Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter

Ga naar beneden 
+16
joyce91
Robbieboy
Gege
irma22
Annemarie
Kim22
Rinske
Freekfan
verhalen
Nieta
grace
theaterfreak
Els
miek
Hetty
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 7:41 pm

Velen van ons volgen Freek's Twitter en wat hij daar schrijft. Je kunt daar direct op reageren in Twitter, maar hier kan het ook. Een beetje "koffie-corner", maar daar gaat het dan weer niet over Freek. Zet hier dus neer wat je vindt van Freek's berichten, of van de reacties van anderen daarop.

Mijn eerste reactie op zijn Tweet van vandaag: houdt hij dan toch van Bossche Bollen? Enorme lol Dan zal hij het morgen wel over een drop-Freek gaan hebben...


Laatst aangepast door Frank op di okt 13, 2009 9:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 7:51 pm

hihi, dacht ook meteen! Damn, hadden we ze toch mee moeten nemen zondag Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 7:55 pm

haha ja ik ook Mar... en we hebben er nog wel zo om gelachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 8:19 pm

Maar eerlijk = eerlijk: die bossche bollen van Jan de Groot zijn ECHT super lekker!!!! En de enige echte...
Dus ik kan me wel vinden in zijn smaak hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 9:02 pm

Lees net op Freek zijn twitter dat hij een echte Bossche Bol heeft gegeten in Den Bosch...
Krijg gelijk beelden van een of ander forumuitje voor me van you tube...
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 9:27 pm

mmmmm, die moet ik dan toch eens gaan proeven. Je hebt er wel een hele maaltijd aan, vind ik althans..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 9:28 pm

Oeps....had mijn berichtje bij verkeerde topic gepost....sorry.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 9:28 pm

Ik had het al verplaatst Nynke. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 9:30 pm

Waar zijn we zonder jou.... Wink
Vind het sowieso toppie hoe jullie het forum en de website zo goed bijhouden..( mag weleens gezegd worden ) dus bij deze...hihihi

Op naar het volgende jaar, dat er maar vele mogen volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 10:46 pm

Tja geef hem eens ongelijk. Bij ons gaat er geen bezoek aan Den Bosch voorbij of er gaan bossche bollen mee en inderdaad van Jan de Groot.

Maar als we het dan over zijn Twitter hebben hier. Waar ik het meest om heb moeten lachen is toch die briljante korte opmerking van hem Maandag , Wasdag. Vind het elke keer toch knap hoe hij met een paar worden iets snel kan vertellen. Hij heeft twiiter al meer onder controle dan ie zelf denkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 13, 2009 11:29 pm

Hij heeft veel meer, meer onder controle dan hij zelf denkt volgens mij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptywo okt 14, 2009 12:22 am

Het twitteren van Freek is leuk hij kan inderdaad veel zeggen in een kort bericht.
B.V Zon op balkon en dan regen op balkon, dat is toch grappig Top
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptywo okt 14, 2009 8:06 pm

martien schreef:
Tja geef hem eens ongelijk. Bij ons gaat er geen bezoek aan Den Bosch voorbij of er gaan bossche bollen mee en inderdaad van Jan de Groot.

Maar als we het dan over zijn Twitter hebben hier. Waar ik het meest om heb moeten lachen is toch die briljante korte opmerking van hem Maandag , Wasdag. Vind het elke keer toch knap hoe hij met een paar worden iets snel kan vertellen. Hij heeft twiiter al meer onder controle dan ie zelf denkt.


Freeks opmerking :" maandag ,wasdag " zie ik op zijn twitter niet staan ....????? silent
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptywo okt 14, 2009 8:31 pm

Dat was een van `1e opmerkingen die 'ie twitterde.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptywo okt 14, 2009 9:26 pm

@Theaterfreek: Waarschijnlijk kijk je op de site en daar zie je niet alle berichten uit het verleden. Even op de grote T klikken en dan kom je op Freek z'n twitter pagina waar je alle berichten nog kan lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydo okt 15, 2009 6:52 pm

Ben niet zo'n Twitter fan...heb aan hyves en facebook genoeg.... Very Happy Geen tijd om ook nog Twitters te gaan bijhouden, maar goed,..dat lees ik hier dan wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydi okt 20, 2009 10:41 pm

door Freek (en door school), ben ikzelf actief aan het twitteren geslagen. Leuk om te lezen dat hij ook heeft genoten van disney sing-a-long
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptywo nov 11, 2009 4:09 pm

Moet even reageren op de reactie van Freek op twitter over shobian. Ik geloofde het ook niet, zij was toch samen met els mijn favoriet. Als ik haar zag dansen moet ik ook gelijk aan freek denken. Zoals zij samen dansde tijdens oznj op het lied, ga nou maar gewoon. Waar Freek op het einde haar voet gebruikte als microfoon. Erg jammer, zo zie je maar weer hoe belangrijk publiek is want als het aan de jury had gelegen had zij de finale gehaald
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptywo nov 11, 2009 5:14 pm

Was zij dat?!
Ik vond haar wel erg goed, maar had haar echt nooooit aan OZNJ gelinkt haha. Vinfd het wel echt onbegrijpelijk dat ze er uit is, ze was (en is) toch wel een van m'n favorieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptydo nov 12, 2009 5:42 pm

nou inderdaad!! las het ook op zijn twitter en ben het roerig met hem eens!!
wat een gaaf programma is dat, trouwens!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptyma dec 21, 2009 11:02 am

Freek schrijft op zijn twitter dat hij morgen (=vandaag???) naar popstars moet in h'sum.... Wat zou hij daar moeten doen???? volgens mij is er dit jaar geen uitzending van popstars meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptyma dec 21, 2009 12:07 pm

Misschien een workshop geven??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptyma dec 21, 2009 12:12 pm

Ben benieuwd wat hij daar gaat doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptyma dec 21, 2009 12:24 pm

ik ook
met kerst idd geen popstars, wel 1 januari geloof ik.
Zou wel leuk zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Emptyma dec 21, 2009 12:42 pm

Ik hoorde dat de volgende aflevering van popstars de kandidaten een duet zingen met een bekende Nederlandse artiest... Misschien heeft dat er iets mee te maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum uitstapjes
» Credits voor het et forum
» Forum vanaf nu open
» Credits voor het forum
» Forum drukker maken en interesanter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: DISCUSSIE TOPIC-
Ga naar: