Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)

Ga naar beneden 
+14
Ann
theaterfreak
Ingrid
irma22
grace
Suus94
Kim22
verhalen
meijroos
Annemarie
wilm@1960
Lena
Hetty
Stefanie
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 1:29 pm

@Wilma : je kon mij moeilijk herkennen hé, er staat hier nergens een foto van mij Very Happy Wink
@Ingrid: wat een super verslag schrijf je hier weer.Dankje ! Zelf kan ik het niet zogoed verwoorden, maar je slaat de nagel op de kop ! Het was een onvergetelijke avond!Ik zag de hele tijd de film voor me (van bijna 40 jaar geleden ) die heb ik toen 9X gezien in de bioscoop.
Aan alle medewerkers zeg ik : petje af ! zo'n sfeer scheppen zonder kostuums en decor ...
iemand schrijft op facebook dat ze tijdens de pauze naar huis zijn gegaan (2 lege plaatsen voor mij )omdat de belichting zo slecht was .... tja, dat klopte zo nu en dan / bvb . als Tommie zong en er geen spot op hem gericht stond .... maar , "who cares ".... de stemmen waren de max!!
Ook heel leuk was , dat we zoveel mensen van het forum hier eindelijk ontmoet hebben.
Volgende woensdag zie ik AOL in Heerlen , ben benieuwd of Freek misschien speelt ..........? Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 1:41 pm

Erg leuk om je een keer ontmoet te hebben theaterfreak Very Happy

Freek speelt a.s. donderdag in Breda ook de rol van Alex, misschien is er nog een plekkie, ook dan zijn er velen van ons, zou gezellig zijn, anders tot een volgende keer wellicht!? ke
Terug naar boven Ga naar beneden
Ann
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 48
Leeftijd : 51
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 05-08-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 6:39 pm

Bedankt voor je mooie verslag Ingrid.
Ik kon er zelf ook niet bij zijn helaas! Ik ben wel 2 jaar geleden geweest en toen was het een fantastisch concert en zat ik ook met tranen in mijn ogen. Dus ik kan me wel voorstellen dat het gisteren geweldig is geweest.
Wat jammer dat er geen opnames gemaakt mochten worden. Had ik wel stiekem op gehoopt Embarassed
Iemand heeft zich toch niet helemaal aan de regels gehouden, want op Youtube kwam ik deze geluidsopname tegen van Freek dit Gethsemane zingt (niet de beste kwaliteit, maar who cares)

https://www.youtube.com/watch?v=DbnLfiKDlhc

Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptywo maa 27, 2013 9:56 pm

@ann thx, klonk weer erg mooi, zat er even helemaal in, jammer dat het zo abrupt eindigde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo maa 28, 2013 2:11 am

Bedankt, Ann, voor de link. Heel mooi om dit weer te horen. Freek was maandag zo goed. Echt genoten. Wel jammer inderdaad dat het niet helemaal is opgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo maa 28, 2013 1:28 pm

Ann, bedankt voor de link! Ik kreeg echt kippenvel, heerlijk! Moet je nagaan als de kwaliteit beter was geweest of als ik er live bij was geweest...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo dec 04, 2014 3:59 pm

En komend jaar wederom concertante versie van Jesus Christ Superstar!!!!!
Op ma 16 mrt en di 17 mrt in Delamar te Amsterdam
Op maandag zingt René van Kooten de rol van Jesus, op dinsdag Freek!!!!

En ja, heb al geboekt!!!!! Die mag je gewoon niet missen. Nu al zin in....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo dec 04, 2014 4:16 pm

Jippieeeeee, ik ook! dance
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo dec 04, 2014 5:33 pm

Ik ga ook!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptyza dec 06, 2014 12:24 am

En ik ben ook er ook, fantastisch dat het er weer is dit jaar.Dat gaat weer genieten worden van Jezus en zeker ook Judas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptyza dec 06, 2014 1:06 am

Ja zeker Els,ook genieten van Judas, er is er maar één Judas en dat is Martin ☺️
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptywo dec 10, 2014 12:34 pm

Ik ga thuis genieten van alle filmpjes enzo. Misschien is het wel iets voor Stage Entertainment om een Albert Verlinde'tje te doen. Die gooit nu ook alles in de herhaling. Dat kan Stage na Les Mis en Miss Saigon ook best doen met JCS Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptywo dec 10, 2014 12:54 pm

Ik ben bang dat er weinig filmpjes zullen komen Kim, want vorige keer in t Beatrix mochten er géén foto's en/of filmpjes gemaakt worden...zal in t Delamar ook niet mogen, denk ik....
Ik hoop het natuurlijk wel😇
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptywo dec 10, 2014 3:11 pm

Van de pers toch wel? Ik heb de vorige keer wel wat filmpjes voorbij zien komen dacht ik. Maar misschien was dat wat anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 2:09 am

Hallo!!!! Niemand iets over gisteravond? 😊 Freek was briljant. Einde verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 12:09 pm

Je heb helemaal gelijk Evelyn, Freek was brillant en super. wat hebben we genoten van onze Freek als Jezus.😉
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 7:17 pm

Eens kijken of ik een woord kan vinden, dat over briljant en super heengaat........ Adembenemend!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 7:22 pm

Buitenaards.....!???? Nog nooit zo'n fantastische Freek gehoord 😱
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 8:06 pm

Dat is een nog beter woord, Ingrid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 8:21 pm

Voor de vorm wil ik dan ook nog wel weten hoe René was of is er niemand maandag geweest Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptyvr maa 20, 2015 1:01 am

Ja, hier iemand die maandag is geweest. Ook René was top! Twee jaar terug in BeaThea Freek gezien. Moet ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken zijn beide gewoon erg goed in hun kunnen. Beide keren genoten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joepie
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Joepie


Vrouw
Aantal berichten : 11
Leeftijd : 59
Woonplaats : Castricum
Registration date : 11-02-14

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptyvr maa 20, 2015 1:04 am

Hoi, ik had direct 'snachts een bericht geplaatst na het concert, in het gastenboek staat ie, maar in dit forum kan ik het nergens meer vinden. Nu dus maar snel opnieuw. Mijn woord ervoor was Waanzinnig goed! Ik ben nog steeds van de rel, moet ik je zeggen, zo mooi was het en zo enorm knap wat Freek ten gehore kan brengen. Wat een kanjer. Het zweet gutste over mijn lijf bij Gethsemane. In de bar na afloop was super en het was ook leuk om te zien dat er nog meer Freekofielen bestaan. Nu ben ik wel benieuwd wie jullie precies waren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joepie
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Joepie


Vrouw
Aantal berichten : 11
Leeftijd : 59
Woonplaats : Castricum
Registration date : 11-02-14

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptyvr maa 20, 2015 1:10 am

Mijn schoonzus vindt Rene top en ik Freek. Zo had zij kaartjes voor maandag en ik voor dinsdag. We gingen allebei voor de eer van de beste zanger, haha. Haar man bleek niet mee te kunnen, dus ik mocht maandag ook. Na afloop dacht ik dat Rene het zo mooi had gedaan, dat ik bang was dat Freek het niet mooier kon. Maar wat een vergissing, Freek knalde werkelijk de sterren van de hemel. Rene zong echt mooi, maar Freek zong zo bijzonder goed en hij heeft echt een enorm bereik, wat een volume. De adrenaline zit nog in mijn lijf. Moet ik nu nog een jaar wachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joepie
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Joepie


Vrouw
Aantal berichten : 11
Leeftijd : 59
Woonplaats : Castricum
Registration date : 11-02-14

Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Emptyma maa 23, 2015 12:33 am

Ik blijf maar kijken:
https://youtu.be/rcoVnN0Yv10
Het laat me niet los sinds afgelopen dinsdag. Hebben jullie dat nou ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)   Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jesus Christ Superstar in Concert (met en zonder Freek)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jesus Christ Superstar
» Concertante Jesus Christ Superstar
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» Is Freek de Mol?
» Where's Freek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE PROJECTEN-
Ga naar: