Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Freek is niet de Mol... Toch?

Ga naar beneden 
+2
sansa
Tessa
6 plaatsers
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyzo maa 16, 2014 3:03 pm

Ik heb even dit topic aangemaakt omdat ik denk dat er een flinke adder onder het gras zit verborgen als Art in aflevering 9 kenbaar maakt dat Freek niet de mol is. Misschien is die adder wel zo groot dat het zelfs lijkt op de mol... Wink

Art tegen Susan, Jij bent niet de winnaar
tegen Sofie, Jij bent niet de verliezer
tegen Freek, Jij bent niet de Mol

Maar wat als dat nu eens zou kloppen met wat Susan en Sofie denken. Susan en Sofie verdenken Freek namelijk niet. In hun ogen is Freek niet de Mol en is Susan dus ook geen winnaar en Sofie ook geen verliezer.

Ik schrok afgelopen donderdag best wel even toen Art dit kenbaar maakte, maar ik was er eigenlijk vrijwel meteen ook weer overheen. Niet omdat ik me er bij neerlegde dat Freek niet de Mol is (zoals Art beweerde) maar meer omdat ik juist door die beweringen meer en meer begon te geloven dat twee van die beweringen juist zijn en 1 niet.

Ik zit ook op andere forums waar ik mijn verdenkingen over Freek niet onder stoelen of banken schuif. Ik zit gewoon nog steeds in die tunnel en zit daar heel diep in gegraven. Anderen willen graag dat ik uit die tunnel kom, maar waarom? Omdat ze me belachelijk vinden? Of omdat ze door mijn verdenkingen enorm zijn gaan twijvelen. Want wees eerlijk... bij de mol is Niets is wat het Lijkt toch wel het motto en zolang er geen Mol is aangewezen kan het nog alle kanten opgaan.

Daarnaast sprak Art over Mol 2.0 een revolutie (dit was over Freek) Revolutie = plotselinge ingrijpende verandering. De revolutie kan zijn: Freek is de Mol, maar het komt voor het eerst voor dat niemand de Mol heeft ondekt. De Productie heeft dus de boel moeten omgooien om tot een mooie finale te komen. Ingrijpende verandering?

De titel van deze aflevering was: Iets kan gebeuren. Ook de titel is verdacht, net zoals het dagboek van de mol: Mijn molacties zitten er op, alleen mijn identiteit is nog niet bekend. Je weet nu in ieder geval wél wie ik níet ben... Toch? Dat toch dat zorgt ervoor dat ik mijn tunnel nog dieper aan het graven ben en misschien wel mijn winterslaapje in ga houden en er niet meer uitkom hahah.

Dan hebben we nog de App waarin je nog steeds gewoon op Freek kan stemmen als de Mol.... Heb ik dus ook stug gedaan Wink

Je mag me voor gek verklaren hoor... gewoon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyzo maa 16, 2014 4:21 pm

En toch klinkt je theorie best logisch. Vooral omdat ik Sofie te veel/ opvallend vind mollen en Susan een actrice is en ik haar op voorhand op mn mollen-lijst had staan.
Kom maar op met dat spektakel donderdag!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyzo maa 16, 2014 9:57 pm

Nou @Tessa, je maakt mij nu toch echt nieuwsgierig naar donderdag. Ik vroeg mij ook al af wat die 2.0 revolutie zou betekenen. Als jij gelijk heb dan stuur ik jou iets leuks toe en als Freek wint ook. Laat het nu maar snel donderdag worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 17, 2014 3:03 pm

Ik ben het hier ook volledig mee eens. Susan zei in de vorige aflevering ook al dat Freek best wel eens de verrassing van dit jaar zou kunnen zijn, ze heeft vervolgens gewoon Sofie als mol aangewezen, maar die uitspraak zit er niet voor niets in lijkt me. De afleveringstitels slaan ook op de komende aflevering. Ze zijn te matchen met de afvallers, maar ook met Susan als eventuele mol. Maar de volgende aflevering 'kan iets gebeuren'. Het kan gebeuren dat Freek inderdaad de mol blijkt te zijn. Freek is dan ook meteen de lachende derde! Ik zit ook nog steeds diep in mijn tunneltje. Totdat Art donderdag zegt 'Freek, gefeliciteerd je bent de winnaar' (Sofie is mijn voorkeursmol boven Susan, als Freek het niet is) is het voor mij ook nog niet 100% bewezen dat Freek niet de mol is.

Op de widm forums wordt inderdaad niet serieus genomen als je het waagt om Freek nog te verdenken haha, maar ja daar gaat iedereen er ook van uit dat het Susan is en iedereen die dat tegenspreekt krijgt hoe dan ook een preek (ik hou er overigens wel rekening mee dat het Susan is, maar dat zou de minst spannende optie zijn). Misschien kunnen we nog wat spammen en dan alle Freekverdenkers op deze site afsturen, dan komen die 500.000 bezoekers wel in zicht  Enorme lol 

Het is wel zo dat Art en ene Anton van de crew een interview hebben gegeven waarin ze aangeven dat de mol een vrouw is en daarbij wel een raar lachje laten horen en dan niets is wat het lijkt zeggen....maar ja ze kunnen moeilijk zeggen dat de mol een man is, dan is de spanning er ook een beetje af Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 17, 2014 4:16 pm

Ik was heel even uit mijn Freektunnel toen Art vertelde dat Freek niet de mol was. Maar door de verklaring die jij er donderdag aan gaf, Tessa, ben ik meteen weer in de Freektunel gegaan. En door wat je hierboven nog meer hebt geschreven zit ik nu nog dieper in de tunnel. Ik ben heel benieuwd naar donderdag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 17, 2014 7:43 pm

Haha, Thanks voor de support... Fijn dat ik niet de enige ben die denkt dat Freek alsnog de mol is... Uiteraard heb ik nog veel meer theorieën etc waardoor ik denk dat Freek de mol is. Ik zal vanavond eens rustig ervoor gaan zitten om deze ook met jullie te delen...

@kim22 leuk idee, alleen ben ik bang dat men dan gaat denken dat ik wellicht meer weet dan de rest. Ik denk dat als Freek straks alsnog als mol wordt aangewezen dat de site sowieso drukker gaat worden. Loopt nu al storm.

Ik las btw op een aantal site's dat de mensen de Mol dit jaar niet zo fantastisch vinden als Mol aangezien er zoveel geld in de pot zit... Dit is andere jaren veel minder geweest... Ook weer een hint naar Freek? Want wat maakt het uit dat er zoveel geld in de pot zit? Er is niemand die Freek verdenkt en dus geen winnaar, dus geld blijft in de pot en voor de mol.... Of zullen ze het uiteindeljk eerlijk delen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 17, 2014 8:10 pm

Dan hebben ze het vast en zeker over Sofie Wink. Aan Susan en Freek heeft het niet gelegen, zij hebben allebei het minst ingebracht. Maar het ligt ook wel aan het soort opdracht. Er is heel veel in duo's gedaan. Het is dan wat lastiger om echt vol te mollen, want dan weet in ieder geval degene die bij je is genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 17, 2014 8:34 pm

mmm, de AVRO gooit foto's van Suus of Soof op facebook. Hierdoor beginnen er toch wel wat grote scheuren in mijn tunnel te komen hoor. Ik bouw alvast een nooduitgang met verbindingsstuk naar Sofie. Maar ik blijf verder gewoon in de Freektunnel, gewoon omdat dat zo leuk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 17, 2014 9:30 pm

Maar de Mol niet goed vinden... Als Freek wel de Mol is, wordt hij vast briljant gevonden omdat niemand m heeft ontdekt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 17, 2014 10:46 pm

Kim22 schreef:
mmm, de AVRO gooit foto's van Suus of Soof op facebook. Hierdoor beginnen er toch wel wat grote scheuren in mijn tunnel te komen hoor. Ik bouw alvast een nooduitgang met verbindingsstuk naar Sofie. Maar ik blijf verder gewoon in de Freektunnel, gewoon omdat dat zo leuk is.

Yep heb het ook gezien... Ik geef toe dat ook ik nu twijvel, maar ik blijf toch lekker in mijn tunnel... Tis er zo lekker warm. En mocht ik er naast zitten dan hoop ik de Sofie verdenken van harte te kunnen feliciteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 17, 2014 11:50 pm

Ik zou het fantastisch vinden als je verhaal klopt, Tessa. Ik hoop het ook zo. Anders inderdaad maar Sophie en Freek als winnaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptydi maa 18, 2014 1:30 pm

Nog twee dagen en dan weten we het. Dan kan ik in ieder geval de rest van het jaar weer rustig slapen Wink. Oh nee wacht, dan kan ik wakker gaan liggen over de vraag of Freek wel of niet komt naar de Molfandag op 30 maart. Ik ga daar voor het eerst naar toe dit jaar, maar ik weet ook dat dan een matinee van Love Story is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptydo maa 20, 2014 1:48 am

Leuk...ff lezen http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=53169.msg1682369#msg1682369
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptydo maa 20, 2014 11:11 am

Die laatste post over Susan is ook best wel passend. Maar toch de rest. Ik volg ook de blog site van widm en een van de vaste bloggers daar die zet dit gewoon neer vandaag: http://www.wieisdemol2014.nl/blog/hints-en-aanwijzingen-aflevering-9-iets-kan-gebeuren

Ik weet het niet meer!!! Ik had me er al bij neer gelegd dat het Freek niet is. Maar het blijft in mijn hoofd zitten. Ik denk toch dat het Susan gaat zijn, maar ik hoop op Sofie of misschien nog steeds een beetje op Freek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptydo maa 20, 2014 12:44 pm

Haha ik zie net een foto van Freek voorbij komen op twitter van de widm tijd met de vraag wie o wie? Ze staan er alle drie op  lachen 
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptydo maa 20, 2014 7:20 pm

Zooo die hints zijn verwarrend zeg! Ik wacht het (on)geduldig af.
Iedereen alvast veel kijkplezier vanavond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Emptyma maa 24, 2014 12:07 pm

Hier heb ik toch wel een beetje om moeten lachen haha. Let vooral op de laatste zin.

http://www.omroepbrabant.nl/?news/208407842/Een+dag+na+ontknoping+Wie+is...de+Mol+vertelt+Freek+Bartels+Ik+was+verlamd+van+verbazing.aspx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freek is niet de Mol... Toch? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek is niet de Mol... Toch?   Freek is niet de Mol... Toch? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freek is niet de Mol... Toch?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is Freek de Mol?
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» Where's Freek
» Freek bij Max
» Freek in de Uit.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: WIE IS DE MOL... :: Freek Bartels-
Ga naar: