Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Miss Saigon

Ga naar beneden 
+21
Nieta
meijroos
Suus94
jeannettefro
grace
Rinske
Sphinx
Hetty
Gerina1970
miek
verhalen
sansa
joyce91
irma22
Ingrid
Els
Kim22
Tessa
Stefanie
Annemarie
theaterfreak
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptydi dec 07, 2010 9:44 pm

Bij mij is het met de reclame begonnen....dus ik moet en zal er heen, zelfs zonder Freek
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptywo dec 08, 2010 2:05 am

Denk dat ik so wie so wel naar Miss Saigon ga. Of Freek er nu in gaat spelen of niet (vorige versie niet gezien dus wil hem nu so wie so wel gaan zien).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptydo dec 16, 2010 3:54 pm

Richard Groenendijk plaatste vandaag een filmpje op Twitter, opgenomen in Focus, waar Freek ook nog even in voorbij kwam. Nou heb ik hier en daar gelezen dat de afgelopen tijd audities voor Miss Saigon in Focus hebben plaatsgevonden, dus.... ? Misschien is het wel voor heel iets anders, maar een beetje speculeren is wel leuk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
verhalen
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 611
Leeftijd : 38
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 10-03-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptydo dec 16, 2010 8:42 pm

http://www.twitvid.com/TSY6R
Bijgaand het filmpje waar LaSc over schreef......
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptydo dec 16, 2010 9:33 pm

Ah, Freek in Miss Saigon zou top zijn! dance
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptydo dec 16, 2010 11:05 pm

wanneer horen we het nou zeker yawn
wil niet meer wachten
grappig filmpje
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 17, 2010 12:22 am

Trouwens: Richard Groenendijk in de rol van De Regelaar lijkt mij persoonlijk ook wel wat!
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 17, 2010 12:03 pm

Richard heeft zo'n lekkere dosis humor Very Happy maar hij heeft 't over repeteren? waarvoor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerina1970
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Gerina1970


Vrouw
Aantal berichten : 560
Leeftijd : 53
Woonplaats : Veghel
Registration date : 01-03-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 17, 2010 1:26 pm

Hij repeteert met Mylene voor : Herinnert u zich deze nog...Een musical over de radiozender Veronica!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 17, 2010 2:50 pm

Dieter Spileers heeft gisteren de finals van Miss Saigon gedaan (bron: Facebook), dus misschien was het nog niet eens heel gek gedacht.... hope so!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyza dec 18, 2010 5:18 pm

Leuk, leuk leuk!!!. ksan ook niet wachte totdat er wat bekend over is en vooral niet totdat het in het Theater gaat spelen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyza dec 18, 2010 6:06 pm

Heb even gegoogled (kwam ook op zijn facebook terecht en toen ging ik eens kijken ben zijn vrienden en toen kwam ik Freeks profiel tegen en toen schoot ik bijna in een lachstuip vanwege zijn profielfoto, maar dat geheel terzijde) wie Dieter Spileers is....dat zei me niets namelijk, maar hij schijnt dus in Petticoat te spelen. Die heb ik pas 1 keer gezien dus vind ik het geen ramp dat ik niet wist wie dat was haha. Maar wie er ook in gaat spelen, ik kijk er zowieso naar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyza dec 18, 2010 6:16 pm

Ik wist ook niet wie Dieter was en heb ook gegoogled en zag dus dat hij in Petticoat zit. Heb Petticoat al best vaak gezien, maar hij is me niet opgevallen. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefanie
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 850
Leeftijd : 58
Registration date : 13-02-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyza dec 18, 2010 7:40 pm

Hij speelde ook al in het ensemble van LMT, leuke en goede vent, vind ik het!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyza dec 18, 2010 7:41 pm

@Stefanie: Is het die lange jongen dan, die ook een muzikant van de Petticoats is? Dat is de enige die ik ook ken van LMT. Anders even mijn programmaboek opzoeken. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefanie
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 850
Leeftijd : 58
Registration date : 13-02-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyza dec 18, 2010 9:11 pm

Ja, dat is is 'm!
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptydo dec 23, 2010 4:18 pm

Freek heeft auditie gedaan, weet niet voor welke rol. Ruud van Overdijk deed ook auditie en die kwam m tegen. ( over zijn auditie: freek was er...dan weet je het wel (hij was ook ziek))bron me zus die ruud sprak bij volendam.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 24, 2010 2:39 am

ben benieuwd voor welke rol.
en hoop natuurlijk dat hij erin zit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 24, 2010 3:26 am

Als de productie wel doorgaat. Er gaan geruchten dat het geen reizende productie wordt. En misschien helemaal niet komt dit seizoen. Weet iemand hier daar meer over? Ik ga zelf uit van het Beatrix Theater of het Luxor als het een vaste productie wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 24, 2010 12:11 pm

Lijkt me sterk dat hij niet doorgaat aangezien eerder Erwin van L twitterde dat er finals waren. Dus dan denk ik eerder dat hij in een vast theater komt (en dan hoop ik het Bea...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 24, 2010 1:24 pm

Jaaaaa!!!! Beatrix!!!! Dat wordt duimen!!!. Dan kan ik er weer lekker vaak heen hihi!! En dan dubbel duimen dat Freek er in zit!! bidden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 24, 2010 1:46 pm

Bij de officiële oproep voor de audities is door Stage Entertainment aangegeven dat het een reizende musical is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 24, 2010 1:52 pm

@Frank hoe doen ze dat dan met de helikopter??. Wordt overal naar toe gevlogen of zo Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 24, 2010 1:53 pm

Daar gaan ze vast iets bijzonders voor bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Emptyvr dec 24, 2010 1:55 pm

@Hahah een opvouwbare Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Miss Saigon - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miss Saigon
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» programmaboek Joseph en Miss Saigon gevraagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: