Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Droomvlucht, de musical

Ga naar beneden 
+3
Suus94
jeannettefro
Hetty
7 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyzo okt 09, 2011 8:02 pm

Gebaseerd op de gelijknamige attractie in De Efteling, vandaag in première gegaan in het Efteling Theater. Recensie staat nu op MusicalJournaal: http://www.musicaljournaal.nl/?p=6002
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptywo okt 12, 2011 6:02 pm

Op de site van de avro staat nu een filmpje over de premiere van Droomvlucht:

http://cultuurgids.avro.nl/front/detailmusical.html?item=tcm8_259255

Kijk ff bij 8.20 min..... dan weet je weer iets meer over Freek!!! Enorme lol (en ook ik beken: ik ook vaak.........)
Overigens komt hij ook in het begin voorbij op de rode loper
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptywo okt 12, 2011 6:20 pm

Grappig stukje inderdaad, ik lag helemaal dubbel. Die Freek toch, weer wat van hem geleerd. Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
jeannettefro
Normal Freekfan
Normal Freekfan
jeannettefro


Vrouw
Aantal berichten : 138
Leeftijd : 52
Woonplaats : Zwijndrecht
Registration date : 26-03-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptywo okt 12, 2011 8:07 pm

Leuk en grappig om te zien, dank je voor het plaatsen van de link!
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptywo okt 12, 2011 10:03 pm

Hahaha, leuk! Ik zit ook vaak met tranen in mijn ogen hoor, bij Extreme home make over.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyvr okt 14, 2011 2:05 pm

Leuke reactie van Freek. Denk dat ik ook maar moet gaan samen met dochterlief, zal zij zeker prachtig vinden en anders ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyma okt 17, 2011 4:25 pm

De cd is/wordt al opgenomen in de studio aldus een tweet van Rosalie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyma okt 31, 2011 8:54 pm

Ik ben gister geweest en ik moet zeggen ik geniet nu nog steeds na. Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten. Maar ik ben blij dat ik gegaan ben. Wat een mooie musical is het. Er zit ook nog een goed verhaal in. En door het decor en de kostuums en de zang uiteraard heb ik gewoon met open mond zitten kijken. En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook best wel een brok in mijn keel had (en ja dat heb ik ook af en toe bij dat woonprogramma)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyma okt 31, 2011 9:01 pm

@Kim22: Toevallig, wij waren er gisteren ook om 12.00. Goede show hè. Mooi, leuk, grappig en emotioneel af en toe. Topshow.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyma okt 31, 2011 9:09 pm

Ik ben om 16.00 uur geweest. Ik had echt totaal niet verwacht dat het zo'n goede show zou zijn. En eerlijk gezegd vond ik het voor de heel kleine kinderen ook nog eng ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyma okt 31, 2011 9:26 pm

@Kim22: Mijn dochter is 5 en die vond het fantastisch, al is dat ook wel een bikkel. Ze schrok hier en daar wel, maar ze wilde zelf wel een Fauntje zijn ,want die hadden cool haar en/of een trol. Ze is dus duidelijk niet het Elfjestype. Cool Maar inderdaad, het is af en toe best eng. Zelf vind ik Furius en Krakeel echt zo grappig, wat een toprollen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptydi nov 01, 2011 8:17 pm

Ja Krakeel was echt geweldig, maar ja dat komt ook een beetje omdat het een belg was Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyza maa 31, 2012 12:18 am

Ga morgen naar droomvlucht. Dochterlief is er al wekenlang mee bezig. Zij hoopt Vajen te zien(voice kids-finalist) al denk ik niet. Ben heel benieuwd, vind de attractie al zo mooi. En het leuke is dat wij nog gratis gaan ook. Heb de kaartjes via onze supermarkt gewonnen. Hoop wel Rosalie te hebben en Jamai zou ook leuk zijn, we wachten maar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyza maa 31, 2012 10:26 pm

Zondag 7 april kan ik eindelijk naar "Droomvlucht" , ik kijk er echt naar uit !!
Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Emptyzo apr 01, 2012 1:16 pm

Gisteren geweest. Wat een mooie musical. Alles klopte, het decor, kostuums, zang, dans, de hele cast, maar vooral de kinderen natuurlijk. Wij hadden Sarah als Lila, wat een mooie stem, knap hoor als je zo kan presteren. Verders alle 1ste cast. Waren wel een paar schrik momentjes, maar ook weer erg grappig. Wij hadden vrije plaatsen maar kwamen toch op rij 1 te zitten. Ja en dan schrik je toch wel enorm als er ineens een trol voor je neus omhoog schiet, en dat niet 1 keer. Als men nog de kans krijg is dit echt een aanrader om vooral met de kinderen te gaan. Al moet ik zeggen dat het geroezemoes gehalte wel erg hoog is, maar er is zoveel moois te zien en te horen waardoor je dat niet eens meer hoor.
Heb de cd nu in huis, die is nu al helemaal grijs gedraaid door dochterlief. De geruchten gaan dat er ook een dvd komt maar dat is altijd maar even afwachten en als dat zo is ben ik de 1ste die hem gaat kopen, al moet ik wel zeggen dat je hem in het echt ook moet zien want dan is het pas echt magische.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Droomvlucht, de musical Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droomvlucht, de musical   Droomvlucht, de musical Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Droomvlucht, de musical
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» musical awards gala theaterhangaar
» musical gone made
» Shrek - de musical
» musical magazines
» Freek 3e populairste man in musical top 50 van Musicalworld.nl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: