Giel mobiel niet kende haha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Nieta


Vrouw
Aantal berichten : 1324
Leeftijd : 79
Woonplaats : Naaldwijk
Registration date : 22-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 8:53 pm

Er zullen er wel meer zijn, die Giel mobiel niet kennen. Ben benieuwd naar wie die nu gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 9:33 pm

Ik had er ook nog nooit van gehoord. We weten nu wel waar we moeten zijn voor de Hete Kip Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 10:13 pm

Freek en de Giel Mobiel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 10:50 pm

@Annemarie: wat bedoel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 18, 2010 11:08 pm

@ Frank precies zoals het er staat.
Freek sloeg zich goed door het interview trouwens!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptydo aug 19, 2010 9:15 pm

Had ik toch bijna het 06-nummer van Freek op kunnen schrijven haha. Op het werk hadden we vandaag 3FM aanstaan. En Giel had het er nog over dat hij gister Freek had en hij nu dus iemand anders ging bellen. Toen had hij Freek zijn nummer gedraait en hoorde we heel mooi zijn voicemail. Hij heeft hem door gegeven aan John Vooijs trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptydo aug 19, 2010 10:06 pm

@ Kim22: maar dan wel het nummer voor zakelijke gesprekken hè, haha. Giel stelde een interessante vraag aan John vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyma sep 20, 2010 11:16 pm

Nou zo te lezen is Freek duidelijk blij met ons Toi cadeau!! Leuk leuk! En leuk dat ie dat ook even twittert!!

(Ehm, moet dit nou in dit topic, of in het topic over het toi cadeau... ik dacht hier :-))
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyma sep 20, 2010 11:35 pm

Inderdaad ontzettend leuk dat hij dat Twittert! Nou constateer ik alleen dat wanneer ik op de site naar onderen scroll ik die Tweet wel zie, maar als ik naar zijn Twitter-pagina ga, dan weer niet. Zou dit aan mijn laptop liggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyma sep 20, 2010 11:49 pm

Misschien ligt het aan je twitter-account? Ik kan zijn tweet wel gewoon lezen via mijn twitter-pagina, misschien even opnieuw in- en uitloggen? Of heb je dat al geprobeerd?

Ik heb niet meegedaan met het cadeau, maar het is leuk om te zien dat hij er blij mee is! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyma sep 20, 2010 11:52 pm

@Kimberly misschien ff pagina refreshen?? Ik heb dat op mijn telefoon.. kan hem wel lezen, maar als ik op zijn twitterpagina ben, niet, en dan moet ik even zijn twitterpagina verversen en dan staat ie er wel bij!
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyvr nov 05, 2010 10:24 am

Lees net op Freek's twitter dat hij in het Sophia Kinderziekenhuis is geweest. Dat is het ziekenhuis waar wij al heel veel voetstappen hebben gezet, waar onze zoon nu al 11x is geopereerd. Een geweldig ziekenhuis (voor zover je een ziekenhuis geweldig kunt noemen....). Ik weet niet waarvoor Freek er is geweest, maar ik weet dat ze ontzettend hun best doen om voor de zieke kinderen het verblijf in het ziekenhuis zo aangenaam mogelijk te maken. Er komen regelmatig artiesten, de Feyenoord-voetballers zijn er vaak te vinden en nog meer van dat soort leuke dingen. Petje af voor de medewerkers die dat organiseren.
De aandoening van onze zoon is niet heel ernstig, maar ik kom ook altijd onder de indruk weer thuis, omdat je zoveel ziet bij andere kinderen in het ziekenhuis.............het klinkt misschien raar, maar het helpt ons enorm te relativeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyvr nov 05, 2010 12:12 pm

@Miek: misschien is hij er geweest ivm het tv programma Sta op voor Kanker as woensdag?
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyvr nov 05, 2010 12:37 pm

Ja, dat zou natuurlijk heel goed kunnen, had ik even niet aan gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyvr nov 05, 2010 1:56 pm

@Hetty: Ja, daar moest ik ook gelijk aan denken toen ik het las!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo maa 30, 2011 9:25 pm

Geen discussie maar gewoon leuk om ff te kijken (met Freek natuurlijk):

http://www.shownieuws.tv/video/jade-al-jarenlang-vriendinnengroep/

Tip van Freek himself!!! (twitter)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptyma jun 20, 2011 7:53 pm

Freek heeft dus zaterdag niet in het PSV-stadion gezeten Wink. Leuk dat hij zich toch ook wel weer eens in zet voor het goede doel. Enne, mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik zijn nieuwe twitterfoto wel heel erg geslaagd vind. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 24, 2011 12:42 pm

Las net op twitter van Freek dat hij in London zit, hopelijk alleen op vakantie want hij heeft aldaar ook Lord Andrew Lloyd Webber tegen het lijf aan gelopen. Maurice Wijnen heeft er een leuke reactie op terug gegeven.
Vond het leuk om even te melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 24, 2011 1:26 pm

@Grace, inderdaad ook gelezen! We zullen hem toch niet kwijtraken aan het buitenland na komend seizoen? Dat ie daar audities doet? No
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Emptywo aug 24, 2011 3:11 pm

Ik geloof niet dat Freek zijn audities op Twitter zal aankondigen. Dat lijkt me dus een nogal voorbarige conclusie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum uitstapjes
» Credits voor het et forum
» Forum vanaf nu open
» Credits voor het forum
» Forum drukker maken en interesanter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: DISCUSSIE TOPIC-
Ga naar: