Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Leden verwijderen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Leden verwijderen Empty
BerichtOnderwerp: Leden verwijderen   Leden verwijderen Emptyma apr 22, 2013 7:06 pm

Beste mensen,

Nu het forum open is en men alles kan lezen, wil ik de leden die de afgelopen 40 dagen geen topics hebben gepost of een reactie hebben gegeven op een topic verwijderen.. Deze mensen wil ik verwijderen om zo een onderscheid te maken tussen de echte leden en de mensen die enkel mee lezen. Ik wil ook de regel gaan stellen dat als je lid wilt worden je minimaal 1 keer per maand iets moet plaatsen op het forum.

Vanaf morgen ga ik de mensen die de afgelopen 40 dagen niets hebben gepost verwijderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Leden verwijderen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leden verwijderen   Leden verwijderen Emptyma apr 22, 2013 11:03 pm

Ik heb inmiddels de leden die inactief zijn op het forum een waarschuwing gestuurd. Ik zal binnenkort nog een waarschuwing sturen naar hen met de mededeling dat men als lid actief moet blijven in de vorm van reageren en topics plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leden verwijderen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opschonen, leden verwijderen en opengooien van het forum.
» GEACCEPTEERDE LEDEN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ 'T FORUM ~ :: FORUM MEDEDELINGEN...-
Ga naar: