Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.

Ga naar beneden 
+6
Suus94
Kim22
Angeline
Hetty
theaterfreak
Tessa
10 plaatsers
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 2:33 am

Ik wil van de week het forum weer gaan opschonen...aantal topics verwijderen en verplaatsen ed. Ook wil ik jullie vragen om niet alles onder het nieuws te plaatsen maar in de daarvoor gewenste topic. Nu staat er bv heel veel van jcs, love Story etc in de nieuwstopic ipv bij de daarvoor bestemde topic. Wellicht is het een idee om als er een nieuwsbericht is over een bepaald project deze te plaatsen in de nieuwstopic en in dat bericht een verwijzing te maken naar de desbetreffende topic. Bv jcs naar overige projecten... In dit gedeelte kan je zelf een topic aan maken. Bij een groot project zoals een nieuwe langlopende musical etc zal ik een nieuw forumitem aanmaken.

Ik wil het forum binnenkort gaan opengooien, maar ook meteen een aantal leden gaan verwijderen... Ik ga geen waarschuwingsmelding meer versturen maar gewoon de mensen die langer dan drie maanden niet online zijn geweest verwijderen. Het forum wordt opengesteld voor iedereen dus men kan zich ieder moment weer aanmelden. De gene die iedere dag online komen die krijgen een speciale privilege en daar word een speciaal forum voor gemaakt die onderdeel uitmaakt van het forum.. Zo blijft er wel onderscheid tussen de leden en de niet leden. Gasten op het forum kunnen dus een groot gedeelte meelezen... Ik twijvel nog of ik hen ook moet laten mee discuseren... Wat vinden jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 1:09 pm

@Tessa : betekent dat dat we door het opschonen van de site onze aantal mails en onze "status " verliezen van bvb. "die hard fan " of zo ??????
wel fijn dat de site wordt opengesteld voor iedereen . Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 3:20 pm

Ik vind het een prima plan
Van mij mogen gasten mee discussieren.
Succes ermee
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 7:32 pm

Ik vind het een goed idee dat iedereen op het forum kan en kan lezen wat er allemaal op het forum staat. Ik zit ook op het Doe Maar forum en daar kan ook iedereen op het forum .Verder is het daar wel zo dat alleen de leden van het forum mee kunnen discussiëren. En dat vind ik een goede zaak. Dat is toch een privilege die je als forumlid zou moeten hebben. En als iemand graag mee wil discussiëren dan kan hij/zij altijd lid worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 7:39 pm

Ik vind het ook een goed idee op het open te gooien. En als ik het goed begrijp dan is het wel evengoed de bedoeling om jezelf aan te melden, voordat je zelf berichten kunt plaatsen. Maar aangezien er de laatste tijd veel opmerkingen voorbij komen dat het zo stil is op het forum dan is het misschien juist beter om gasten ook mee te laten doen. In dat geval denk ik wel dat er extra opgelet moet worden op de berichten die geplaatst worden. Er kan natuurlijk overal een rotte appel tussen zitten zal ik maar zeggen. Maar daar gaan we maar niet van uit. Zelf zou ik kiezen voor het idee dat je jezelf eerst moet aanmelden en dat gasten alleen mee kunnen lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 7:58 pm

Goed idee om het forum open te gooien. Ik vind het prima als gasten mee kunnen discussiëren, maar ik kies er toch voor dat ze alleen mee kunnen lezen en zich vervolgens moeten aanmelden om mee te kunnen kletsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Nieta


Vrouw
Aantal berichten : 1324
Leeftijd : 79
Woonplaats : Naaldwijk
Registration date : 22-02-09

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 8:38 pm

Ja, het forum open gooien is een goed idee. Maar om met een discussie mee te doen, lijkt het me beter dat alleen leden dit kunnen doen. Dit ook om problemen te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 9:27 pm

Ja, Forum open gooien goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 11:49 pm

theaterfreak schreef:
@Tessa : betekent dat dat we door het opschonen van de site onze aantal mails en onze "status " verliezen van bvb. "die hard fan " of zo ??????
wel fijn dat de site wordt opengesteld voor iedereen . Hallo

Als je als lid iedere maand op het forum komt niet nee.... dan verlies je niet je status.... maar de mensen die de afgelopen tijd niet meer op het forum zijn gekomen die wel.... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefanie
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 850
Leeftijd : 58
Registration date : 13-02-09

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 11:49 pm

Terechte opmerking van Kim22 over mogelijke 'rotte appels': dan zou je inderdaad een moderator moeten laten waken over alle posts die geplaatst worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptydi apr 09, 2013 11:53 pm

@Stefanie ik wil eerst even alle leden die de afgelopen maanden niet meer zijn ingelogd verwijderen en topics etc opschonen. Hierna ooi ik het forum open en kijk ik even hoe dat loopt. Mocht het dan alsnog rustig blijven, dan is het in principe een idee om gasten mee te laten discuseren. Een moderator wil ik op dit moment nog niet aan beginnen... "rotte Appels" kom je overal tegen en ik denk dat wij als volwassenen zelf ook wel in staat zijn om een beetje te kunnen filteren. Uiteraard als het drukker gaat worden wil ik wel weer gaan na denken over een moderator, maar first things first...
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptywo apr 10, 2013 12:27 am

@Tessa: Wel jammer dat door het opschonen de tellingen van de berichten terugloopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptywo apr 10, 2013 12:30 am

@annemarie Helaas is dit het geval, maar onnodige berichten worden nu eenmaa verwijderd... Ik probeer zoveel mogenlijk in het archief te plaatsen, maar ik kan niet alles herplaatsen en opschoning is wel nodig om het overzicht te blijven houden en nieuwe mensen te trekken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Emptyvr apr 26, 2013 10:22 pm

Je weet zelf wel of je newbie, normal , extreme, die-hard of hardcore fan bent theaterfreak, dat is het belangrijkste toch!?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.   Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leden verwijderen
» Credits voor het et forum
» Forum drukker maken en interesanter.
» Forum drukker maken en interesanter.
» Forum vanaf nu open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ 'T FORUM ~ :: FORUM MEDEDELINGEN...-
Ga naar: