Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 you tube filmpje Freek 65 jaar israël

Ga naar beneden 
+6
sansa
Ingrid
Angeline
Sphinx
Kim22
grace
10 plaatsers
AuteurBericht
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptydo apr 18, 2013 4:18 pm

Ik heb een filmpje gevonden op you-tube van Freek in het concertgebouw op 15 april. Hij moest daar in het Hebreeuws zingen. Kwaliteit is niet zo best maar toch wilde ik jullie dit fragment niet laten missen.
https://www.youtube.com/watch?v=VznWbyejr8k
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptydo apr 18, 2013 7:16 pm

Mooi hoor, beeld is inderdaad niet zo duidelijk, maar met het geluid is niets mis. Behalve dan misschien de meneer met de camera die mee begon te zingen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptydo apr 18, 2013 7:25 pm

Bedankt Grace, tis nie veel, maar zo heb je wel een indruk van hoe t was...
Angeline is geweest, miss wil zij er iets over vertellen!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sphinx
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Sphinx


Vrouw
Aantal berichten : 356
Leeftijd : 71
Registration date : 13-02-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptydo apr 18, 2013 11:14 pm

Wat goed Grace, bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptyvr apr 19, 2013 12:22 am

Bedankt, Grace, voor het plaatsen van deze link. Het beeld is inderdaad niet zo duidelijk maar het geluid is prima. Hartstikke leuk om dit terug te horen.
En, Ingrid, ik wil met alle plezier er iets over vertellen. Ik had geen idee wat ik van deze avond moest verwachten. Toen ik aan kwam bij het Concertgebouw stonden er een paar mensen te demonstreren voor de Palestijnen. Verder was er politie en bij de ingang stond bewaking. Ik dacht toen even oeps wat is dit, we gaan toch gewoon naar een viering. Maar blijkbaar hoort dit erbij. Van te voren nooit bij stil gestaan. Maar in de zaal merkte je hier, gelukkig, niets van.
Het was een gevarieerde avond. Er werden allerlei soorten muziek gespeeld, die allemaal te maken hadden met Israël. Van een klassiek stuk tot het nummer Halleluja, van het songfestival. En het publiek mocht bij bepaalde nummers meezingen zoals te horen was op het filmpje. Naast Freek trad Chazzan Helfgot van de synagoge in New York op. In het filmpje staat hij naast Freek. En Emmy Storms, een talentvolle violiste, speelde een aantal nummers mee met het orkest. De vader van Freek heb ik op het podium niet gezien. Ik wist van te voren ook niet dat hij mee deed. Een goed orkest trouwens en de dirigent deed het heel leuk.
En Freek was weer heel goed. Hij heeft naast het nummer wat op het filmpje staat (dit was een toegift) Sluit alle deuren maar gezongen en nog een nummer in het Hebreeuws. Dit was een mooi nummer. Bij beide was ik echt ontroerd. Ook omdat Freek zo prachtig zong. En zijn Hebreeuws klonk heel goed. Het was bijzonder om deze avond mee te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptyvr apr 19, 2013 1:00 am

@Angeline, leuk dat jij erbij was, het leek mij erg bijzonder. Heb jij geen opnames gemaakt? Bedankt in ieder geval voor het verslag, erg leuk om te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptyvr apr 19, 2013 9:15 am

Bedankt Angeline voor t mooie verslag! Ik heb nog ff getwijfeld of ik zou gaan, maar ik moet nu eenmaal rustig aan doen en niet teveel hooi op mn vork nemen...
Maar Freek in t Hebreeuws horen zingen had ik toch graag willen horen Smile
Misschien duikt er nog meer filmmateriaal op, tenslotte twitterde Freek aan AnneMarie Jung dat er een cameraploeg rond liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptyza apr 20, 2013 2:44 am

Wat vervelend voor je ,Ingrid, dat je het rustig aan moet doen en niet te veel hooi op je vork kan nemen. Echt balen. Sterkte meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptyza apr 20, 2013 3:35 pm

Dank voor het filmpje, klinkt goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariana1942
Newbie Freekfan
Newbie Freekfan
Mariana1942


Vrouw
Aantal berichten : 6
Leeftijd : 81
Woonplaats : Leiden
Registration date : 21-06-12

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptyma apr 22, 2013 8:44 pm

prachtig!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptydi apr 23, 2013 1:30 pm

Wat een prachtige stem heeft Freek toch.... maar jammer dat die meneer vlakbij de camera ook meezong ...
txs voor het plaatsen ! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptywo apr 24, 2013 10:22 am

Bedankt voor het plaatsen van het filmpje. Had het ook graag gezien, maar had helaas andere verplichtingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptydo apr 25, 2013 12:18 am

@Grace : Bedankt voor het plaatsen van de link. Heel bijzonder zingen in het hebreeuws, moet heel moeilijk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Emptydo apr 25, 2013 12:24 am

Wat moet het heerlijk zijn geweest voor Freek te zingen in een zaal met zo'n geweldige akoestiek en dan ook nog met zijn vader in het orkest. Zijn stem klinkt echt anders, nog voller dan anders
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty
BerichtOnderwerp: Re: you tube filmpje Freek 65 jaar israël   you tube filmpje Freek 65 jaar israël Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
you tube filmpje Freek 65 jaar israël
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freek volgend jaar in de musical Love Story
» Love Story op You Tube
» 5 jaar freekbartels.com
» bijna 35 duizend bezoekers voor dit jaar
» Freek Freek in gesprek met Magreet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: FOTO'S & FILMPJES...-
Ga naar: