Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptyza mei 03, 2014 7:51 pm

Kreeg vanmiddag een google-melding van een artikel uit HP/De Tijd. Daar stond in dat Freek de hoofdrol gaat spelen in de Ajax-musical Zij geloofden in mij. Deze musical is van Albert Verlinde. Vond het een vreemd verhaal omdat Freek alleen in musicals speelt van Joop van den Ende i.v.m. zijn contract. En deze musical begint al in september. En dan doet Freek mee aan The Normal Heart.
Heb geprobeerd iets over deze musical te vinden, buiten het artikel van HP/De Tijd om. Maar kan niets vinden. Weet iemand iets meer over deze musical en of Freek wel of niet mee doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptyza mei 03, 2014 8:03 pm

Ik heb het ook gelezen en ik kreeg het gevoel van een verlate 1 aprilgrap. Het is een heel vreemd artikel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptyzo mei 04, 2014 12:28 pm

Ik heb het nu ook even gelezen. De schrijver ervan is columnist, geen journalist. Dus ik denk dat het hier gaat om sarcastisch bedoeld stuk. Zeker omdat Freek wordt genoemd. Die heeft een contract met Stage, uitstapjes kunnen altijd natuurlijk, maar met the normal heart en sammy in het verschiet lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk. Overal wordt tegenwoordig een musical van gemaakt dus dat is een ideaal uitgangspunt. Het is ook knap om in september in premiere te gaan. De 'musical' gaat over iets wat op 20 april 2014 is gebeurd. In 5 maanden tijd én script maken én acteurs zoeken én repeteren én decor maken én dan moet het Arena-theater nog gebouwd worden? Ik denk niet dat dit gaat gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptyma mei 05, 2014 2:03 am

Ik vond het ook al een onwaarschijnlijk verhaal, Kim. Maar je verwacht van een krant toch niet dat ze een verhaal opschrijven dat totaal niet waar is. Bij roddelbladen verwacht je zoiets, daar gebeurd het regelmatig. Bij een krant ga je daar toch niet vanuit. Maar blijkbaar zijn de kranten ook aan het dalen naar het niveau van de roddelbladen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptyma mei 05, 2014 10:34 am

Wel als het gaat om een column. Een columnist kan schrijven vanuit elke invalshoek die hij wil. Dit is volgens mij ook geen nieuwsartikel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptyma mei 05, 2014 1:18 pm

Satire mensen..... Omdat er overal een musical over wordt gemaakt. Lijkt me overduidelijk. Hoe dan ook @Angeline Freek doet in september niet meer mee aan Normal Heart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptyma mei 05, 2014 1:26 pm

Juist, satire dat is het woord waar ik naar zocht Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptyma mei 05, 2014 2:52 pm

Hoe weet je dat, Evelyn, dat Freek niet mee doet met de tour. Ik heb Kemna er een paar keer over gebeld. En elke keer verzekerde ze mij dat Freek mee zou doen met de tour. Ik weet het nu dus ook niet meer. Ik hoop dat jij mij er meer duidelijkheid over kan geven Evelyn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Nieta


Vrouw
Aantal berichten : 1324
Leeftijd : 79
Woonplaats : Naaldwijk
Registration date : 22-02-09

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptydi mei 06, 2014 9:52 pm

Angelina dat is al een tijdje geleden bekend gemaakt via musicjournaal, zie link

 http://www.musicaljournaal.nl/wijzigingen-cast-van-tour-normal-heart/

Hoop dat Evelyn, Frank of Tessa meer weten. Freek staat inderdaad op de castlijst van de officiële site.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Emptywo mei 07, 2014 12:17 am

Dat weet ik, Nieta. Maar ik heb daarna voor het eerst met Kemna gebeld. En zij vertelde mij toen dat Freek mee zou doen met de tour. En dat hij niet in de theatergidsen stond omdat hij eerst niet mee zou doen maar later heeft besloten wel mee te doen. En toen ik gisteren belde vertelde zij mij dat Freek zo'n 2 weken geleden dit besluit heeft genomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?   Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Doet Freek mee in Ajax-musical Zij geloofden in mij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freek doet mee aan benefietconcert.
» Freek 3e populairste man in musical top 50 van Musicalworld.nl
» Freek volgend jaar in de musical Love Story
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» De musical

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: NIEUWS...-
Ga naar: