Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!

Ga naar beneden 
+5
Ingrid
merril
irma22
Angeline
grace
9 plaatsers
AuteurBericht
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 12:35 am

Ja hoor, lees net via Freeks twitter dat hij de award heeft gewonnen. applaus

Was ook wel te verwachten. Desalniettemin erg verdiend. Ben erg blij voor hem.
Vraag mij nu wel af of hij wel aanwezig is op het feest, want hij schrijft dat hij het ergens gelezen heeft. Ben benieuwd naar de verslagen van deze avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen.   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 1:22 am

Ja, geweldig hè dat Freek een Award heeft gewonnen. Dit heeft hij ook dik verdiend. Echt super voor hem. En zo te lezen op zijn twitter was hij er niet bij. Heel jammer hoor voor Els, Ingrid en Merril. Ik ben wel benieuwd hoe ze deze avond vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 7:22 am

Leuk, dat hij heeft gewonnen en uiteraard verdiend. Ik vreesde gisteren al dat hij niet zou winnen, want hij was aan het twitteren over UPC storingen. Dus begreep ik al dat hij niet in het Werktheater was en toen nam ik aan dat hij thuis was en dus niet gewonnen had.
Ik hoop dat de dames, die er waren, niet al te teleurgesteld waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
merril
Normal Freekfan
Normal Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 153
Leeftijd : 74
Registration date : 06-12-08

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 9:36 am

We hebben ons prima vermaakt. De show was echt top!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 9:55 am

Een btje brak na heel wat avondjes uit en fam. omstandigheden hebben we gister genoten van een fantastische avond. Natuurlijk een btje teleurgesteld dat Freek er niet was, maar dat mocht verders de pret niet drukken. We hebben fantastische optredens gezien van Casey Francisco(natuurlijk haar mooie nummer uit JCS en Inspiratie uit Joe) en Antje Manteiro( een lied uit Aida), ook Yoran de Bont verraste ons met een prachtig lied(weet zo gauw ff niet meer welke). Desi van Doeveren en Tim van Peteghem zongen ook mooie stukken. Er was ook een ode aan Jos Brink, prachtig vertolkt door Michael Diederich. Ook deden ze met zn allen natuurlijk een stuk uit Les Mis(nog een dag...), dat als slotstuk nog een keer herhaald werd, maar dan geheel op eigen wijze uitgevoerd(satirisch dus), Ton Sieben(mysterie guest) begon het lied met: Weer een keer en het eindigde met ECHT NOOIT MEER!!!!!
Geweldig dat Jonathan een award heeft gewonnen met beste doorbraak, hij vertelde ons dat ie heel zenuwachtig was vantevoren. In de pauze feliciteerde ik hem en hij kwam ff gezellig op zn hurken bij ons zitten en vertelde hoe enorm blij hij was met dieze award. Hij was de enige aanwezige van de cast, vertelde hij, de anderen waren verhinderd(eh....bezig met zn macbook;)), dus nam hij ook de award voor de beste mannelijke bijrol in ontvangst, die van FREEK dus, wat geweldig dat hij hem gewonnen heeft, mijns inziens, geheel verdiend!!!
FF een korte impressie van een zeer leuke, komische, maar ook soms serieuze avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 9:57 am

Ik vergeet vast nog meer, maar Casey zong samen met Ton Sieben het lied uit Miss Saigon: Zon en Maan, waarbij je kon zien dat ze heel veel lol hadden en gewoon tussen het zingen door ook elkaar ook plaagden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 1:38 pm

Echt super dat Freek een award heeft gewonnen! Geheel verdiend!
@Ingrid, klinkt als een leuke avond!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 1:56 pm

Zo te horen hebben jullie een leuke avond gehad. Jammer hoor dat Freek niet is geweest, toch wel een klein beetje een gemiste kans. Je vraagt je toch wel af of hij echt verhindert was en het fijner vond om thuis op de bank te blijven zitten. Of dacht hij van, ik zal hem toch niet winnen, kan mij haast niet voorstellen, dat hij bescheiden is dat siert hem, maar toch niet zo bescheiden dat je bijna zou denken dat hij erg twijfelt aan zich zelf. Laat ik maar niet teveel gissen, hij zal vast een goede reden hebben.
Hij heeft nu wel een leuk feestje gemist Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 4:34 pm

Was een geweldige avond aan jullie verslaglegging te lezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 7:13 pm

Zo te zien was het een leuk avondje uit. Ik had inderdaad ook al in de gaten dat Freek niet zou komen ivm z'n internet. Maar evengoed leuk dat hij gewonnen heeft. Zeer terecht ook. Dat heb ik hem en Jonathan ook nog eens gezegd op twitter en tot mijn verbazing kreeg ik zowaar een bedankje terug van Freek zelf. Die wordt ingelijst haha Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen.   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 8:29 pm

Zo te lezen hebben jullie een mooie avond gehad. Hartstikke leuk. En ook leuk dat jullie Jonathan nog even hebben gesproken.
Ik vind het wel heel jammer dat Next to Normal geen Award heeft gewonnen. Maar ik was er al bang voor. Bij Wicked zijn natuurlijk veel meer mensen geweest dan bij Next to Normal. Een aparte categorie voor kleine musicals was ook eerlijker geweest. Next to Normal had dan zeker gewonnen. Want het is zo'n prachtige musical.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 9:13 pm

Heb net t gebak aan Freek gegeven. Ik had beloofd aan Freek en Jonathan, dat als ze een award zouden winnen, ik gebak mee zou nemen. De bassist riep Freek en toen zei ik, dat hij t ook mocht aannemen, maar nee...hij had Freek al geroepen! Freek zei: nee...Ik: jahaah, had ik beloofd! Hij vond t ontzettend lief en zou ervan smullen mét de andere castleden én bandleden en bedankte me hartelijk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptydi mei 08, 2012 9:14 pm

@Ingrid: Oh wat leuk dat ze zo reageerden!
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Emptywo mei 09, 2012 5:22 pm

Klinkt goed Ingrid! Leuk om te lezen.
Van degene die hebben gewonnen, vind ik het wel terecht, maar idd een aparte categorie kleine musical is eerlijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!   Freek heeft musicalworld award gewonnen!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freek genomineerd voor een Musicalworld Award
» Freek 3e populairste man in musical top 50 van Musicalworld.nl
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» Hoofdrolspelers Joseph reiken Ronald McDonald Kinderfonds Vrijwilligers Award uit
» Freek bij Max

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: NIEUWS...-
Ga naar: