Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter

Ga naar beneden 
+16
joyce91
Robbieboy
Gege
irma22
Annemarie
Kim22
Rinske
Freekfan
verhalen
Nieta
grace
theaterfreak
Els
miek
Hetty
Tessa
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptywo aug 24, 2011 3:14 pm

Ik zag dat ie gisteren had getwitterd (las het overigens ook op nu.nl) dat ie met Jim naar het huis van Amy Winehouse was geweest.. Dus misschien is ie naar een musical geweest, en is ie daar Lord Andrew Loyd Webber tegengekomen... kan toch??
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptywo aug 24, 2011 4:19 pm

Alles kan, ik geloof ook niet dat hij op zijn twitter zal door geven dat hij ,uberhaupt, ergens een auditie zal gaan doen. Maar wel leuk dat hij zomaar Lord Andrew tegen het lijf loopt. Hij zal wel gewoon lekker op vakantie zijn, al moet ik zeggen dat ik eerder naar een warm land zou zijn gegaan. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptywo aug 24, 2011 7:58 pm

Misschien is hij dat ook wel geweest, hij heeft tenslotte al vanaf begin augustus vakantie
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptywo aug 24, 2011 8:42 pm

Vanavond gaat hij vlg Twitter naar Ghost in London.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptyzo mei 26, 2013 9:06 pm

Volg Freek op twitter. Nu heeft hij al 2 weken niets gepost en ook hier hoor je weinig over hem. Is er iets met hem of is hij gewoon lekker op vakantie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptyzo mei 26, 2013 9:58 pm

Het was mij ook al opgevallen, maar ik had al rond de eerste tweetloze week vermoeden. Aangezien dat rond het songfestival was, dacht ik ook in eerste instantie dat er iets was. Maar toen bedacht ik me ook wat anders. Wat vinden jullie van het volgende: zowel 'wie is de mol' als 'Expeditie Robinson' worden rond deze tijd opgenomen.

In het geval van de Mol draagt het niet twitteren zeer bij aan de geheimzinnige sfeer van het programma. Zo kan ook niemand precies uitvogelen wanneer de opnames zijn en hoe ver hij in het programma is gekomen. Maar volgens mij zijn de opnames van wie is de mol hoogstens twee weken. Dus dan zou die een aantal weken van te voren gestopt zijn met twitteren, vervolgens de opnames. Dus dan zou het halverwege Juni zijn dat het afgelopen is.

In het geval van Expeditie Robinson is twitteren zowieso niet mogelijk. En volgens mij zijn daarvan de opnames half mei ongeveer gewonnen. Dat duurt minstens een maand. Dus dat zou dan eind juni worden voordat er weer tweets komen.

Ik zelf hoop eigenlijk op 'Wie is de Mol', maar ik vlak Robinson nu ook niet uit. Eens kijken dus hoe lang het duurt voordat er weer tweets komen. Het blijft natuurlijk gissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptyzo mei 26, 2013 10:50 pm

Hmm, was mij ook al opgevallen. Ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptyzo mei 26, 2013 11:20 pm

@kim, daar was ik nou niet op gekomen. Ik kan mij heugen dat hij gespot was bij de finale opname van de laatste wie is de mol. Zou erg leuk zijn, afwachten maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptyma mei 27, 2013 12:09 am

Ik vroeg me ook al af waarom er geen nieuwe twitterberichten zijn. Het zou wel heel leuk zijn als Freek mee zou doen aan Wie is de mol.
Goed bedacht. Ik dacht gewoon aan vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptyma mei 27, 2013 12:13 pm

@irma22, dat dacht ik eerst ook maar als hij ergens naartoe gaat laat hij dat meestal wel even weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptyma mei 27, 2013 4:55 pm

Hee goed bedacht zou zo maar kunnen, ik hoop het leuk voor hem.En uiteindelijk ook leuk voor ons .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptydi mei 28, 2013 1:26 pm

Ook mij was opgevallen dat Freek niet twittert. Meestal stuurt hij wel foto's dus jullie zouden wel eens gelijk kunnen hebben. Maar niet naar vragen want geheim moet geheim blijven. Dat is wel zo spannend. Gissen kan altijd:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptydi mei 28, 2013 1:48 pm

Het was mij ook opgevallen dat Freek al een paar weken niet had getwitterd. Ik dacht al wat zou er met hem aan de hand zijn. Aan opnames van Wie is de Mol of Expeditie Robinson heb ik helemaal niet gedacht. Maar dat zou natuurlijk best kunnen. Het zou heel leuk zijn zowel voor Freek als voor ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptydi mei 28, 2013 2:50 pm

Ik was er ook nooit opgekomen maar wie weet is het zo maar missiën ook niet..
Zou wel erg leuk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
verhalen
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 611
Leeftijd : 38
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 10-03-09

Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Emptywo mei 29, 2013 6:43 pm

Inderdaad ik vond het ook al opvallend.
Ben benieuwd of en welke van de speculaties waar zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter   Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum-discussie: Reageren op Freek's Twitter
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Forum uitstapjes
» Credits voor het et forum
» Forum vanaf nu open
» Credits voor het forum
» Forum drukker maken en interesanter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: DISCUSSIE TOPIC-
Ga naar: