Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Disney in Concert

Ga naar beneden 
+11
sansa
Ingrid
Hetty
Kim22
Angeline
Annemarie
joyce91
Rinske
caitlinjoshua
meijroos
Tessa
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Disney in Concert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert - Pagina 2 Emptyma aug 19, 2013 4:48 pm

Dank voor de toffe verslagen ! en Angeline : ook fijn te lezen dat er veel humor aan te pas kwam .Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Disney in Concert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert - Pagina 2 Emptydi aug 20, 2013 1:05 am

Ik ben gistermiddag geweest en het was in 1 woord grandioos. Het begon al goed met een gratis ijsje daarna ook nog een drankje. Het was wel even zoeken naar het balkon maar eenmaal gevonden heb ik mij zitten vergapen aan de zaal, zo mooi. Kon alles mooi overzien, alleen jammer dat ik veel tegen de rug van Freek zat te kijken doordat hij schuin zat.
Hoef verder niet zoveel meer te vertellen is al gedaan door @ingrid en @kim en een beetje door @angeline. Kan alleen nog maar zeggen dat ik super van genoten heb, hopelijk zullen zij dit nog vaak herhalen. En dan wel weer graag door deze 4 rasartiesten want zij klinken zowel solo, duo of met z'n vieren echt heel mooi. En dan niet te vergeten het metropole orkest, speelde zeer mooie instrumentale stukken, vooral het slagwerk viel mij op, die rennen nogal heen en weer om de juiste instrument op de juiste tijd te spelen. Super!!!

Ik heb trouwens stiekum een opname gemaakt van het stuk van Hercules door Freek gezongen. Ik kan dus nog heerlijk nagenieten. Ik wil dit graag met jullie delen maar ik zou niet weten hoe het hier op het forum te zetten, ben na al die tijd dat ik hier op het forum zit nog steeds a-digibeet, sorry:| 
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Disney in Concert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert - Pagina 2 Emptydi aug 20, 2013 3:29 pm

Ben zaterdag geweest en vond alles bij elkaar geweldig.
Het orkest, de zaal, de muziek en de artiesten natuurlijk.
Ben ook echt gek op Disney.
Freek die Aladin zong daar zag ik wel wat in zou een leuke rol voor hem zijn denk ik.
en de afsluiter met it's a small world after all, was ook erg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Disney in Concert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert - Pagina 2 Emptydi feb 18, 2014 3:55 pm

Lees net dat er dit jaar weer een disney in concert komt. In ieder geval met Celinde en Jamai. Ik hoop dat Freek ook nog mee gaat doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Disney in Concert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert - Pagina 2 Emptywo feb 19, 2014 3:48 pm

Leuk dat ze het dit jaar nog eens gaan doen. Het was ook echt wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Disney in Concert - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Disney in Concert
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Disney in Concert (met o.a. Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE PROJECTEN-
Ga naar: