Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Freek in Aspects of love

Ga naar beneden 
+7
irma22
Annemarie
Angeline
Kim22
Hetty
grace
miek
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptywo feb 20, 2013 1:10 pm

Vanaf februari gaat Freek een aantal keer de rol van René van Kooten overnemen in Aspects of Love. De eerste keer dat hij de rol van Alex gaat spelen is vanavond in het Parktheater in Eindhoven.

Bron: Musicals.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptywo feb 20, 2013 2:19 pm

Ja ik las het ook. Ben heel benieuwd hoe hij de rol gaat invullen. Ik ben al naar deze voorstelling geweest. Mooie voorstelling maar zou niet zo gauw voor de 2e keer gaan maar voor Freek wel. Volgens mij komt hij niet meer bij mij id buurt, dus dat gaat hem ben ik bang niet worden. Dus als iemand wel gaat, kom maar op met de verhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptywo feb 20, 2013 2:57 pm

Mmmm ook ik ben heel nieuwsgierig hoe Freek de rol van Alex gaat invullen. Hopelijk lukt het om een keer kaartjes te krijgen als ik zeker weet dat Freek speelt, waar dan ook... (nou ja, groningen of alkmaar gaat mij net iets te ver)
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptywo feb 20, 2013 5:09 pm

Hetty, het schijnt zo te zijn dat de speeldagen van Freek via facebook bekend gemaakt gaan worden. Ik ga zo meteen even kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptywo feb 20, 2013 8:25 pm

Ik ben ook al geweest. Dit zou voor mij ook de enige reden zijn om nog een keer te gaan. Ik wacht nog even op de speeldata. Heerlen of Breda zou nog best een optie kunnen zijn voor mij. Eigenlijk best jammer dat ik juist vanavond al wat heb. Eindhoven was ideaal geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptydo feb 21, 2013 2:02 am

Ik vind het super dat Freek weer aan een musical meedoet. En ook hartstikke leuk voor Freek. Ik ben niet naar Aspect of Love geweest. Deze musical trok mij niet zo aan. Maar nu Freek mee doet ga ik er natuurlijk wel naar toe. Het is alleen even afwachten wanneer zijn speeldagen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptydo feb 21, 2013 2:16 am

Lees net op twitter (musicaltips) dat Rene van Kooten de rol van Jezus gaat spelen in the Passion. Dit is op 28 maart..... Volgens mij is dit live dus betekent dit dat wrs freek deze avond Alex gaat spelen??!!
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptydo feb 21, 2013 11:15 am

Het is nog niet officieel bevestigd dat René in de Passion gaat spelen, het zou alleen wel de verklaring zijn voor het feit dat Freek hem een aantal keer gaat vervangen. Waarschijnlijk is het gewoon zo.

Overigens heeft Freek zijn 1e voorstelling niet volledig uit kunnen spelen. Gisteravond in shownieuws kwam het bericht dat de voorstelling in de pauze is gestopt omdat een van de spelers onwel was geworden en naar het ziekenhuis is gebracht. Er werd niet verteld wie uit privacy overwegingen. Sneu voor degene wie het betreft (en ook voor Freek).
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptydo feb 21, 2013 5:22 pm

Lees net op de site van de telegraaf dat Ernst Daniel Smid de voorstelling moest staken ivm vermoeidheidsklachten. Zijn rol zal voorlopig overgenomen worden door Hans Peters Janssens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptydo feb 21, 2013 6:49 pm

Ja, gisteren is de voorstelling naar ik begrijp na de pauze gestaakt. Iemand hier die is geweest? Ben wel benieuwd hoe het was en hoe Freek het deed...
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptydo feb 21, 2013 7:30 pm

Op de nieuwspagina staat dat freekbartels.com, ik denk Tessa, bij de voorstelling aanwezig zou zijn en verslag zou leggen. Dus we horen er vast nog wel wat van Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptydo feb 21, 2013 10:11 pm

Ben benieuwd. Heb zelf nog een kaartje voor 10 maart in Groningen dus ik blijf hoop houden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyvr feb 22, 2013 11:18 am

Freek twittert net dat hij vanavond speelt...

Nou, stoute schoenen aangetrokken: kaartje gekocht !!!!!!!! Ben erg benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyvr feb 22, 2013 11:40 am

Ik hoop ook nog op een voorstelling bij mij in de buurt. Ik zal twitter goed in de gaten houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyvr feb 22, 2013 2:34 pm

Wat super joh dat je vanavond Freek kan zien in de rol van Alec. Veel plezier. Ik hoop ook dat er nog een voorstelling bij mij in de buurt komt, waar Freek aan mee doet. Ze zouden de speeldata van Freek nog bekend maken. Daar wacht ik dan maar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerina1970
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Gerina1970


Vrouw
Aantal berichten : 560
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veghel
Registration date : 01-03-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyvr feb 22, 2013 3:03 pm

Ik heb het kaartje voor vanavond al in het begin van het theaterseizoen geboekt en natuurlijk nooit kunnen dromen dat hij US voor de rol van Alex zou worden.
Vind het dan ook heel fijn en bijzonder om vanavond bij zijn eerste complete voorstelling aanwezig te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyvr feb 22, 2013 4:08 pm

@gerina: wat een mazzel dan (of ben je ook fan van rene....) misschien zie ik je wel vanavond (als ik je nog herken!!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerina1970
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Gerina1970


Vrouw
Aantal berichten : 560
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veghel
Registration date : 01-03-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyvr feb 22, 2013 8:41 pm

Ik kijk en luister ook heel graag naar René, maar Freek is toch wel "mijn musicalman" dus heb idd erg mazzel :-)
Het is mijn eerst AOL, dus vind het wel echt bijzonder.
Aanstaande dinsdag ga ik weer om de afgelaste voorstelling van december te zien. Dan zie ik waarschijnlijk gewoon René. Ben ik ook erg benieuwd naar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyza feb 23, 2013 6:34 pm

Ik vond het echt fantastisch! Niet te geloven dat dit de eerste volledige uitvoering was van Freek. Als je niet beter wist zou je denken dat hij dit al tijden doet... Ik zat een beetje hoog, kon dus niet goed zien hoe hij uitzag als "oude" Alex
Maar ik was onder de indruk. Dus als je een keer kan gaan om Freek te zien als Alex zou ik zeggen DOEN!
Vrees dat dit niet mijn enige keer zal worden... (of hij moet opgaan als ik avonddiensten heb grmbl)
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyza feb 23, 2013 6:46 pm

Ik hoop je advies een keer te kunnen opvolgen, Hetty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerina1970
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Gerina1970


Vrouw
Aantal berichten : 560
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veghel
Registration date : 01-03-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyzo feb 24, 2013 8:11 pm

Ben het helemaal met je eens Hetty. Hij deed het zeer overtuigend en het leek of hij de rol al tijden speelt. Alleen aan de specifieke bewegingen die Freek altijd met zijn handen maakt kon je zien dat hij toch wat gespannen was. Ik heb genoten. Zou Freek heel graag nog een keer in combi met Ernst-Daniël willen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyzo feb 24, 2013 10:38 pm

Zou ik ook wel eens graag willen zien , staat hier ergens waneer Freek opgaat ????? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Nieta


Vrouw
Aantal berichten : 1324
Leeftijd : 79
Woonplaats : Naaldwijk
Registration date : 22-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyzo feb 24, 2013 11:29 pm

Is nog niet bekend, er is wel beloofd, dat dit gaat gebeuren. Geen idee wanneer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptydo feb 28, 2013 3:58 pm

Freek gaat 5 - 6 - 7 (Groningen) en 28 maart (Breda) op als Alex in Aspects of Love

(bron twitter van Aspects of Love)
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Emptyza maa 02, 2013 12:21 am

Freek is vanavond ook opgegaan omdat Rene ziek is. Wie o wie is geweest en heeft er mooi verslag van en misschien ook een geluidsfragment?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freek in Aspects of love Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in Aspects of love   Freek in Aspects of love Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freek in Aspects of love
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aspects of Love
» Freek in Aspects
» Freek volgend jaar in de musical Love Story
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» From Sammy With Love

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: NIEUWS... :: NIEUWS MET BRONVERMELDING-
Ga naar: