Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Freek in CJP Magazine

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek in CJP Magazine Empty
BerichtOnderwerp: Freek in CJP Magazine   Freek in CJP Magazine Emptyzo okt 20, 2013 11:06 am

Ik ben nog steeds lid van de CJP en dan krijg je om de zoveel tijd het CJP Magazine. Daarin staat een rubriek Theatertips. Hierin worden tips gegeven van mensen uit het vak zelf, die dan hun eigen tips delen. In de laatste editie (nummer 4) staat Freek met zijn tips.

Dit zijn de tips van Freek:

Liefde Half om Half:
'Een toneelstuk geregisseerd door Job Gosschalk, waarin onder meer Rick Engelkes, Henriëtte Tol en Lone van Roosendaal spelen. Ik heb met een deel van dat team afgelopen zomer het stuk The Normal Heart gedaan. Die samenwerking was erg fijn. Hoe Job als geen ander een groep acteurs samen krijgt, vind ik heel bijzonder. Met elkaar ga je een zoektocht aan en de vrijheid die hij acteurs daarbij gaf, was heel prettig. Dus ik ben benieuwd hoe ze deze oorspronkelijke Britse komedie over liefde en overspel op het toneel gaan brengen.'

Jersey Boys:
'Een heel strakke voorstelling over de Amerikaanse jongensgroep The Four Seasons, die heel populair was in de jaren zestig. De naam zei me niks, totdat ik hoorde welke liedjes ze gemaakt hebben: Beggin', Oh what a night, Can't take my eyes of you. Ik ga regelmatig een paar dagen naar Londen om toneelstukken en musicals te bekijken, deze heb ik daar ook gezien. Erg gaaf: prachtige close harmony, een live band op het podium, het verhaal en de liedjes sluiten perfect op elkaar aan. De liedjes blijven in het Engels, de teksten zijn wel in het Nederlands vertaald. Het lijkt me mooi om te zien hoe Dieter Spileers en Robbert van den Bergh, met wie ik heb gewerkt, het gaan doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Freek in CJP Magazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in CJP Magazine   Freek in CJP Magazine Emptyma okt 21, 2013 9:20 pm

Oke, dan word het hier nu tijd om het magazine uit de verpakking te halen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek in CJP Magazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in CJP Magazine   Freek in CJP Magazine Emptydi okt 22, 2013 7:14 pm

Haha, het stond ook niet voorop hé. Dan was hij zeker al wat sneller uitgepakt? Het was voor mij ook een leuke verrassing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freek in CJP Magazine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek in CJP Magazine   Freek in CJP Magazine Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freek in CJP Magazine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freek in Plus magazine
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» Freek in de Uit.
» Is Freek de Mol?
» Where's Freek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: KRANTEN & TIJDSCHRIFTEN...-
Ga naar: