Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Credits voor het forum

Ga naar beneden 
+4
grace
Gege
Angeline
Nieta
8 plaatsers
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptywo feb 27, 2013 2:13 am

Op dit moment is uw forumadres : http://www.freekbartels-forum.com
Je domeinnaam verloopt over : 30 dagen

Willen jullie dat het forum online blijft op dit adres.... dan kunnen jullie een bijdrage leveren... helemaal onder aan de pagina staat 'Bijlage" als je aar op klikt kun je een bijdrage leveren.

Alvast super bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Nieta


Vrouw
Aantal berichten : 1324
Leeftijd : 79
Woonplaats : Naaldwijk
Registration date : 22-02-09

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptywo feb 27, 2013 11:27 am

Neem aan dat je bedoelt "Bijdrage" en niet " Bijlage".
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptyza maa 30, 2013 3:38 pm

Jammer dat men wel de taal/typefouten op valt maar verder niets met dit bericht doet... Helaas is het forum op dit moment zijn naam kwijt. Men kan dit nog steeds veranderen door een BIJDRAGE te leveren onder aan het forum. Ik heb 4 jaar lang garant gestaan hiervoor samen met een aantal formuleden. Op dit moment kan ik het even niet bekostigen en daarom vraag ik jullie. Uiteindelijk staat dit forum voor jullie online. Dusssss bij deze vraag ik jullie nogmaals een bijdrage te leveren.

Alvast bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptyzo maa 31, 2013 1:03 am

Hoeveel geld heb je in het totaal nodig, Tessa? Ik zou dan beter weten wat ik bij kan dragen. En voor degene, die ook een bijdrage willen leveren, is het misschien ook wel prettig om dit te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptyzo maa 31, 2013 6:44 pm

Ik heb het even opgezocht...

Ik heb nog 20 credits van de voorgaande keer staan... er zijn 1600 credits nodig om het forum te behouden met naam.

4,95 euro is 500 credits... Alles wat over is kan gewoon worden bewaard voor de volgende keer...

Maar in principe is een bijdrage gewoon anoniem en mag men zelf bepalen wat de bijdrage is en kan dit ook gewoon het hele jaar door... het gaat meer om het principe dan om hoeveel men bijdraagt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptydo apr 04, 2013 12:26 am

@ Tessa Ik heb geen Paypal dus ik weet niet hoe ik je zou kunnen betalen. Ik kan alleen iDeal
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptydo apr 04, 2013 1:03 am

Bij toeval zie ik dat het forum weer in de lucht is. Bedankt voor degene die betaald hebben.
Ik heb destijds wel jouw berichtje gelezen @Tessa en wilde ik wel iets bijdrage maar dacht ach dat komt wel, daarna vergeten.
Zonet gekeken hoe ik een bijdrage kan leveren. Net wat @Gege schreef ik kan geen Paypal wel ideal. Is hier een andere oplossing voor?

Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptydo apr 04, 2013 9:55 am

Sorry Tessa, ik heb dit berichtje niet gelezen..... is er nog een manier waarop ik kan bijdragen?? Ik heb ook geen Paypal alleen Ideal.....
In ieder geval SUPER fijn dat het forum weer online is, dank aan degene die een bijdrage hebben geleverd!! Ik denk dat ik toch maar weer vaker op 't forum moet kijken ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptydo apr 04, 2013 9:57 am

Voor mij geld hetzelfde. Ik wil graag een bijdrage leveren, maar heb geen paypal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptydo apr 04, 2013 10:48 pm

Ook voor mij geld dat ik geen Paypal heb, ik wil wel een bijdrage leveren. In ieder geval bedankt voor degenen die een bijdrage geleverd hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptyvr apr 05, 2013 10:10 pm

Als men een bijdrage alsnog wil leveren dan kan dat door dit over te maken op mijn rekening. Ik zorg er voor dat het middels paypal op het forum wordt gezet.. Mijn bankrekening nummer kan je vragen middels een pb. Alvast super bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Emptydi apr 09, 2013 2:15 am

Hartelijk dan voor de gene die alsnog hun bijdragen hebben geleverd. Super!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Credits voor het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Credits voor het forum   Credits voor het forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Credits voor het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Credits voor het et forum
» Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.
» Forum vanaf nu open
» Forum drukker maken en interesanter.
» Forum drukker maken en interesanter.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ 'T FORUM ~ :: FORUM MEDEDELINGEN...-
Ga naar: