Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Wicked

Ga naar beneden 
+10
irma22
*Kimberly
Robbieboy
miek
Gege
Suus94
Kim22
merril
sansa
Ingrid
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptydi maa 06, 2012 2:46 pm

Ik las het, rare pr voor de show, maar goed. Dan mogen ze dat ook van mij wel doen met Renee en Celine, die verdienen dezelfde aandacht!
Terug naar boven Ga naar beneden
miek
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
miek


Vrouw
Aantal berichten : 539
Leeftijd : 55
Woonplaats : Amersfoort
Registration date : 22-12-08

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptydi maa 06, 2012 5:00 pm

Ja inderdaad, je hebt gelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptydi maa 06, 2012 5:09 pm

Ja, daar zit ook absoluut wat in! Voor de één wel en de ander niet, terwijl ze het net zo verdienen, is niet helemaal eerlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gege
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Gege


Vrouw
Aantal berichten : 404
Leeftijd : 72
Woonplaats : oegstgeest
Registration date : 16-02-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyma maa 19, 2012 7:17 pm

Gisteren naar Wicked geweest met mijn zoon. We wisten dat Kelvin Fyiero zo zijn. Jim was op vakantie namelijk en op de Kelvin fansite was te lezen wanneer Kelvin zou spelen. Dus pas laat kaarten gekocht waardoor we niet erg vooraan zaten, maar opzij hoog op rij 6.Ik had een klein kijkertje.
Het was geweldig. Chantal was Glinda en Willemijn Elphaba.
Ik vond Willemijn fantastisch zingen, mijn trommelvliezen voelde ik trillen. Chantal was goed en Kelvin vond ik echt heel erg goed zingen. Volgens publiek dat Jim eerder had gehoord, zong hij weer beter dan Jim.
Ze wisten overigens niet waar ze Kelvin ook al weer van kenden:) Vandaar dat ze Kelvin geen alternate maken waarschijnlijk, moet hij eerst op een of andere manier bekender worden.
Het decor vond ik ook geweldig mooi.
Ik kende het verhaal niet echt en vond Dorothy een beetje uit de lucht komen vallen. Ook was me niet helemaal duidelijk wanneer en hoe Fyiero in een vogelverschrikker verandert. Dat zou Elphaba hebben gedaan, maar wanneer dan?
Al met al was het fijn na een verdrietige week zo'n mooie voorstelling te zien. Daar werden we wel vrolijk van.

Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 2:29 pm

Gisterenavond voor het eerst naar Wicked geweest en ik was blij verrast. Eerst teleurgesteld omdat we geen Willemijn hadden, maar Renee was echt geweldig. Chantal speelde Glinda, een rol die echt op haar lijf is geschreven. Verder hadden we Ferry, vond ik niet erg. Ben niet een enorme Jim Bakkum fan. Ferry deed het beter dan ik had verwacht. Een erg leuke musical. We zijn lekker in Den Haag blijven overnachten. Wat een geluk, want we waren met de trein. Dat had gisterenavond echt heel moeilijk geworden. Vandaag ook nog een een behoorlijke omweg moeten nemen, maar het is gelukt.

Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 2:38 pm

Ik ga donderdag wederom naar Wicked! Het is dan ook de premièredatum van Ferry.. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen en en hoop eigenlijk ook wel wat BN'ers te zien en/of GTST collega's van 'm. :-) Heb er echt veel zin in!

Nog meer mensen die donderdagavond gaan?

@irma22: heeft dat te maken met het treinongeluk in A'dam?
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 3:08 pm

Ik kan niet watch ten tot Ik ga..
Heb hem vorig jaar in London gezien zo gaaf
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 6:54 pm

@kimberly, ja dat kwam door het treinongeluk.
Ferry doet het echt heel leuk. Veel plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Kimberly
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
*Kimberly


Vrouw
Aantal berichten : 450
Leeftijd : 31
Woonplaats : Noord-Brabant
Registration date : 27-06-10

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyvr apr 27, 2012 11:18 am

Zo, dus ik ben gisterenavond wederom naar Wicked geweest. Voor de tweede keer en eigenlijk werd de musical er alleen maar veel mooier op. Ook omdat we dit keer Chantal en Willemijn zelf hadden en natuurlijk Ferry. Had er ook een première arrangement bijgenomen.

Het was ook leuk dat je voor aanvang van de voorstelling steeds meer bekende mensen binnen zag druppelen! Ze werden wel naar een ander gedeelte gebracht wat ik jammer vind, maar wel heel begrijpelijk. Die mensen zijn immers ook een avond uit en ik heb dan ook niets aan hen gevraagd. Was ook heel benieuwd hoe ze dat zouden doen met in de zaal komen.. Nou, ze kwamen dus als allerlaatste als één groep binnen en het duurde even voordat iedereen op zijn plek zat. De show begon dus iets later dan normaal, maar het was zo leuk om iedereen voorbij te zien komen (ze zaten allemaal een paar rijen voor ons).

En toen de musical. In één woord: wauw! Chantal vind ik ook geknipt voor deze rol en zij deed het leuker dan degene die we de vorige keer hadden (ben er nog steeds niet over uit wie dat was). Zij heeft gewoon die komische timing. Smile En Willemijn.. Op die stem ben ik jaloers! Wat heeft zij een onwijs mooie stem zeg! En dan het laatste nummer voor de pauze, Ik Lach Om Zwaartekracht, echt een kippenvel momentje! Het was niet alleen bij dat nummer, maar het spande toch wel de kroon. En Ferry, misschien niet terecht dat ik hem nu als laatste noem in het rijtje, maar hij deed het ook leuk zeg! Qua stemgeluid komt het op sommige vlakken wel overeen met dat van Jim. Hij deed het erg goed. Ze deden het allemaal erg goed, kan niet anders zeggen!

En na afloop van de voorstelling zouden we uit de zaal gehaald worden om op te foto te gaan met Ferry. Dit duurde al bij al even en we werden een beetje van hot naar her gestuurd, maar uiteindelijk na een half uur ongeveer (de pers ging natuurlijk voor) mochten we backstage. Er werd ons verzocht snel te zijn omdat Ferry een lange avond had gehad. Ook echt leuk om op het podium te staan en de grootte van de zaal te zien! Nog even gewacht op Ferry die nog bezig was met verschillende interviews en toen kwam hij richting ons. We waren maar met een groep van vijf. En hij heeft waarschijnlijk niet eens gemerkt dat ik er was, zo onzichtbaar en stil, haha. Val er op de foto ook een beetje buiten volgens mij. Jammer, maar goed, ik sta wel op de foto met 'm en ook leuk dat we de coulissen hebben gezien. Vervolgens gingen we er weer vandoor en hebben we nog een goodiebag gehad met allerlei spulletjes erin. Smile Was vannacht om half twee thuis.

Al bij al een super leuke avond gehad! :-D Zou zo nog een keer willen gaan, maar een kaartje kost niet niks. Vind het ook zo jammer dat zo'n avond maar eenmalig is en dat je er later niets meer van terug ziet. Je hebt dan niets tastbaars meer, op wat spullen na.. Maar goed, het was echt een leuke avond om mee te maken! Ik was compleet gelukkig. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyvr apr 27, 2012 7:19 pm

Leuk verslag Kimberley en wat een leuk arrangementje. Het lijkt erop dat Ferry het toch echt wel kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyvr apr 27, 2012 8:09 pm

Leuk verslag @Kimberly, wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad en dat Ferry alles meevalt. Ben ook wel benieuwd naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyma apr 30, 2012 3:36 pm

Klinkt goed zeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyma mei 14, 2012 7:54 pm

Ik ben gisteren weer voor de 2de keer geweest. En ik blijf het een mooie productie vinden. Het verhaal is mooi de muziek is mooi en van de zang ben ik ook helemaal onder de indruk. De vorige keer was Renée Elphaba en nu was het Willemijn. Wat heeft die vrouw een strot. Renée kan er ook wat van natuurlijk, maar heeft Willemijn op de een of andere manier toch wat meer (ja nog meer) kracht in haar stem. Dit was weer goed te horen bij 'Ik lach om zwaartekracht'. Willemijn heeft ook een wat donkerdere stem dan Renée. Dit viel me ook op tijdens de praat gedeeltes.

Aangezien Chantal druk bezig was een awardshow te presenteren, was Celine onze Glinda. En zij deed het ook ontzettend goed. De vorige keer had ik Manon Novak en die vond ik qua komedie timing toch wel ietsje beter. Komt misschien ook omdat zij wat meer op Chantal lijkt. Qua zang maakt het niet zoveel uit, wie je voor je op het toneel hebt staan.

Jim is druk aan het werk op Ibiza. Dus jawel Ferry Doedens was onze Fiyero. Toen het bekend werd dat Ferry alternate zou worden, heb ik hem toch het voordeel van de twijfel gegund. Nu ik hem heb gezien en gehoord kan ik zeggen dat er eigenlijk helemaal geen twijfel nodig is geweest. Het komt misschien ook omdat de rol van Lucas in GTST ook een beetje een rijk verwend nest is, maar de rol van Fiyero is op zijn lijf geschreven. Hij deed het echt goed. En dan moet ik nu toch iets gaan bekennen. Sinds Idols 1 ben ik stiekem een beetje Jim fan. Ja hij klinkt een beetje nasaal maar ik heb onderhand alle musicals met Jim gezien en hij is steeds een beetje beter geworden, en ik vond hem de vorige keer ook echt leuk als Fiyero. Maar gisteren was daar Ferry en die vind ik qua zang gewoon beter als Jim. Ik hoop zelfs Ferry nog wel vaker in een musical te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 12:23 pm

Ik heb gister heerlijk zitten genieten.

Al moet ik zegen dat ik veel vervelend kletsende mensen voor en achter me had.
Dat is altijd minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rinske
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
Rinske


Vrouw
Aantal berichten : 778
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 25-11-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 2:17 am

Dreun verkopen Smile Niks zo irritant als mensen die lawaai maken, zitten te praten.... of met ritselende dingen zitten. (en da's iets anders dan even iets moeten uitleggen ofzo heel kort... want dat snap ik dan nog wel.. als die ander het nou even helemaal niet snapt :-))

Maar goed sorry, dit is een beetje off topic! Wat fijn dat je genoten hebt. Ik vrees dat ik niet meer naar Wicked kan (nog niet gezien, gaat dus ook niet gebeuren). Geen geld... bummer... Sad Kan niet alles. Moet keuzes maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptydi jun 05, 2012 12:41 am

Ja jammer en lastig he Rinske, die keuzes moeten maken! Als ik al deze verhalen hier lees hoop ik dat het er bij mij nog van gaat komen hierheen te gaan, maar nu dus (nog) even niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Emptyzo sep 23, 2012 11:34 am

Ik ben gisteren weer eens geweest en ik had Keet! als Glinda. Nou was ik zeer benieuwd naar hoe ze het ging doen. Ze heeft het best leuk gedaan, alleen komt ze toch nog niet echt los van het telekids imago wat mij betreft. De rol op zich is al best overdreven en zij deed daar nog een schepje bovenop en dat was niet altijd even positief. Qua zang haalde ze het ook allemaal maar net. Het is wat ielig af en toe. Op zich is het dus een leuke Glinda, maar persoonlijk zie ik toch een van de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wicked           - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wicked    Wicked           - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wicked
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: