Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Sprookjesboom de Musical - een gi-ga-gantisch avontuur

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Sprookjesboom de Musical - een gi-ga-gantisch avontuur Empty
BerichtOnderwerp: Sprookjesboom de Musical - een gi-ga-gantisch avontuur   Sprookjesboom de Musical - een gi-ga-gantisch avontuur Emptywo okt 17, 2012 11:12 pm

Zucht... weer thuis, na een fantastische middag!
Was bij NTN heel erg onder de indruk van Jonathan DeMoor, dus toen hij bekend maakte dat hij Klein Duimpje ging spelen in het Efteling Theater, in Sprookjesbos de Musical - een gi-ga-gantisch avontuur" riep ik al meteen dat ik die wilde zien.
Laten we m'n studie Pedagogiek maar de schuld geven Wink. Vorige week had ik het er met een klasgenoot over, en die wilde graag mee. Dus geboekt voor vandaag. Rij 9 (even bellen, want we wilde toch niet op rij 2, da's wel errug veel van het goede). Dus rij 9, in het midden, aan een van de hoofdpaden!

Tsja wat kan ik zeggen... wat een heerlijke show! Met een fantastische cast! Jonathan vond ik echt TE GEK! Wat doet ie dat leuk (hoewel ie toch ook nog wel een beetje Henry blijft haha). Maar alle castleden zijn echt fantastisch. Op een gegeven moment wist ik niet meer of ik nou naar de pop keek, of naar de acteur... zo goed hoe ze qua mimiek en houding, en lichaamstaal enzo... alles ondersteunde het "tot leven brengen" van de pop!
En tsja, tussen kinderen ga ik los. Dus ik zat net zo hard als die kinderen mee te stampen, te blazen en wapperen, te roepen (als er een personage geroepen moest worden) en mee te zingen aan het eind!!

Kortom: GENOTEN GENOTEN!! En na 3 negatieve ervaringen in het theater, waarbij ik ziek werd (bij Miss Saigon) ben ik eindelijk over die angst heen gestapt, en heb ik vandaag alleen maar genoten!
Na afloop Jonathan nog heel kort gesproken, wat wel vreemd was, omdat ie met "Klein Duimpje" stond, en daarmee reageert, dus ik vond het lastig of ik nou "Klein Duimpje" moest aankijken of gewoon Jonathan hahaha!!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sprookjesboom de Musical - een gi-ga-gantisch avontuur
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De musical
» musical awards gala theaterhangaar
» musical gone made
» Droomvlucht, de musical
» Shrek - de musical

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: