Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Freek volgend jaar in de musical Love Story

Ga naar beneden 
+14
joyce91
Lena
Manon
verhalen
Hetty
Angeline
Gege
theaterfreak
Suus94
Ingrid
Annemarie
Kim22
irma22
grace
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 4:24 pm

Eindelijk krijgen wij te horen wat Freek zijn nieuwste project gaat worden.
Hij zal de mannelijke hoofdrol spelen in de musical Love Story. Hier kan je lezen waar het over gaat. http://cultuurgids.avro.nl/front/detailmusical.html?item=8280714
Het is al een oud verhaal, ken alleen de film van vroeger, erg treurig en zwaar onderwerp. Ben benieuwd in wat voor muziekstijl het uitgevoerd wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 5:39 pm

Heb op YouTube muziek gevonden van de musical. Klinkt prachtig. Volgens mij kan Freek hier in schitteren.
https://www.youtube.com/watch?v=HwoqftiW40E&feature=youtu.be
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 5:58 pm

Volgens mij wordt dit prachtig. Ik ben wel benieuwd wie de vrouwelijke hoofdrol gaat spelen.
Ik dacht aan Celinde Schoenmaker, zij is toch ook vrij nu Ghost niet doorgaat. Zij heeft ook een prachtige stem. Maandag in M lab nog mogen beluisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 7:24 pm

De titel liet wel een belletje rinkelen, maar verder kwam ik niet. Ik heb de film ook niet gezien. Ik heb het toen maar aan mijn moeder gevraagd en die had hem wel gezien....wel tig keer. Ze vond het een prachtige film, maar het is wel een jankfilm zegt ze. Dus ja toen was ik eigenlijk al om. Toen heb ik het verhaal nog maar eens gelezen en dat is toch eigenlijk best heftig. Ik heb ook al wat liedjes geluisterd en die klinken inderdaad prachtig. Ik denk dat dit een prachtstuk gaat worden. Ben benieuwd. Lijkt me voor Freek ook een best zware rol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 7:42 pm

Wow, dus toch nog een nieuwe musical met Freek dit seizoen! Ben erg benieuwd en kijk er al erg naar uit. Lijkt me wel een wat heviger en zwaardere musical. Kan me niet herinneren dat ik de film ooit heb gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 8:20 pm

Ik ben ontzettend blij voor Freek, dat hij weer werk heeft én het is een hoofdrol en niet zoals bij Ghost een bijrol. Wel een heftige rol, maar we gaan t meemaken.
Voor mij lekker dichtbij, dus zal best wat keertjes LM een kaartje kopen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 10:23 pm

Echt super voor Freek! Mijn moeder heeft de film gezien en zei ook dat het een heftige film is. Dus ik ben heel erg benieuwd. Ik ga er sowieso wel heen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 10:36 pm

Heb de cd maar ff gedownload van Itunes, kan ik vast luisteren naar de muziek Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 11:22 pm

Héérlijk nieuws !! ik hoop dat ze de prachtige , originele muziek van de film behouden Very Happy
Dat wordt super om Freek eindelijk weer in een hoofdrol te zien . Laura Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 11:42 pm

Fijn voor Freek dat hij weer een hoofdrol heeft.Ik ben ook heel benieuwd wie de vrouwelijke hoofdrol gaat spelen.
De film met Ryan o"Neal is wel erg lang geleden.Is ook op TV geweest.Wel een erg dramatische film.. De musical ken ik niet. Weet niet of de muziek anders is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo sep 20, 2012 11:48 pm

Op musicalworld is te vinden dat morgen drie dames auditeren. Raar dat dat bekend is gemaakt: Willemijn verkaik, Celine Purcell en Tessa dinges. Als ze maar bij Freek past qua persoon, leeftijd en misschien ook lengte? Maurice zou de namen hebben laten vallen, merkwaardig wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyvr sep 21, 2012 12:03 am

Begrijp het meer als: Die zijn uitgenodigd om te auditeren/kunnen een telefoontje verwachtten met de vraag of ze belangstelling hebben ... Staat ook nergens dat ze gaan auditeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyvr sep 21, 2012 12:05 am

Willemijn ?? ja, dat zou kunnen , want "Wicked " stopt eind januari , meen ik ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyvr sep 21, 2012 12:26 am

Ja, geweldig voor Freek dat hij nu een hoofdrol heeft gekregen. Het lijkt mij een mooie rol. Ik weet niet zeker of ik deze film al eens heb gezien. Maar het verhaal komt mij wel bekend voor.
Ik ben ook blij dat Freek nu een hoofdrol heeft en niet meer de bijrol van Ghost. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyvr sep 21, 2012 10:30 am

Leuk nieuws hoor ik op mijn vakantie :-)
Utrecht is goed te doen
Heb gelukkig nog wat musicalbonnen liggen....
Terug naar boven Ga naar beneden
verhalen
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 611
Leeftijd : 38
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 10-03-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyvr sep 21, 2012 11:03 am

Prachtverhaal met een prachthoofdrolspeler!

Ik zag net zonder jou van Brigitte en Freek terug...
Ik wil wel meer van hun zien......
Terug naar boven Ga naar beneden
Manon
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Manon


Vrouw
Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 10-01-11

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyzo sep 30, 2012 4:58 pm

Wat ben ik blij dat Freek weer een echte hoofdrol gaat spelen!
Ken de film en de musical niet, maar zo te lezen wordt het een heftig stuk, ben heel benieuwd!
Kan niet wachten om Freek weer te zien schitteren!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydi okt 02, 2012 11:43 pm

he he, gelukkig een nieuwe rol voor Freek! Een echte gouwe ouwe film. wat voel ik me dan oud als ik lees dat zo weinig die film kennen...
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyvr okt 05, 2012 2:17 am

Ik Ben erg benieuwd Naar deze musical met Freek in de hoofdrol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo maa 14, 2013 12:15 pm

En dus toch: Freek in Love Story met Celinde Schoenmakers in de hoofdrol. Zie tweet Freek en Maurice Wijnen.Wat een mooi stel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo maa 14, 2013 12:23 pm

Mooi koppel!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo maa 14, 2013 2:26 pm

Heel mooi stel Freek en Celine, Love Story. knuffel
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptydo maa 14, 2013 8:51 pm

Heel mooi stel, ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyvr maa 15, 2013 12:35 am

Inderdaad een mooi stel, mooie foto's! Ik ben heel benieuwd en ben nog steeds heel hard aan het duimen dat ze naar Zwolle komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Emptyvr maa 15, 2013 12:38 pm

Ben zeer zeker erg benieuwd naar deze musical en wil deze zeker gaan bezoeken als ze hier in de buurt komen. Misschien pik ik wel een try out mee als deze in Hoorn of Dronten zijn. Effe afwachten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek volgend jaar in de musical Love Story   Freek volgend jaar in de musical Love Story Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freek volgend jaar in de musical Love Story
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love Story op You Tube
» Wat vind je van Love Story.
» love story trailer
» persdag Love Story
» Love Story Informatie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: NIEUWS...-
Ga naar: