Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Disney in Concert

Ga naar beneden 
+11
sansa
Ingrid
Hetty
Kim22
Angeline
Annemarie
joyce91
Rinske
caitlinjoshua
meijroos
Tessa
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Disney in Concert   Disney in Concert Emptydo feb 07, 2013 2:13 am

Disney in Concert

Een primeur in Het Concertgebouw! Voor de allereerste keer in Nederland een sfeervol en feestelijk Disney-concert voor alle generaties.
Een onvergetelijke ervaring voor jong en oud. Met muziek uit films als The Lion King, Belle en het beest, De kleine zeemeermin, Enchanted, Aladdin, en nog veel meer.

Musicalsterren Jamai Loman, Pearl Jozefzoon, Freek Bartels en Celinde Schoenmaker

Begeleid door een live symfonieorkest brengen musicalsterren als Jamai Loman, Pearl Jozefzoon, Freek Bartels en Celinde Schoenmaker de mooiste muziek uit de magische wereld van Disney ten gehore. Ondersteund door originele foto’s en beelden zingen ze klassiekers uit verschillende Disney-films. Een concert waarbij ouders zich weer even kind wanen en kinderen groot mogen zijn.

Familieticket Disney in Concert
Kom met het hele gezin en krijg elk vierde kaartje gratis. Dit geldt alleen als u de kaarten tegelijk bestelt en niet in combinatie met andere aanbiedingen.
Zaterdag 17 augustus om 14:15 uur en 19:30 uur en Zondag 18 augustus om 14:15 uur
Speciaal voor de Robeco SummerNights geproduceerd door Niehe Van Lambaart Theaterproducties i.s.m. The Walt Disney Company Benelux.
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyma feb 11, 2013 5:06 pm

Heel jammer, ben ik nog op vakantie!
Terug naar boven Ga naar beneden
caitlinjoshua
Newbie Freekfan
Newbie Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 7
Leeftijd : 66
Woonplaats : rijswijk
Registration date : 31-12-12

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptydi feb 12, 2013 9:28 pm

Ik ben er op 17 augustus bij kan niet wachten. Anja
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptywo feb 13, 2013 10:15 am

Ik heb ook kaartjes voor 17 augustus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptydi feb 19, 2013 5:59 pm

Wat een gezelligheid wordt dat dan de 17e! Ik ga dus ook dan ('s middags) zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptydo maa 07, 2013 3:50 pm

Heb eindelijk de kaartjes besteld voor disney concert. Wij zitten op het balkon(noord). Hoop dat het mooie plekken zijn. Ben een beetje bang dat je vrij laag zit en dan over de reling moet kijken. Maar ik had ook geen zin om vrij achteraan te zitten en dat je over de hoofden van anderen moet kijken. Ben erg benieuwd, maar nog even geduld Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyvr mei 24, 2013 2:53 am

Ben er ook bij zaterdag avond..
Zin in!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptydo mei 30, 2013 1:02 am

Ik ga trouwens zondag middag de 18e, was ik vergeten te melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyvr mei 31, 2013 12:33 am

Dan ben ik er ook Grace, gezellig. Ik ga dan met mijn schoonzus en neefje. Zij wilde er ook graag naar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptywo jul 17, 2013 3:45 pm

Wihoe, ben zo blij dat ik er ook bij ben! Toch noch een kaartje voor zaterdagmiddag 17 augustus op de kop kunnen tikken!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptydo jul 18, 2013 1:17 am

Bij musicalreports vond ik een persreportage over het concert. Heb het nog niet kunnen beluisteren, het geluid van mijn tablet doet het op moment niet. Maar zal vast een leuk stuk zijn met veel Freek aan het woord.
http://musicalreports.nl/?p=16819
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyvr jul 19, 2013 2:09 am

Ik heb de persreportage vanmorgen gezien via een google-melding. De stukjes interview met Freek zijn heel leuk. Het is alleen jammer dat er geen reportage is van Freek, die een Disneynummer zingt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyvr jul 19, 2013 7:12 pm

Geduld wordt beloond, zeggen ze hé, dus wat niet in de reportage staat wordt dus de grote klapper van de avond Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptydo aug 15, 2013 10:39 pm

In RTL-boulevard van vandaag een kort item over dit concert met oa een zingende Freek!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyvr aug 16, 2013 11:57 am

Jammer, heb ik gemist, en wat zong Freek. Is her ergens terug te zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyvr aug 16, 2013 1:41 pm

@grace kijk op televisie gemist (internet of je televisie) maar hier is nog een link http://www.uitzending.net/gemist/208507/RTL-4/RTL_Boulevard.html
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyvr aug 16, 2013 2:20 pm

Net terug gezien op rtl4 gemist ik dacht dat ik daar voor moest betalen maar toch niet.
Leuk stukje en ook weer fijn hem weer iets te horen zingen. Ben erg benieuwd naar het concert, heb er enorm veel zin in.Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyza aug 17, 2013 10:01 pm

Wat een mooi stukje van RTL Boulevard. Jammer dat het zo kort is..

Tot mijn grote spijt kon ik niet gaan. Inmiddels zijn er geloof ik al een aantal mensen geweest.
Hoe was het? Ik wil wel wat verslagen lezen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyzo aug 18, 2013 11:29 am

WAT EEN FEESTJE GISTEREN!!!
Wat een stemmen bij elkaar. Het Concertgebouw is een zeer mooi gebouw, al zou je compleet verdwalen, als er geen mensen zijn om je de goede kant op te sturen. Bij binnenkomst namen we allemaal een kopje koffie, waarbij we niets hoefde te betalen, hoorde erbij. Toen we daarna naar de zaal gingen viel ons iets op. Wij hadden rij 7 geboekt, omdat we wisten dat het podium heel hoog zou zijn én er was ons gezegd, dat als we vanaf rij 7 zouden boeken, we op gelijke hoogte zouden zitten met het podium. Gister bleken er ineens 5 rijen uitgehaald te zijn, waardoor wij nu eigelijk op de 2de rij zaten. Het podium was verschrikkelijk hoog. Wij namen dat voor lief, maar ik weet dat enkele forummers wel op rij 1 hadden geboekt en toen naar een ander plekkie moesten. Wat op zijn zachts gezegd heel slecht was geregeld in het Concertgebouw. 's Avonds was dit hetzelfde geval en toen waren de mensen echt pissend-off en werd er ook meer stennis gemaakt. 's Morgens was er besloten om er 5 rijen uit te halen. Het personeel zei nog(s avonds) dat het de schuld van de artiesten was, omdat zij meer ruimte nodig hadden, maar Freek ontkende dit gisteravond aan ons: hij vertelde dat de opstelling gister zo was, toen hij aankwam én toen pas voor het eerst in het Concertgebouw oefende.
Maar genoeg over de plekken.

Het was een geweldig concert, vele disney-klassiekers kwamen voorbij: Alladin, Doornroosje, Lady en de Vagebond, The Aristocats, 101 Dalmatiērs, Bambi, Tarzan, Belle en het Beest, The Little Mermaid....teveel om op te noemen. Jamai opende het concert door uit te leggen wat er zoal voorbij zou komen. Later bleek dat ieder zo zijn eigen stukje tekst had om eea uit te leggen wat er gezongen werd óf wat er te zien was.
Ik ben 's avonds ook geweest en toen kon je merken dat de zenuwen bij hen weg waren, toen waren ze veel losser...
Het zijn 4 prachtige stemmen, ze deden duetten en ook ieders afzonderlijk nummers. Heerlijk gewoon om Freek diverse disney-songs te horen zingen, van een liefdesduet tot aan het nummer van Jafaar uit Alladin. Wij zaten, doordat er rijen waren weg gehaald toch iets te vooraan om de filmpjes goed te kunnen zien, maar hebben zeker het meeste meegekregen. Tussendoor waren er arrangementen van het orkest en werden er beelden vertoond van bv Mulan.

Als er dan echt een einde komt aan dit concert, krijgen ze een enorm applaus én kunnen ze het niet laten om nog iets te zingen, waarbij het publiek mee mag doen. De ene helft zingt mee met Freek en Pearl en de andere helft met Jamai en Celinde. en wat moesten we zingen??? Het lied wat daarna dagen in je hoofd blijft zitten??? Juist: It's a small world after all. Eerst natuurlijk inzingen en daarna voluit, heel erg leuk!

Rest mij nog één ding te zeggen: CELINDE EN FREEK matchen qua stemmen fantastisch, dus dat beloofd wat met Love Story!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyzo aug 18, 2013 12:00 pm

Ik was er ook bij gistermiddag en ik heb ook ontzettend genoten. Ik was nog nooit in het concertgebouw geweest. Het is inderdaad een prachtig gebouw. Van binnen en van buiten. We waren nog wat vroeg, dus toen heb ik maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om even kennis te gaan maken met enkele forumleden.

Toen ik de zaal binnenkwam, viel me inderdaad ook al op de zaal kleiner oogde dan wat ik had verwacht. Maar dat kwam dus door de stoelen. Ik zat op rij 9, maar in de praktijk was dat rij 4. Op zich was dat prima, ik kon in principe gewoon rechtop zitten. Maar er zat een klein meisje achter mij, waarvan de stoelverhoger zelfs nog te laag was, dus ik ben maar half gaan liggen. Het blijft natuurlijk gissen van wiens schuld het is van die rijen, maar als ik artiest was geweest dan had ik toch nog meer ruimte gevraagd. Want ze hadden nu al niet zo heel veel plaats vond ik.

Ik vond het ook een superleuk concert. De opzet vond ik erg leuk gedaan om het in thema's af te werken. Ik miste wel nog een aantal leuke en mooie liedjes, maar ja als je maar twee uur hebt moet je toch keuzes maken. Ik had van te voren al een klein wensenlijstje in mijn hoofd van welke liedjes ik door wie zou willen horen zingen. En ik moet zeggen mijn wensen zijn toch wel grotendeels zijn ingewilligd.

Jamai begint met 'Kom erbij', waarin je al gelijk hoort dat hij toch wel een beetje verkouden is. Maar dat is niet erg, want bij sommige liedjes komt die ietwat lage stem toch echt wel van pas.
Mijn eigen favoriete Disney film is Aladdin. Ik was dan ook zeer blij dat Freek de liedjes uit Aladdin voor zijn rekening nam. Ik was ook vooral benieuwd naar Celinde, want dat die andere drie kunnen zingen dat was geen verrassing. Celinde heeft echt een hele mooie stem. Ze deed onder andere een liedje uit Doornroosje. Het welbekende duet. De artiesten waren zo'n beetje in duo's verdeeld. Jamai en Celinde samen en Freek en Pearl samen. Dus toen Celinde het Doornroosje duet begon, dacht ik dan zal Jamai wel zo bij springen. Maar nee de spots richtten zich op Freek. De chemie was er wel tussen de prins en prinses. En dat is inderdaad nodig voor volgend seizoen.

Het hele concert was mooi in elkaar gezet. Instrumentale stukken werden afgewisseld door duetten, solo's en ensemblestukken. Dat laatste klonk ook echt goed met die vier samen. Ik zat aan de linkerzijde van de zaal en ik had zicht op de podiumplaatsen. Tijdens het stuk uit Mulan stonden daar ook nog twee extra castleden. Twee kleine meisjes met princessenjurkjes aan, vonden het zo leuk dat ze hebben staan dansen op de muziek. Compleet met pirouetjes.

Als je dan alles hebt gehad beginnen ze nog heel slim met een zeer aanstekelijke afsluiter. En wij mochten mee zingen. Freek komt met het idee om er een wedstrijdje van te maken dus de ene kant van de zaal zit bij Team Freek/Pearl en de andere kant van de zaal zit bij team Jamai/Celinde (wat mij betreft ook de winnende kant Razz). Freek/Pearl mag beginnen en Freek zet heel enthousiast lalalala in voor de toon. Alleen is het wel de melodie van 'Zip a dee do dah', hij wordt ook al snel gecorrigeerd door Jamai. Dan kunnen we beginnen met zingen. En de zaal gaat los. Maar gek genoeg is dat liedje bij mij niet blijven hangen. Bij zit toch echt 'Zip a dee do dah' in mijn hoofd. Het was een ontzettend leuke afsluiting van een ontzettend leuke middag.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyzo aug 18, 2013 12:59 pm

Klinkt goed!!!! Baal wel dat ik het niet heb kunnen zien, maar jullie verhalen maken het goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyzo aug 18, 2013 4:04 pm

Niks teveel gezegd in de verslagen. Gisteren genoten! Had wel verwacht dat de solisten prima zouden zijn. Was nog niet eerder in het concertgebouw geweest. Prachtig gebouw! Wel jammer van de rijen...
Kies er een volgende keer toch voor wat verder weg te zitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyzo aug 18, 2013 7:40 pm

Ik sluit me aan bij de vorige verslagen. Een heerlijke middag Disney door vier fantastische zangers/ zangeressen. Het verhaal over de weggehaalde rijen is wel apart. In het concertgebouw zit wel vaker een groot orkest met zangers, dus gek dat dat nu een probleem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyzo aug 18, 2013 11:41 pm

Sansa, ik ben het met je eens!
Bedankt voor jullie verslagen, zo heb ik ook een beetje kunnen meegenieten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Emptyzo aug 18, 2013 11:57 pm

Mooie verslagen, Ingrid en Kim. Ik sluit mij er ook helemaal bij aan. Het was echt geweldig. Ik heb erg genoten. En Celinde en Freek passen inderdaad heel goed bij elkaar. Dat gaat heel mooi worden in Love Story.
Ik ben vanmiddag ook geweest. En dat was ook weer een feestje. Echt een topmiddag. Er zat een leuke en komische improvisatie in. Jamai verteld over de film Doornroosje. En als hij zegt dat Doornroosje maar 18 minuten te zien is in deze film, zegt Freek "Ze was te duur". Jamai schiet daardoor in de lach. En even later maakt Jamai ook een opmerking, dat het duet uit Doornroosje wordt gezongen door degene die het goedkoopst zijn. Waarop Freek in de lach schiet. Was leuk om te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Disney in Concert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Disney in Concert   Disney in Concert Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Disney in Concert
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Disney in Concert (met o.a. Freek)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE PROJECTEN-
Ga naar: