Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 soldaat van oranje

Ga naar beneden 
+8
Angeline
Nieta
Kim22
*Kimberly
sansa
Suus94
Ingrid
theaterfreak
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydi dec 04, 2012 12:42 am

Op zaterdag 1 december om 14 u ben ik voor de 8ste keer naar "Soldaat van Oranje "geweest. Laura
Ik had mijn handtekeningen boek meegenomen en heb gevraagd aan het meisje van de shop of iemand dat boek naar de acteurs mocht brengen.
Dat mocht ! Na de fantastische voorstelling (ik zag Matteo voor de 7 de keer )... wachtten we nog een tijdje en kreeg ik het boek terug.
Zelf had ik op voorhand een fotocopie van de cast ingeplakt .Maar ook de acteurs ,plus de techniek,tot én met de kleedsters en grime , hadden er iets leuks ingeplakt, gestempeld of geschreven.(op 5 pagina's Very Happy )
Matteo had een grote kaart van SVO ingeplakt en er opgeschreven :"Heel veel liefs en een kus " -X- Matteo........Ook Anne Wil Blankers (K.Wilhelmina )had een foto ingeplakt met daaronder :"Wat een trouwe fan , Leuk ! ""
Mijn dag kon niet meer stuk !!! worship worship achter op het album zag ik pas savonds laat dat er een sticker opgekleefd was van SVO applaus applaus

savonds speelde Matteo niet , hij ging enkele dagen met vakantie . Zijn vriendin bevalt in februari van hun tweede kindje .
Minder goed nieuws : naast de keigoede Robbert van den Berg is er een tweede alternate voor Erik aan het inspelen . Zijn premiere is al geweest. ben jammer genoeg zijn naam kwijt , Het was in elk geval een naam die ik nog nooit heb gehoord .... ????
Volgens mij stopt Matteo dus echt met SVO , eind januari . Ook al om mee voor zijn gezinnetje te zorgen Sad silent
Op 21 /12 ga ik weer een keer , hopelijk is Matteo er dan , want in januari heb ik geen ticket voor SVO ...
Voor februari ,maart en april heb ik al tickets terplaatse aan de kassa gekocht . maar toen wist ik nog niet dat Matteo waarschijnlijk zal stoppen ..
(tip : als je de tickets daar aan de kassa koopt, moet je de reservatiekosten niet betalen ) de tickets vanaf 1maart zijn 3 EU duurder .)
Zucht .... ik ben verslaafd aan SVO .... en de winter heeft overal toegeslagen ... Wink Wink Hallo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyma dec 24, 2012 9:49 pm

Op zondag 9 december j.l. was het dan eindelijk zover dat we een kijkje backstage konden nemen bij Soldaat van Oranje. Wie zijn we: dat waren Evelyn(bij velen bekend) en ik Smile
Ik had al aan diverse prijsvragen meegedaan en steevast antwoordden ik met de volgende woorden: mijn vriendin en ik willen zo graag eens een keer achter op die motor en dan het liefst bij Julian of Matteo en sowieso natuurlijk kijken hoe eea in zijn werk gaat achter de schermen.
Groter kon mijn juichkreet niet zijn toen ik las dat ik twee kaartjes had gewonnen voor de bewuste backstagetour.
Informatie zou spoedig volgen maar we moesten toch enige tijd wachten alvorens we te horen kregen dat het op 9 dec. zou plaats vinden. Echter zonder voorstelling, maar die konden we tegen gereduceerde prijzen alsnog boeken. Maar omdat wij al vaker waren geweest wilden wij dan toch wel graag weten waar we zouden komen te zitten, want elke korting op rij-verwegnistan zou te weinig zijn, maar ze zouden hun best doen en wij zaten met zijn allen, een stuk op 14 man op rij 8, een prachtige plek(voor het overzicht dan Wink)
Op 9 december hoosde het enorm maar dat mocht de pret niet drukken. We wisten dat Robbert van den Berg die week zijn motorrijbewijs had gehaald en dat was meteen te zien én te merken tijdens de voorstelling. Hij stelde zich elke keer voor als Erik met als hobby's schrijven, maar nu zei hij: hobby's schrijven en motorrijden meneer Smile
En ja hoor...ook tijdens de 'rokkostuum'-scene reed Robbert keurig motor ipv achterop te zitten, echt een kers op de taart voor ons!
Na de voorstelling moesten wij ons meldden in de het restaurant en daar verwelkomde de directeur van De Hangaar, Harry de Bruin, ons zelf. Eerst mochten we gezellig aan tafel zitten, die erg chique gedekt waren, alwaar ons een drankje werd aangeboden.
Terwijl het drankje werd geserveerd, werd eigelijk eerst het ijs gebroken door gezellig over de voorstelling te praten en over diverse andere musicals. Daarna kregen we een kom gebonden tomatensoep met stokbrood en kruidenboter. We wisten niet wat we moesten verwachten, maar dit vonden wij al helemaal top! Toen we klaar waren met eten begonnen we aan de backstage-tour. Van tevoren werd ons verteld dat we geen foto's mochten maken ivm de Magie die in stand gehouden diende te worden. Wel werd er gezegd dat we alles mochten vragen en we vooral na die tijd het overal voort mochten vertellen hoe gaaf eea wel niet in elkaar zit. Het enige foto-moment die we hadden was in Minerva.
En daar begon onze tour, in Minerva. Er is daar een deur waar alleen bekende gasten en de koninklijke familie hun handtekening mogen zetten. Daar kwam ook de vraag of we wel eens in de gaten hadden dat tijdens het eindfeest de uil een blinddoek om heeft om zo niet te zien wat er gebeurd!?
Ik moet zeggen dat dat mij nog nooit was opgevallen. Verder werd er verteld dat de kruik die Bram tegen de muur gooit van een bepaald goedje is dat wel snel versplinterd maar niet gevaarlijk is voor de spelers. Via diverse deuren kwamen we bij Rapenburg, de studentenwoning. Zo gek om deze diverse kamers te bekijken, in het donker, zonder ook de magie van t licht. Voor de goeie opletters onder de soldaat-bezoekers, het behang op de kamer van Charlotte hangt ook in de toiletten op de muur Wink
Daarna liepen we door naar de Waalsdorper-vlakte waar Bram wordt neergeschoten. Om de zoveel weken word daar al het zand vernieuwd als er enorme hoeveelheden bloed niet meer weggeruimd kan worden. Ik zelf vind dat de meest aangrijpende scene en heel raar om daar oog in oog te staan...
Dan komen we op het strand en wordt er verteld dat 'de zee' eigelijk geregistreerd staat als zwembad, dat ivm de temperatuur en het zuiveren van water, want de castleden mogen natuurlijk niet ziek worden van eoa bacterie. De temperatuur van het water is zo'n 19 graden, wat zomers heerlijk is, maar 's winters iets te koud word bevonden. Verder bij de diverse waterscenes staan er vele mensen achter de schermen klaar om iedereen zo snel mogelijk droog te föhnen voor de volgende scene. Er werken zo'n 60 mensen voor en 60 achter de schermen om de voorstelling zo vlot mogelijk te laten verlopen. Bij het strand zie je ook de duinen achterin links en dáár zitten de orkestleden, ook leuk om te weten en die worden met camera's op de hoogte gehouden van de scènes.
Dan lopen we via de draaideuren het Kürhaus binnen, waar goed duidelijk wordt dat er flink gefeest en 'gedronken' word uit nepglazen met géén wijn. Daar wordt ook het geheim onthuld hoe Anton echt hangt aan het touw en daarna maar een paar secondes heeft om via het hele gebouw, dus niet ergens tussendoor, om naar de volgende scène te rennen, waarin hij weer in zijn studentenkostuum staat.
Verder worden er diverse decorstukken geleend uit Paleis 'T Loo, bijvoorbeeld enkele stoelen en banken uit het Londense paleis. Tussen de diverse decors zijn er plekken waar er kostuums hangen, attributen ed. ook plekken waar je namen van de castleden op de vloer ziet staan. daar worden kleding verwisseld én gezongen tegelijk, dus dat is hard werken. En ik snap het niet, maar soms is er toch een rustmomentje en dan mogen de castleden zich uitleven op een muur die ook vol gekalkt staat met leuke dingen, die ik zeker hier niet ga neerzetten, vul zelf maar in Wink
Er is een wapenmeester aanwezig die elke dag de wapens in onderhoud heeft, er worden dus echte wapens gebruikt en weliswaar losse flodders, maar er wordt echt geschoten, dus alles moet werken!
Ook een echt waar wonder is, hoe De Hangaar open gaat en de Dakota aan komt rijden. Daarvoor worden twee grote scènes/decors helemaal op de millimeter weg gereden, dat is iets gigantisch en als ik het goed onthouden heb, zijn dat Rapenburg en het Londense Paleis.
Verder hebben we nog gekeken hoe de orkestleden zaten onder de duinen, in een lege zaal gelopen, wat ook best vreemd was en nog veel meer dan hier te noemen. Daarna was de tour ten einde en werden we in het restaurant nog verwent met een hapje en een drankje en als afscheid kregen we een goed gevulde goodie-bag en gingen we tevreden naar huis. Een ontzettende leuke én unieke ervaring die ik niet snel zou vergeten!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyma dec 24, 2012 11:52 pm

@Ingrid : dank je voor het verslag .sommige dingen wist ik al , kan ook niet anders als je dikwijls gaat kijken en goed oplet , hé. ///// --- Voor Matteo is er slecht nieuws :zijn moeder , de actrice Diane Lensink , is woensdag overleden op 62 jarige leeftijd .Ik vrees dat het daardoor kwam dat hij vrijdag 21/12 niet optrad . Dat was echt balen voor mij (toen wist ik nog niet dat zijn moeder overleden was )
ik vrees dus dat hij met de kerstdagen niet veel op de scene zal staan .
Echt treurig nieuws dus . silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyvr dec 28, 2012 12:19 am

@Ingrid, dankjewel voor het leuke verslag! Ik hoop over een paar maanden nog eens naar SvO te gaan, dan zal ik op bepaalde puntjes gaan letten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyvr dec 28, 2012 9:42 pm

@Ingrid, wow wat een lang en leuk verslag zeg! Dankjewel! Ik moet nog steeds gaan Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydi jan 01, 2013 5:20 pm

@ Ingrid: Wat fijn dat je dit verslag hebt willen typen. Leuk om te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptywo jan 02, 2013 8:36 pm

Wat een goed verslag. Leuk om te lezen hoe het een beetje in elkaar steekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyvr feb 22, 2013 2:27 pm

Gisteren voor de tiende keer naar "Soldaat van oranje " gaan kijken.Robbert speelde de hoofdrol; dus geen Matteo No .......
Er heeft een castwissel plaatsgehad en dat is zo vreemd omdat meestal dezelfde acteurs gebleven zijn ,maar ze spelen nu een andere rol ,soms verwarrend , vind ik ..
De voorstelling was boeiend zoals altijd , maar ... als Matteo er niet is ... ik mis dat ietsje méér spanning , zal wel aan mij liggen .Ik zie ook liever Robbert in de rol van Anton . Oren is veel minder een "Duitser " ,maar dat is mijn mening ...
Eind maart ga ik terug op een zaterdag. En hopen maar dat Matteo zijn tweede kindje dan al geboren is ... en hij terug speelt. Hallo
@Nieta : kheb aan jou gedacht want jij woont daar in de buurt . Hoe gaat het met je ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Nieta
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Nieta


Vrouw
Aantal berichten : 1324
Leeftijd : 79
Woonplaats : Naaldwijk
Registration date : 22-02-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyvr feb 22, 2013 7:31 pm

@Theaterfreak,
Op het ogenblik niet zo veel fut en erg veel pijn. Even afwachten of het weer wat beter gaat, dan ga ik het opnieuw overwegen. Behalve SvO, wil ik graag nog een keer naar AoL met Freek en (EDS).
Maar ze komen niet echt in de buurt, echtgenoot wil mee en dan boeken we een hotel. Hoop op een bericht met data, dat F. speelt. PB ontvangen, dank.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo maa 07, 2013 4:37 pm

Ik ben gisterenavond voor de tweede keer naar Soldaat van Oranje toe geweest. Voor de tweede keer had ik Matteo in de hoofdrol, waar ik erg blij mee was (ben ondertussen een beetje fan van 'm geworden, hij is ook zeker niet verkeerd om naar te kijken Razz ). De eerste keer zaten we op rij 22, wat een heel goed overzicht gaf, maar nu was het ook heel fijn om op rij 12 te zitten. Je ziet dan toch net iets beter wie wie is en de gezichtsuitdrukkingen. Het is alsof je het verhaal intenser beleefd, vind ik. Volgens mij hadden wij (ver) de A-cast.

Deze tweede keer heb ik de musical toch anders beleefd, mede doordat ik de cd al zowat grijs heb gedraaid thuis. Je weet nu ongeveer wat er komen gaat en dat maakt dat je op andere dingen gaat zitten letten, je word niet meer zo overdonderd door het verhaal en alle techniek er omheen, hoewel het spectaculair en ontzettend mooi blijft. Smile Ook de humor vind ik geweldig.

Al bij al heb ik wederom een ontzettend leuke avond beleefd. Wie weet komt er nog een derde keer, ik hoop het in ieder geval. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyzo jun 02, 2013 11:47 pm

Gisteren, 1 juni , mijn 13 de "Soldaat van Oranje " gezien . Matteo was er niet pale ,dus was Robbert van den Bergh, ERIK . Hij doet dat goed , maar dus speelde Sven Bijma de rol van Anton .Sven heeft een mooie stem ,maar speelt gewoonlijk o.a. een Engelsman , ik zie in hem niet echt een stoere Anton . Hoop maar dat hij de rol van Anton niet blijft doen ........ maar ja, wie dan wel ????????? nu Robbert weggaat naar "Jersey Boys"
Er gingen een paar dingen verkeerd die gelukkig door de acteurs snel opgeraapt werden .Op het eind kwam het vliegtuig ook niet aan_ getaxied ,maar het stond er al . ( beter dat dan als het niet zou willen vooruitgaan natuurlijk )
Ook al heb ik Matteo 9 keer gezien , het is toch telkens een teleurstelling als hij er niet is ,Wat zal dat worden als Robbert weg is ???? ik hou mijn hart vast....
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydi jun 04, 2013 12:54 pm

1 juni begonnen de opnames voor die nieuwe film met Matteo. Vandaar..... Gelukkig had ik hem 31 mei wel, na twee keer Robbert was ik toe aan Matteo Very Happy ... Uiteraard was hij weer briljant en Robbert als Anton ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydi jun 04, 2013 1:32 pm

@Evelyn : Oeps ,ik wist weer niks van die film .... dat komt ervan als er geen "fansite" is van Matteo ...of bestaat er toch eentje ???? om op de hoogte te blijven ?grtjes , magda.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 04, 2013 7:25 pm

via seetickets op facebook beperkt tickets te koop voor de 1000ste "soldaat van Oranje " op woensdag 25 september . Yes!!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 18, 2013 1:18 am

Morgen eindelijk naar soldaat van oranje, ben benieuwd......
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 18, 2013 1:25 am

@Grace : vandaag was Matteo er en speelde Twee keer . ik ben bijna zeker dat hij morgen ook speelt want de nieuwe Erik moet zich nog inwerken ... geniet ervan ! Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 18, 2013 1:29 am

Dat zou mooi zijn, heb dan wel geen vergelijkings materiaal maar wil graag Matteo zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 18, 2013 12:05 pm

De nieuwe Erik? Ik geloof dat ik wat heb gemist. Heel veel plezier grace! Laat je ons weten hoe het was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 18, 2013 12:42 pm

Veel plezier, Grace Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 18, 2013 1:47 pm

Veel plezier grace!

Is er al bekend wie de rol van Erik gaat spelen naast Matteo?
Ik las dat Soldaat van Oranje naar Londen gaat in 2014. Betekent dit dat het in Nederland niet meer verlengd wordt? Of is dit nog niet bekend?
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 18, 2013 7:57 pm

@Suus : zou best kunnen dat SVO naar Londen gaat,maar ik heb gisteren vernomen dat er plannen zijn om in Nederland verder te spelen tot eind 2014 .Of Matteo nog blijft na december 2013 ....... ik zou het zeker willen ,maar wordt hij het niet beu na weer anderhalf jaar Erik spelen ...????? Eind juli '13 gaan 15 (! ) acteurs van de huidige cast ergens anders naartoe :-(
De repetities zijn in volle gang met de volgende cast . Ben echt benieuwd wie de alternate voor Erik wordt. Voorlopig speelt Thijs Steenkamp de rol van Anton. hij zingt goed , maar ik zie hem liever als Chris de Vries . ;-)
Gisteren zag ik een nieuwe Charlotte : het was Imke Smit.
Ben zo benieuwd wat Grace ervan vond ... veel plezier !
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptydo jul 18, 2013 10:56 pm

Dankjewel theaterfreak! Ik hoop heel erg dat SvO nog doorgaat in 2014, want ik zou graag nog een keer gaan, maar dan op de eerste rij Smile Nu nog duimen dat Matteo nog blijft.. Ben verder benieuwd naar de nieuwe cast!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyvr jul 19, 2013 2:18 am

Ik weet niet of de eerste rij wel zo'n goede keus is, Suus. Toen ik, samen met een vriendin, ben geweest zaten we ook op de eerste rij. Maar we vonden allebei dat enkele rijen naar achteren beter was geweest. Op de eerste rij kan je de beelden, die worden getoond, niet goed zien. Daarvoor zit je er te dicht bovenop. Maar als je dat geen punt vind dan kan je prima op de eerste rij gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyvr jul 19, 2013 10:59 am

@Angeline en Suus: eerste rij moet je echt eens beleefd hebben. Het is inderdaad heel dichtbij maar dat is geen straf als Matteo speelt ;-)) Je zit daar midden in de actie . Rij 3 is inderdaad beter , dan moet je niet zo omhoog kijken .Deze week zit ik rij 7 en morgen rij 8 en dat vind ik vééél te ver om de mimiek van de acteurs nog goed te zien. Morgen neem ik mijn (verre)-kijker mee . haha . ben zo benieuwd wat Grace ervan vond . Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Emptyvr jul 19, 2013 7:32 pm

Oké, dat wist ik niet. Bedankt voor de tip, ik ga er nog eens over nadenken! Misschien is rij 3 dan een beter idee. Ik wil alleen heel graag midden in de actie zitten, zoals theaterfreak zegt. De vorige keer SvO was erg mooi, maar ik zat toen echt te ver weg om er middenin te zitten en de mimiek te kunnen zien.
Maar... eerst maar eens kijken of het nog echt verlengd wordt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





soldaat van oranje  Empty
BerichtOnderwerp: Re: soldaat van oranje    soldaat van oranje  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
soldaat van oranje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» soldaat van oranje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: