Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 soldaat van oranje

Ga naar beneden 
+8
Angeline
Nieta
Kim22
*Kimberly
sansa
Suus94
Ingrid
theaterfreak
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyza jul 20, 2013 10:27 pm

Hier dan eindelijk een stukje over de musical. Even nog geen tijd gehad.
Donderdag dan eindelijk geweest.
Wij hadden Matteo als Erik, ene Thijs Steenkamp als Anton en Imke Smit als Charlotte. Van de anderen ben ik de namen kwijt. Had een foto gemaakt van het castbord maar heb per ongeluk de foto gewist.
Ik vond het een mooie voorstelling, er werd goed in gespeeld door sommige iets minder goed gezongen maar als ze met z'n allen zingen klinkt het prachtig. Matteo speeld zeer goed en geloofwaardig en hou van zijn rauwe stem. Anton vond ik 1 van de mindere, jammer dat Robbert vd Bergh er niet was.
Het decor was ook prachtig, mooi hoe je van het ene decor naar het andere ging met daar tussendoor op het doek realistische beelden, zeer indrukwekkend. Vooral de duinen en het strand was mooi, had niet verwacht dat zij echt in het water zouden gaan. Is wel topsport, je afdrogen, omkleden weer snel naar de volgende scene. En dan dat de deuren open gingen en de dakota op kwam, alleen al dat frisse briesje was heerlijk, was daar nl erg warm.
Enige waar ik moeite mee had is dat sommige personages een heel andere verhaallijn had dan in de film, daardoor moest ik behoorlijk schakelen en duurde het even voordat ik in het verhaal zat. Dit is met name bij Anton het geval. Dit maakte het voor mijn man dat hij niet positiever is gaan denken over musicals. Hij vond het erg jammer dat de personages zo verandert zijn en dan de muziek en zang was hem toch even teveel, helaas. Ik was er al een beetje bang voor, hij heeft de film zo vaak gezien dat die veranderingen bij hem niet zo goed is gevallen. Hij vond het decor en alle entourage erom heen wel heel mooi gedaan.
Erg jammer voor mijn man maar ik vond het mooi zou best nog een keer willen alleen is de afstand voor mij net iets te ver en met openbaar vervoer is het niet doen. Niet te praten over het kaartje.
Ik zat trouwens op rij 8 meer aan de rechter kant. Opzicht goed, kon gezichtsuitdrukkingen goed zien alleen ik had liever meer in het midden willen zitten want sommige scenes zaten zover van elkaar af waardoor ik de linker kant soms niet goed kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyma jul 22, 2013 3:10 pm

@Grace : het was te verwachten dat je echtgenoot het niet zo best zou vinden als ie de film helemaal uit het hoofd kent; Ik ken de film niet , dus voor mij is het verhaal "nieuw" .Robbert is inderdaad na anderhalf jaar spelen veel beter in de rol van Anton . Maar Robbert speelt maar 4 keer meer en dan heeft iedereen vakantie en Robbert gaat naar " Jersey Boys "( dat wist je al )
Imke Smit vind ik ook minder als Charlotte en voor een goed zicht op de mimiek van iedereen is rij 8 te ver naar achteren .
Ik ging zaterdag naar m'n 16 de SVO om 20u . ik heb na de show mijn stoute schoenen aangetrokken . ben vliegensvlug naar de artiestenuitgang gereden/gegaan .(de hoornspeler uit het orkest is een Belg , die ik ken van vroeger, daarom durfde ik 't wel ) de bus van "SVO " staat dan al klaar en vertrekt een kwartier later naar Amsterdam .
Heb dus nog Matteo gezien en Xander vd Vledder (chris de Vries ), Thijs Steenkamp(Anton ) Nico de Vries (Van 't Sant )) , Jorrit Ruys, (Bram )
Raymond paardekoper (Viktor )jennifer (hofdame Tessa) Maudy Bremer (ensemble ) Karin Bos en Sanne Bosman (ensemble )/zij hebben allemaal mijn fotoboek gesigneerd // ,maar ze komen allemaal gelijk naar buiten en dan gaat alles heel snel .
Nadat de bus vertrokken was, heb ik iedereen gedag gezegd en ben op wolkjes naar huis gereden .:-)
Het is een hechte, vrolijke groep die het goed met elkaar kunnen vinden.Dan moet het super zijn om daar te mogen werken .
Zaterdag 24 /8 ga ik weer en dan gelukkig op de eerste rij Hallo Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyvr aug 02, 2013 11:30 pm

Hallo Hallo bijgeboekt : 3 jaar soldaat van Oranje op woensdag 30 oktober 20u rij 4   :-) Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyzo sep 29, 2013 11:33 am

Bijgeboekt : woensdag 30 april avond SVO eerste rij :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptydo okt 10, 2013 2:58 pm

Bijgeboekt op 26 februari met zoon- en manlief. Mijn man heeft een uitzondering gemaakt op de regel dat hij niet meerdere keren naar een en dezelfde musical gaat en voor Luuk wordt het een primeur. Hij is dan net 12 jaar. Spannend of hij het niet té heftig gaat vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyvr nov 01, 2013 9:37 pm

Gisterenavond voor de derde keer naar SvO geweest. Gelukkig waren we net op tijd, alle verkeer stond vast richting Amsterdam. We werden gewezen naar onze parkeerplek, die haast bij de voordeur was. Super dat hier over na is gedacht voor degene die later zijn!

De musical zelf was zoals vanouds weer schitterend. We zaten op rij 6. Matteo speelde Erik, zoals ik gehoopt had. Onvoorstelbaar dat hij dit na al die tijd nog steeds met zoveel passie doet. Koningin Wilhelmina werd gespeeld door Jacqueline Blom. Haar deel viel me erg tegen eigenlijk. Ze zong niet, maar zei haar tekst meer op. Erg jammer, naar mijn idee deed dit wel afbraak aan sommige nummers.

Verder moest ik over het algemeen erg aan deze cast wennen. Ik heb de cd al helemaal grijs gedraaid en het is toch vreemd om dan opeens andere stemmen te horen dan die je in je hoofd hebt. Overigens jammer dat niet alle gespeelde muziek op de cd staat.

Al bij al blijf ik versteld staan van het prachtige verhaal, de interessante personages en de ontzettend leuke humor. Ik probeer nog steeds sommige 'mysteries' te ontrafelen, zoals de diepte van het water. Ik begrijp het verhaal wel beter naarmate ik vaker ben geweest, dat is fijn. Ik wil sowieso nog de allerlaatste gaan, maar dan zul je er wel héél snel bij moeten zijn denk ik.

@ theaterfreek: Hoe heeft u het gehad afgelopen woensdag? Deed de cast nog iets speciaals in bijzijn van het publiek, of was het een show als alle anderen? Ben erg benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyvr nov 01, 2013 11:04 pm

@Kimberly : er zit in elk geval 300000L water in het bassin, dat geregistreerd staat als zwembad.Volgens mij is een deel (waar het bootje vaart ) ongeveer2 m diep /Een zware motor aan de buitenkant van de hangaar zorgt voor de golfslag.
OP 30/10 deden de acteurs niet echt iets anders tijdens de voorstelling/is ook niet echt ruimte voor fluiten Surprised ... / Na de show kwamen alle acteurs heel snel aan in de foyer . Matteo gaat altijd heel blijgezind en vriendelijk op de foto met iedereen die dat wil.Toch best wel fijn / ik heb handtekeningen laten zetten in mijn theaterboek /en net op het eind toen Matteo naar de bus vertrok met 2 mokken met Friet in zijn  handen / heeft hij mijn mok van 3 jaar SVO gesigneerd Laura dance /Iedereen kreeg dus zo'n mok en ook een inox-metalen Heupfles (voor sterke drank )zoals in de voorstelling door Fred wordt weggegooid) met daarop de tekst : " op 30 oktober 2013 proostte ik op het 3-jarig bestaan van Soldaat van Oranje -de Musical "//Ook heb ik Boy Ooteman ,(Chris de vries) Maarten Heijmans(Anton) Piek van der Kaaden(ensemble en understudy Charlotte) Roel Dirven(Bram ) Raymond Paardekoper (understudy Anton) laten signeren in mijn boek. Ik zag Simone Kleinsma naar buiten gaan (jammer ,gemist ) en de Belg Bjorn Dobbelaere (music director en dirigent 1 ste jaar ) .(Jacqueline Blom vind ik te jong voor Wilhelmina / niet echt mijn favoriet.) JASPER KERKHOF speelt nu de rol van Fred , de studentenleider/en daar zag ik véél liever Kevin Schoonderbeek.

De kroon op de dag was voor mij  dat Robbert van den Bergh mij verwittigd had op twitter dat hij er ook zou zijn . Dus na 15 keer Soldaat van Oranje met hem(Als Erik of als Anton  )  en 5X  Jersey Boys , ontmoette ik hem eindelijk persoonlijk . En wat is hij vriendelijk,sympathiek en knap en vrolijk !applaus 
Dus hij signeerde mijn boek van Jersey Boys en Lisanne was bij hem , die de rol speelt van Frankie Valli's vrouw.
Het was echt een onvergetelijke avond ! Pas om 3u30 was ik weer thuis ,want we vertrokken bijna als laatsten om oou30 uit de theaterhangaar .
Volgende week dinsdag 5/11 : Jersey Boys : OOK een feest !! elke keer weer ....


Laatst aangepast door theaterfreak op ma nov 04, 2013 4:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2013 11:46 am

Oh dat is een hele leuke avond geweest dan! Wat leuk dat ze de foyer in kwamen en nog een mok en heupfles uitdeelden. Jammer dat ik er niet was, zou graag nog eens een foto met Matteo willen. Toen wij kaartjes bestelden voor de 31ste, hebben we gevraagd of 30 okt nog in de verkoop zou gaan, maar SeeTickets vertelden ons dat dit alleen voor genodigden was. Toen we later belden zouden we op rij 24 terecht komen.. Jammer, maar wie weet maken we nog een 4 jarig bestaan mee.. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2013 12:27 pm

@Kimberly : ja de datum van 30/10 heeft lange tijd als volzet gestaan.Je kan alleen maar elke dag zoveel mogelijk naar de site gaan en kijken of er iets vrijkomt.Zo heb ik het ook gedaan en ik zat op rij 3.Overigens had ik veel meer bekende nederlanders verwacht bij dit feest maar die heb ik niet zoveel gezien.. of ze zaten verder naar achter.. ?? Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyma nov 04, 2013 3:08 pm

@Magda: Willemijn was niet bij Robbert, maar Lisanne van der Sijs. Zij speelt Frankie's vrouw, dat klopt. Maakt niet uit verder. Leuk dat je Matteo nog hebt gesproken. Wij waren toen al bijna thuis. Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyma nov 04, 2013 4:13 pm

Evelyn schreef:
@Magda: Willemijn was niet bij Robbert, maar Lisanne van der Sijs. Zij speelt Frankie's vrouw, dat klopt. Maakt niet uit verder. Leuk dat je Matteo nog hebt gesproken. Wij waren toen al bijna thuis. Very Happy 
Dank je voor de rechtzetting, Evelyn , Very Happy / je ziet ; bij Jersey Boys ben ik nog niet zo vertrouwd met de cast/ensemble :weer iets bijgeleerd :-) Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptydo nov 07, 2013 5:28 pm

Evelyn schreef:
@Magda: Willemijn was niet bij Robbert, maar Lisanne van der Sijs. Zij speelt Frankie's vrouw, dat klopt. Maakt niet uit verder. Leuk dat je Matteo nog hebt gesproken. Wij waren toen al bijna thuis. Very Happy 
@evelyn : Franki Valli had twee echtgenotes ...  haha , en die worden schitterend vertolkt door Lysanne en Willemijn ... tja dat heb je met beroemde zangers ... en verschillende echtgenotes / / en bij Jersey boys spelen ze ontzettend veel rollen met veel castwissels , maar het was inderdaad Lysanne die met Robbert was meegekomen naar SVO .. ik leer bij na zes keer Jersey boys .. en kan alweer niet wachten tot de volgende ..Very Happy Very Happy Laura
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptydo nov 07, 2013 6:02 pm

@Magda Het wordt niet echt duidelijk, vind ik, of Frankie getrouwd is met Lorraine (Willemijn). Hoe dan ook, het was Lysanne. Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptydo nov 07, 2013 8:23 pm

@evelyn :dat is ook weer waar . hij is nooit met haar getrouwd geweest ,zij vertrekt als Valli haar dat aanbiedt. Jongens ,die artiesten toch hč Very Happy dance kan soms niet volgen Wink Wink Wink Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyza nov 23, 2013 11:33 pm

vandaag bijgeboekt voor soldaat van oranje aan de kassa van de theaterhangaar :
zaterdag 28 /12/13 14u
woensdag 26/3/14 20u
zondag 27/7/14 14u
zaterdag 30/8/14
vandaag was mijn 22 ste SVO en m'n 16 de keer Matteo /twas weer een spetterende voorstelling
Laura ke ke Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptydo jan 02, 2014 6:43 pm

Oke het is bijna gęnant om te zeggen, maar ik ben dan eindelijk voor de eerste keer naar Soldaat van Oranje geweest! Nog nooit zo mooi het oude jaar afgesloten (was op 31 december).

Wat een show!!! De hele beleving met het decor, de animaties, het verhaal....ben nog steeds onder de indruk! De muziek is passend, het acteerwerk subliem. Heb alleen maar lof voor deze prachtproductie!
Ga zeker nog een keer, heb mijn anti-theater vader al omgepraat en die wil nu toch ook maar mee.
Ik had Lars Mak als Erik en vocaal was hij erg goed, zijn spel ook zeker, maar hier en daar viel hij weg in het ensemble en moest ik zoeken wie nu Erik was.
Maarten Heijmans speelde Anton heel sterk. In de pauze vond ik hem al een ****zak en werd helemaal meegesleept in het verhaal.
Wilhelmina werd volgens mij gespeeld door Juul Vrijdag, die de zachte en de harde kant van Wilhelmina goed belichtte.
De rest van de studenten werden door de in het programmaboek staande cast gespeeld.


Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyvr jan 03, 2014 1:10 pm

@Sansa :Fijn dat je Soldaat van oranje eindelijk hebt kunnen meebeleven ! Nu moet je zeker NOG een keer terug , om Matteo te zien  dance .Ik ga zondag 5/1  dat is de  laatste voorstelling voor hun wintervakantie ... de helft van de cast gaat weg , en dat is wel jammer, maar gelukkig blijft Matteo nog .Ik hoop dat hij zondag speelt , dat zou dan mijn 20 ste keer Matteo zijn  ke Laura Laura 
Ik heb gisteren "Flashdance " gezien in Heerlen , en daar speelde Joey Schalker de mannelijke hoofdrol (ipv JIm Bakkum ) Joey speelde eerder de rol van PAUL bij SVO .
De voorstelling in Heerlen begon 45 min te laat wegens een technische storing ..... Anouk Maas speelt zeer goed , maar ik hoef de show echt geen twee keer te zien . Wink 
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyza jan 04, 2014 11:57 pm

@ theaterfreak: dus Matteo blijft voorlopig nog wel spelen? Ik had gelezen op zijn fantwitter, geen idee in hoeverre dat betrouwbaar is, dat Matteo begin januari zou stoppen. Dat is nochtans nergens bevestigd en ik hoop ook dat hij nog wel even door speelt!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyzo jan 05, 2014 12:11 am

@Kimberly : ik heb het aan Matteo zelf gevraagd en hij zei dat hij nog tot de zomer blijft (ik hoop tot de zomerstop ,op zondag 27/7//).waarschijnlijk heeft die fantwitter verkeerd verstaan, want inderdaad MAARTEN Heijmans die nu Anton speelt , gaat morgen voor de laatste keer op bij SVO .
nog een fijne avond ! :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyzo jan 05, 2014 12:20 am

@ theaterfreak: Fijn om te weten, bedankt! En leuk dat u Matteo hebt gesproken. Hoorde Matteo tijdens de live-uitzending zeggen dat hij zo'n twee keer per week naar voren komt om reacties te peilen. Blijkbaar heb ik mijn drie bezoeken verkeerd getimed, haha. Volgende keer beter hopelijk. Fijne avond!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyzo jan 05, 2014 12:38 am

Behalve als er iets te vieren is , heb ik dat toch ook nog niet gezien , hoor . Na een matinee gaan de acteurs natuurlijk iets eten en savonds is de voorstellling gedaan om 23u25 en de oranje bus vertrekt mét de acteurs al om 23u45 naar Amsterdam ......
Succes voor een volgende keer .  Wink  Wink 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyma jan 06, 2014 7:57 pm

Gisteren was het de 26 ste keer dat ik soldaat van oranje zag  Laura Laura 
en de 20ste keer mét Matteo .Iedereen was erg emotioneel want er gaan ongeveer 20 acteurs weg :
o.a. Maarten Heijmans ( Anton) Raymond Paardekoper (understudy Anton, Chris de Vries, van 't Sant ...) Lars Mak (understudy Erik ) Sander van Voorst, Jurgen Stein, Daan Smits, Karin Bos , Ezra van Nassauw , Roy Kullick, Bente van den Brand (Charlotte )
Het was een heel biezondere voorstelling , waar het kon, maakten ze grapjes (vooral Boy Ooteman en Kevin Schoonderbeek deden dat :-) Very Happy Very Happy / maar er vloeiden ook tranen , bij de acteurs én het publiek  Embarassed Embarassed / voor mij leek het wel alsof het écht de allerlaatste was . Gelukkig is dat niet zo , want Matteo blijft nog .
Ik hoop ook dat Boy, Kevin en Roel (Bram ) nog blijven maar dat weet ik niet zeker .
Het is ook hoog tijd voor reparaties tijdens de winterstop : de tentoonsteling is nog verwoest sinds de laatste storm , en de meeste kostuums zijn dringend aan vervanging of reparatie toe . Bij de smoking van Matteo was de naad los van zijn rechtermouw en dus zag je de witte voering tevoorschijn piepen  Surprised / zijn groene uniformbroek (als hij de medaille krijgt , heeft al een hele tijd grijze vetplekken aan de rechter broekspijp enz .. De zetels en stoelen van het paleis moeten dringend verstevigd worden . Door al die grappen en door het neerploffen in die zetels , hou ik telkens mijn hart vast: "wanneer vallen ze erdoor heen ?? "/ De Dakota is nog zwaar beschadigd sinds de storm . Ben benieuwd of ze die kunnen herstellen aan de achtervleugels . Hij komt ook niet meer aanrijden , sinds toen .
Het was een super goede voorstelling gisteren en wat blijft het toch fantasties om te zien , vooral op de eerste rij .
Naast mij zat een meneer uit Rotterdam en die bekende na afloop ook dat hij had gehuild," wat zelden gebeurt," zei hij.
Ben ZO  benieuwd wie de nieuwe acteurs zullen zijn ... nieuwe Anton ?????
Zelf ga ik pas terug op 26 maart .......
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptyma jan 06, 2014 9:48 pm

Fijn dat je zo hebt genoten Sansa!

Theaterfreak: 20 acteurs weg! Wow. Dan ben ik heel benieuwd wie ik allemaal aantref als ik weer ga. 27 februari ben ik weer aan de beurt. Very Happy Ik duim nog steeds heel hard dat ik Matteo als Erik heb!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptydi jan 07, 2014 1:52 am

@Suus :op een donderdagavond / dat is echt afwachten en hopen voor jou dat het goed komt  ke Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Emptydo jan 09, 2014 8:11 pm

@theaterfreak: ik wil nog een keer naar SvO. Kun jij mij, als kenner, een advies geven over de beste plaatsen? Vorige zat ik erg ver weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
soldaat van oranje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» soldaat van oranje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: