Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Miss Saigon

Ga naar beneden 
+21
Nieta
meijroos
Suus94
jeannettefro
grace
Rinske
Sphinx
Hetty
Gerina1970
miek
verhalen
sansa
joyce91
irma22
Ingrid
Els
Kim22
Tessa
Stefanie
Annemarie
theaterfreak
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr okt 14, 2011 10:15 pm

wordt er nog een "echte " helicopter gebruikt zoals vroeger ? of alleen een videobeeld ?
of mag je dat niet verklappen ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr okt 14, 2011 10:38 pm

@theaterfreak: Wil je het weten?
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr okt 14, 2011 10:41 pm

@ annemarie : ja , grŕŕg Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr okt 14, 2011 10:44 pm

Zal ik je een PB'tje sturen dan maar? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr okt 14, 2011 10:48 pm

@ annemarie : ja , graag , alvast bedankt , ben echt nieuwsgierig Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr okt 14, 2011 10:50 pm

@Theaterfreek: PB'tje is verstuurd.
Snap trouwens je dilemma om met slecht weer de weg op te hoeven gaan naar musicals.
Heb er vorig jaar ook al eens meer dan 5 uur over gedaan om uit Amsterdam terug te komen na de musical La Cage aux Folles met heftige sneeuwval...
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr okt 14, 2011 11:00 pm

@ annemarie : dankje !
hier hebben we verlof van 30/10 /11 tot en met 6/11 , dan toch maar proberen om last minute te gaan naar " Miss Saigon" .
@Frank : ik heb Eindelijk! een gps gekocht ... Very Happy , dus de autoritten naar Nederland zouden vanaf nu probleemloos moeten verlopen bidden dance Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyzo nov 13, 2011 9:29 pm

En ook ik ben vandaag naar Miss Saigon geweest. Tweede musical ooit, na Joseph en ik was écht heel erg benieuwd. Maar mijn verwachting is waargemaakt. Kon de eerste paar nummers helaas slecht verstaan, maar daar hadden er meer last van. Later als je dan eenmaal in het verhaal komt, weet je vaak ook wel waar ze over zingen en dan wordt het wat gemakkelijker om het te verstaan. Moest wel het laatste half uur van de eerste helft ontzettend erg naar het toilet. Heb ik weer. Razz Dus dat was les één: nooit drinken voordat je de theaterzaal ingaat. Voor de rest was ik erg onder de indruk van de cast. Had in eerste instantie niet eens door dat we met o.a. Stanley en Brigitte te doen hadden, maar erg leuk om die ook eens in het echt te zien. Vond de zang heel mooi en met name het eerste nummer van de tweede helft heeft bij mij een diepe indruk achter gelaten. Het was een hele mooie musical om een keer gezien te hebben! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptydo feb 02, 2012 11:02 am

Gisterenavond voor de tweede keer naar Miss Saigon geweest. We hadden de hele eerste cast. Inclusief het al aardige bolle buikje van Brigitte. De voorstelling was weer prachtig. Zeker de rol van Kim was nog intenser dan de vorige keer. Ik heb het weer niet droog kunnen houden. Gelukkig viel ik niet op. Er werd flink gesnotterd om mij heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptydo feb 02, 2012 12:56 pm

Ow er is wel een topic voor Miss Saigon..

Nou dat verslagje over de show toen ik ben geweest dat komt er niet meer hoor.... ik zit nog steeds met "Bui-Doi" in m'n hoofd, en die kinderen die ze lieten zien willen NIET van m'n netvlies af.....

Ik hoop de show sowieso nog één keer te zien,want ik wil heeeeeel graag Marcel Visscher als John zien!! Vond hem in het ensemble al heel erg goed, en hoor zeer positieve verhalen over hem als John! Vind dat hij echt een hoofdrol verdient hoor!!! (Of in ieder geval een grote rol)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyza feb 11, 2012 7:15 pm

Het leven zit vol verrassingen.
Zo eindigde mijn avond gisteren ineens in het Beatrix Theater bij Miss Saigon.

Om 17:45 kreeg ik te horen van Ingrid (waarvoor nog steeds zeer veel dank Smile) dat Marcel Visscher op zou gaan als John. Gelukkig woon ik in Zeist, dus de keuze was snel gemaakt, en binnen no time was ik bij het Beatrix Theater.
Daar het castbord gezien, en jawel Marcel stond als John aangegeven. Dus kaartje geboekt (Rij 14 op de hoek, niet echt denderende plek, maarja rij 1 op de hoek is ook niet echt fijn). Vrouw achter de kassa vroeg waar ik wilde zitten, ik gaf aan wel vooraan, maar dat rij 14 ook prima is. Toen ik zei dat ik had gehoord dat Marcel als John op ging, en daarom dus last minute naar de show wilde, bevestigde ze dat hij inderdaad John zou spelen, dus dat zat wel goed.

En jeetje, ik heb geen seconde spijt gehad. Brigitte wel gemist (we hadden Li-Tong als Ellen) verder wel a-cast. Deze keer was Jamiro (dat jochie) Tam. (Zit ik net tegen degene naast me te zeggen dat ze over het algemeen alleen maar meisjes in de kindercast hebben, en maar 1 jongen; zie ik na afloop dat het het jochie was wat speelde!)

Ton Sieben blijf ik echt geweldig vinden. Wat die aan gevoel en emotie kan overbrengen zeg.. .jeetje!! Wederom mij in tranen bij het einde.

Tsja, en Marcel.... GE-WEL-DIG. Persoonlijk vind ik hem het beter doen dan Edwin. Bij Bui-Doi was ik weer in tranen, vond dat Marcel dat echt beter deed dan Edwin. Bui-Doi is voor mij sowieso het hoogtepunt uit de show, omdat ik zelf werk voor een kindsponsoring organisatie werk, en mijn hart ook bij kinderen in nood en armoede ligt. In combinatie met die kinderen op de achtergrond op het videoscherm.... pfff... dat was flink in tranen!!
Kortom: genoten!! Na afloop eigenlijk Marcel en Ton nog willen spreken, maar helaas ze gingen borrelen zag ik (na een tijd) in de Artiesten Foyer, dus toen ben ik toch maar naar huis gegaan. Doe ik dat wel een andere keer Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyza feb 11, 2012 11:43 pm

Leuk Rinske. Het lijkt me ook leuk om Marcel eens als John te zien. Miss Saigon verveelt echt nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyma apr 02, 2012 5:49 pm

Vorige week maar weer eens richting Utrecht gegaan voor Miss Saigon. Heel fijn om weer verwend te worden met de eerste cast. Nu 5 keer geweest en 5 keer de eerste cast (ben inmiddels wel toe om een paar understudy's te zien, vooral die van de Regelaar). Op het podium bleek dat er een andere Gigi was (jeej!), maar eerlijk gezegd vond ik haar in zang beter dan Li- Tong. De stem van volgens mij Laying, is warmer dan die van Li- Tong.

Voor het eerst heb ik Maike gezien en ik beken...ik heb Brigitte echt niet gemist! Qua uiterlijk is ze heel anders en ziet het er als je vaker bent geweest raar uit, vooral haar haar (ik adviseer een pruik!). Qua stem, prachtig! Toch nog heeft ze zo mooi eigen gemaakt!

De show wordt echt steeds beter. Na- Young beheerst haar stem beter en de chemie tussen haar en Ton is zo ontzettend mooi. Het ensamble is gedeeltelijk veranderd (Mathijs Pater speelt er nu o.a. in), daardoor zijn de emoties in de oorlogsscenes anders.

In het begin vond ik Stanley als Regelaar bloedje irritant, dat is nu weg! Hij is zelfs grappig geworden, heeft meer interactie met het publiek en is niet altijd tekstvast, wat het fijner maakt om naar te kijken en luisteren.
Heel leuk, had eenzelfde Tam als ik al eerder heb gezien...ze blijven zo schattig!

Voor degene die nog niet zijn geweest: GA!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyzo apr 22, 2012 3:21 pm

Ik heb eindelijk kaartjes geboekt voor Miss saigon, ga 26 mei. Nu lees ik dat Jamai de rol van Ton Sieben (Chris) gaat overnemen. Ik weet niet of ik dat erg moet vinden. Ik vind Jamai erg goed maar ik zou Ton ook graag willen horen en zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyzo apr 22, 2012 3:24 pm

@ grace: Enig idee waarom Jamai de rol over gaat nemen en of dat definitief is? Zie het Jamai eigenlijk nog niet doen.. Niet dat hij het niet zou kunnen, maar vind hem niet echt in het plaatje passen.

Edit: heb 't trouwens op musicaljournaal.nl opgezocht. Maar toch, vind hem nu, in eerste instantie, niet echt passen..
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyzo apr 22, 2012 6:00 pm

@Kimberly, dat was mijn idee nou ook. Vind Jamai niet echt passen in de rol van een soldaat. Dat hij kan zingen dat weten wij wel. Ik wilde 1ste instantie niet gaan omdat ik de vorige versie heb gezien en ik ben bang dat hij niet te evenaren is. Maar omdat ik benieuwd was naar Ton en door vele verhalen wilde ik het toch gaan zien, maar nu met Jamai, ik hoop dat ik er geen spijt van krijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefanie
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 850
Leeftijd : 58
Registration date : 13-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyzo apr 22, 2012 8:21 pm

Ik denk dat Jamai dit heel goed kan. Hij is veelzijdiger dan veel mensen denken, hij kan zoveel expressie leggen in zijn zang, ongelooflijk (nog los van het feit dat hij fantastisch kan zingen).

Maar vergeet ook niet naar Grand Hotel te gaan Smile. Ik was bij de perspresentatie en het wordt geweldig, en al helemaal in die zaal/op die locatie, wow!!
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyzo apr 22, 2012 8:54 pm

Ik denk zeker dat jamai het kan. Hij is een erg goede zanger en acteert ook goed. Ik ben wel benieuwd waarom Ton Sieben stopt. Ik heb nergens de reden gelezen.
Woensdag ga ik naar the Grand, weliswaar in de M lab, maar dat mag de pret niet drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyma apr 23, 2012 5:40 pm

Ik was nog van plan om 1 keer naar Saigon te gaan, maar ga toch nog voor 1 keer Ton zien. Jamai zal niet voor niks zijn gecast en het goed doen, maar ik hoor de verhalen graag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinx
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Sphinx


Vrouw
Aantal berichten : 356
Leeftijd : 71
Registration date : 13-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyma apr 23, 2012 7:46 pm

Ik was niet meer van plan om naar Miss Saigon te gaan. maar nu Jamai de rol gaat overnemen toch nog maar een keer geboekt. Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptywo apr 25, 2012 11:08 am

Ton Sieben gaat naar Ghost. Hebben we dus een antwoord op de vraag waarom hij weggaat uit Miss Saigon.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptywo apr 25, 2012 2:17 pm

Heb nog geboekt om Saigon nog voor de laatste keer te gaan zien. Nog wel 1 keertje met Ton. Na alle keren (vanaf uitmarkt etc.) ben ik verslaafd aan de show en wilde dan mn laatste keer niet met Jamai.

Heb overigens geboekt met Optimel punten (koop een pak en voer de code in, je spaart zo 5 euro) Je koopt je kaartje dan met 50%korting. Geldt niet alleen voor Saigon maar ook o.a. Wicked en SNF. Aanbod van kaarten verschilt per maand geloof ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr apr 27, 2012 12:26 am

Moet Ton niet gaan oefenen voor Ghost en wil hij ook nog met vakantie?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr apr 27, 2012 9:18 am

Ton speelt 9 juni zn laatste show...
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Emptyvr apr 27, 2012 3:24 pm

Ik twijfel enorm. Wil eigenlijk nog wel een keer gaan, maar zie Jamai totaal niet in de rol van Chris. Waarom Matthijs eigenlijk niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Miss Saigon - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Saigon   Miss Saigon - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Miss Saigon
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» programmaboek Joseph en Miss Saigon gevraagd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: