Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Is Freek de Mol?

Ga naar beneden 
+2
Kim22
Tessa
6 plaatsers
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyza maa 01, 2014 1:48 am

verveling sloeg toe dus gezellig het logo van de Mol nagemaakt en dit is het resultaat.

Is Freek de Mol? Moll10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyvr maa 07, 2014 1:16 pm

Antwoord: Ja! Hij zit in ieder geval in de finale. Mocht hij de mol niet zijn dan is het Susan, maar dan neemt hij zijn zorgvuldig bewaarde pot niet mee naar huis denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyvr maa 07, 2014 7:36 pm

Ik denk vanaf het begin al, dat Freek niet de mol is.Maar Freek gaat volgens mij wel de winnaar worden.En Sophie is de mol, denk ik.Nog 2 weken en dan weten we het eindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyvr maa 07, 2014 8:58 pm

zie bij hints...
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyza maa 08, 2014 3:53 am

Het is echt super dat Freek al in de finale zit. Ik heb nog steeds het gevoel dat Freek de mol is. Dat gevoel had ik voor dat het programma begon ook al. En op de tweede plaats komt Sophie. Maar we gaan het inderdaad over 2 weken zien. Ik ben heel benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptywo maa 12, 2014 9:23 pm

Angeline kan je toelichten waarom je denkt dat Freek de mol is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyvr maa 14, 2014 12:54 am

Ik denk dat Freek de winnaar is en Sofie de Mol
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyvr maa 14, 2014 3:39 am

Ik zie nu pas jouw berichtje, Tessa. Ik had het gevoel dat Freek de mol zou zijn omdat hij karakter eigenschappen heeft, die goed bij een mol passen. En omdat hij meerdere dingen heeft gedaan. die op molacties leken. Maar inmiddels weten dat Freek de mol niet is. Jammer, want dan had Freek een mol geweest, die door niemand werd verdacht. Dat had toch wel bijzonder geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyvr maa 14, 2014 3:22 pm

Ik heb de aflevering van gisteren nog maar eens op me in laten werken. Hoe graag ik ook zou willen dat Freek alsnog de mol blijkt, denk ik toch niet dat het gaat gebeuren. Maar ik weiger die tunnel te verlaten. Is het niet de moltunnel dan is het de winnaarstunnel wel! Susan ligt voor mij veel te voor de hand dat zij de mol is, dus dan denk ik toch ook dat het Sofie gaat zijn...maar toch blijven die laatste woorden van Art wel knagen hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyvr maa 14, 2014 8:28 pm

Ik had Art ook liever horen zeggen: Freek je bent niet niet de mol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Emptyzo maa 16, 2014 2:21 pm

In de leader komt zo'n fles langs met daarin de stelling 'de mol houdt er niet van in de schijnwerpers te staan'. In de finaleopdracht is die niet voorbijgekomen. Die stelling zal ongetwijfeld op die opdracht met de laserpennen staan. Maar wat mij dus nu ook op viel, door die ontknoping van donderdag staan de spotlights nu volledig op Suus en Soof. Er is er 1 die dus niet in de schijnwerpers staat, komt dat omdat die er gewoon niet van houdt...Freek heeft ook meerdere malen aangegeven dat hij een kat uit de boom kijk type is. Hij zit een beetje op de achtergrond en blijft dus ook in het spel buiten de schijnwerpers.

Ja ik weet het, dit is de wens van de gedachte die spreekt, maar toch kan ik het niet loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is Freek de Mol? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is Freek de Mol?   Is Freek de Mol? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is Freek de Mol?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» Freek in de Uit.
» Where's Freek
» Freek bij Max
» Freek als Gaston!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: WIE IS DE MOL... :: Freek Bartels-
Ga naar: