Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Freek genomineerd voor een Musicalworld Award

Ga naar beneden 
+7
Rinske
*Kimberly
Manon
Angeline
Suus94
Kim22
Hetty
11 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptydi apr 10, 2012 6:33 pm

Zoals we allemaal gehoord hebben komt er dit jaar geen Musical Awards Gala. Hartstikke jammer, zeker omdat Freek -naar mijn mening-een hele grote kans op zo'n beeldje had gemaakt. Gelukkig heeft musicalworld.nl al een aantal jaren ook zo'n uitreiking van awards, net als dit jaar. En Freek is genomineerd voor beste mannelijke bijrol! Stemmen dus Wink


Laatst aangepast door LaSc op di apr 10, 2012 7:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptydi apr 10, 2012 7:02 pm

Tuurlijk heb ik op hem gestemd!!!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptydi apr 10, 2012 7:29 pm

Ik zag het net ook op twitter voorbij komen, dus ik heb gelijk maar mijn stem uitgebracht. En zo te zien is het ook een eerlijke prijs, aangezien je maar 1x per ip-adres mag stemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptydi apr 10, 2012 8:21 pm

Ik heb ook gestemd! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award.    Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptywo apr 11, 2012 2:28 am

Ik las het net op de twitter van Freek over de nominaties. Ik heb ook meteen op hem gestemd. En op Next to Normal voor de beste musical. Ik vind het alleen wel raar dat Freek genomineerd is voor een bijrol en niet voor een hoofdrol. In Next to Normal heeft hij toch een hoofdrol en geen bijrol. Echt vreemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Manon
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Manon


Vrouw
Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 10-01-11

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptywo apr 11, 2012 10:17 pm

Tuurlijk gestemd!

Ik vind het ook ren beetje raar dat het als bijrol staat beschreven... Het is misschien niet de grootste rol (zeker niet als je kijkt naar Simone), maar naar mijn mening is het toch echt een hoofdrol! Maar fijn.. Denk dat Freek een goede kans maakt om dan deze prijs te winnen! Toch nog een soort Musicalaward dan...
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptywo apr 11, 2012 10:47 pm

Ook ik heb ook even de tijd genomen om te stemmen, uiteraard op Next to Normal en Freek. Omdat iedereen maar één keer mag/kan stemmen, is het inderdaad een eerlijke prijs. Wist ook niet dat die Musicalworld Awards zo'n ding was? Met Musicalworld Awards LIVE en veel artiesten die hun opwachting maken.. Heb ik nou onder zo'n steen geleefd dat ik daar niets van mee heb gekregen en überhaupt van die hele site nog nooit had gehoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award.    Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptydo apr 12, 2012 1:25 am

@Kimberly: Je bent niet de enige hoor die het niet wist van de Musicalworld Awards. Ik heb het de afgelopen 2 jaar ook niet mee gekregen. Ik wist wel dat deze site bestond. Maar ik kijk daar maar weinig op.
Dat iedereen maar één keer mag stemmen is inderdaad eerlijk. Wat ik niet zo eerlijk vind is dat ze het niet hebben opgedeeld in de categorie grote en kleine musicals, zoals bij de echte Awards. Bij de grote musicals komen veel meer mensen dan bij de kleine musicals. En deze laatste zijn dan toch in het nadeel bij het stemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyvr apr 13, 2012 10:23 am

@Angeline, ik dacht precies hetzelfde!! Voor zover ik weet is Freek z'n rol in Next to Normal een hoofdrol (Hij heeft de mannelijke hoofdrol naast Simone Kleinsma) en toch geen bijrol..... maar toen ik zag wie er daar genomineerd waren, ben ik wel blij dat ie als "bijrol" genomineerd is, want nu maakt ie volgens mij meer kans!!
En ik vind dat ie echt een award verdient voor deze rol!!

En uiteraard heb ik al gestemd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award.    Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyvr apr 13, 2012 12:49 pm

Freek verdient absoluut een Award voor deze rol. Dat ben ik helemaal met je eens Rinske. Ik heb gisteren trouwens voor de tweede keer gestemd. Ik mocht het e-mail adres van mijn broer gebruiken, vandaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyvr apr 13, 2012 6:15 pm

Ik heb op mijn werk nog een keer gestemd. Ik heb ook een werkmailadres.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award.    Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyma apr 23, 2012 7:38 pm

Goede tip, Irma. Ik heb het afgelopen weekend, op mijn werk, ook nog een keer gestemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyma apr 23, 2012 10:00 pm

Inderdaad goede tip, ga morgen op mijn werk ook nog een keer stemmen:) En nu maar hopen dat hij de welverdiende award wint!
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyzo mei 06, 2012 2:47 pm

Morgen wordt de musicalworld award uitgereikt. Dit moet Freek toch kunnen winnen. Ben benieuwd naar de uitslag.
Gaat er morgen nog iemand naar het 10-jarig jubileum feest van Musicalworld. Daar worden de awards uitgereikt. Helaas komt er geen videoverslag op musicalworld.nl. Treden enkele musicalartiesten op en oa. een mystery musicalster guest, wie weet is dat Freek wel. Zou wel leuk zijn als dan iemand toch stiekem een opname kan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyzo mei 06, 2012 2:51 pm

Ik ga en neem fototoestel mee. Ondanks dat er liever geen fotoos gemaakt mag worden, weet je t maar nooit Wink...
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyzo mei 06, 2012 3:04 pm

O, leuk @Ingrid, ben benieuwd, jij maakt altijd mooie foto`s. Veel plezier alvast, en maar duimen voor Freek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyzo mei 06, 2012 3:44 pm

Als Freek ook de 'ongekend populaire musicalartiest als mysteryguest' is, dan zit dat met die award wel goed, denk ik Smile Maar ik zal evengoed duimen. Mijn stem zit er in ieder geval tussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyzo mei 06, 2012 3:57 pm

Ik ga ook ,ben heel benieuwd of Freek zijn award komt halen als hij wint??
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyzo mei 06, 2012 6:17 pm

hij heeft ooit eens getwitterd dat hij dan wel zou komen! (als ik het me goed herinner)
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award.    Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Emptyma mei 07, 2012 2:03 am

Els en Ingrid veel plezier bij de uitreiking van de Musicalworld Awards. Ik hoop voor jullie dat Freek er ook is. En ik hoop natuurlijk dat Freek en Next to Normal een Award gaan winnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty
BerichtOnderwerp: Re: Freek genomineerd voor een Musicalworld Award   Freek genomineerd voor een Musicalworld Award Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freek genomineerd voor een Musicalworld Award
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freek heeft musicalworld award gewonnen!!!
» Freek 3e populairste man in musical top 50 van Musicalworld.nl
» Freek Freek in gesprek met Magreet
» Hoofdrolspelers Joseph reiken Ronald McDonald Kinderfonds Vrijwilligers Award uit
» Freek bij Max

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: NIEUWS...-
Ga naar: