Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 GEACCEPTEERDE LEDEN

Ga naar beneden 
+18
*Kimberly
Robbieboy
Suus94
joyce91
Ingrid
Rinske
Kim22
grace
Ann
sansa
herby
luz20
theaterfreak
Liesbeth
Sphinx
Stefanie
Gerina1970
Tessa
22 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyma jun 22, 2009 10:03 pm

Onder dit bericht kunt u zich aanmelden voor de gebruikersgroep 'geaccepteerde leden' Let op, dit kan enkel als u zich heeft voorgesteld ondre het kopje 'íntroductie'. Pas wanneer je bent aangemeld bij de 'geaccepteerde leden' krijg je toegang tot het gehele forum, tot die tijd ben je wel lid van het forum maar heb je geen toegang tot de topics.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerina1970
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Gerina1970


Vrouw
Aantal berichten : 560
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veghel
Registration date : 01-03-09

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 23, 2009 8:51 am

Ik wil me graag aanmelden voor deze groep, heb me zojuist voorgesteld.

Gerina 1970
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefanie
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 850
Leeftijd : 58
Registration date : 13-02-09

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 23, 2009 9:27 am

Tessa, ik heb me ook voorgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinx
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Sphinx


Vrouw
Aantal berichten : 356
Leeftijd : 71
Registration date : 13-02-09

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 23, 2009 9:36 pm

Hoi Tessa,
Ik heb mij ook voorgesteld. groetjes Mieke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 23, 2009 10:00 pm

Hoi Tessa,
De technische nitwit wil zich ook graag aanmelden. Als het goed is heb ik me net voorgesteld maar of dat helemaal goed is gegaan....ik merk het vanzelf wel Laughing (dat wordt nog wat met berichtjes posten op het forum)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 23, 2009 10:01 pm

Heb me ook voorgesteld!
Terug naar boven Ga naar beneden
Liesbeth
Normal Freekfan
Normal Freekfan
Liesbeth


Vrouw
Aantal berichten : 151
Leeftijd : 53
Woonplaats : Giessenburg
Registration date : 04-05-09

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 23, 2009 10:59 pm

Hallo Tessa,
Hierbij heb ik mij voorgesteld.
Succes met deze geweldige site hoor. Helemaal leuk!
groetjes van Liesbeth
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 23, 2009 11:20 pm

Hoi, ik heb me ook voorgesteld,

groetjes, Albertine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydo jun 25, 2009 2:44 am

Ik wil mezelf even voorstellen. Mijn naam is Sandra en ik 42 jaar . Ik ben sinds LesMis fan van Freek. Woonachtig te Maarsbergen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: aanmelding geaccepteerde leden   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydo jun 25, 2009 2:59 am

Tessa schreef:
Onder dit bericht kunt u zich aanmelden voor de gebruikersgroep 'geaccepteerde leden' Let op, dit kan enkel als u zich heeft voorgesteld ondre het kopje 'íntroductie'. Pas wanneer je bent aangemeld bij de 'geaccepteerde leden' krijg je toegang tot het gehele forum, tot die tijd ben je wel lid van het forum maar heb je geen toegang totik de topics.
ik wil mezelf graag aanmelden als een geaccepteerd lid. Lijkt me leuk om jullie te babblen over Freek en Joseph en andere dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydo jun 25, 2009 7:33 am

@Sandra: Je moet je even voorstellen en een apart topic aanmaken in het subforum "Introductie".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydo jun 25, 2009 4:31 pm

Ik heb me ook voorgestled
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyvr jun 26, 2009 9:15 am

Ik heb mij voorgesteld bij Introductie en wil nu lid worden van de groep geaccepteerde leden.

Groetjes,

Tamara
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyvr jun 26, 2009 11:07 pm

Ik heb me ook al voorgesteld, zou graag bij de geaccepteerde leden aansluiten Wink
Groetjes,
Laura.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyvr jun 26, 2009 11:56 pm

Hallo , ik heb me al eerder bij introductie gemeld , dus hoop dat ik kan blijven meegenieten van deze boeiende site .
groetjes ,
theaterfreak . Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyza jun 27, 2009 11:37 am

Hooi, ik heb me voorgesteld bij introductie en zou nu graag tot de geacepteerde leden toegelaten worden.

Groetjes,

Kaylee
Terug naar boven Ga naar beneden
luz20
Newbie Freekfan
Newbie Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 2
Leeftijd : 35
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 15-02-09

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyza jun 27, 2009 12:43 pm

Hallo Tessa,

1 minuutje geleden heb ik me voorgesteld ik hoop te kunnen meegenieten met het vele nieuws dat komen gaat

groetjes Loes
Terug naar boven Ga naar beneden
herby
Newbie Freekfan
Newbie Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 63
Woonplaats : hengelo
Registration date : 29-06-09

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyma jun 29, 2009 11:27 pm

Hallo, ik heb me voorgesteld, wil met graat bij de geaccepteerde lede n aansluiten


Groetjes Marion Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 30, 2009 12:32 am

Als het goed is heb ik iedereen weer toegevoegd die toegevoegd moest worden... Veel plezier op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 30, 2009 1:01 am

Haay Tessa,
Kan het kloppen dat ik hier over een tijdje geleden een mailtje kan hebben gehad??
Ik kreeg wel een email van de moderator en begreep niet echt wat er in stond, maar nu denk ik dat ik het al snap Embarassed
Ik wil me graag aanmelden, hoewel ik niet veel mee praat op het forum, omdat ik soms niet goed weet wat ik moet schrijven hihi
maar dat ga ik toch meer proberen.
groetjes Bianca
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 30, 2009 1:06 am

Bianca, je hebt je bent al aangemeld bij de gaccepteerde leden hoor. Je hebt namelijk of meer berichten geschreven op het forum en dus ben je automatisch aangemeld. Ik weet niet of je je destijds ook heb voorgesteld maar dat zou je dus nog even kunnen doen. Ik heb in je profiel ook even veranderd dat je niet meer op verborgen staat... Hier hebben wij afspraken over gemaakt. Ik weet niet of dit perongeluk is gebeurd of dat je dit heb ingesteld met een reden, maar ik heb hem dus even veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptydi jun 30, 2009 2:31 pm

Haay Tessa,

Sorry ik dacht dat ik me al van verborgen had afgehaald, maar denk dat ik het dan verkeerd heb gedaan.
Ik had me al netjes de eerste dag op het forum voorsteld dus dat zit ook goed.
dankje wel voor je reactie.

groetjes Bianca
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptywo jul 01, 2009 9:57 am

Hallo,

Ik heb me ook aangemeld.

Groetjes,
Karin
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyza jul 04, 2009 8:47 pm

Ik heb me ook voorgesteld Smile en wil ook graag een geaccepteerd lid worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Emptyza jul 04, 2009 9:08 pm

Ik heb mij voorgesteld! en wil graag meer lezen op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





GEACCEPTEERDE LEDEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: GEACCEPTEERDE LEDEN   GEACCEPTEERDE LEDEN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GEACCEPTEERDE LEDEN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leden verwijderen
» Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ LEDEN CORNER ~ :: INTRODUCTIE...-
Ga naar: