Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Billy Elliot.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Billy Elliot. Empty
BerichtOnderwerp: Billy Elliot.   Billy Elliot. Emptywo jan 14, 2015 1:59 pm

Ik ben gisteren naar Billy Elliot geweest. Ik zou al begin december gaan maar toen was ik ziek. Ik had mij voorgenomen om het niet te gaan vergelijken met de film zoals ik bij Moeder ik wil bij de revue wel heb gedaan. En dat is aardig gelukt. Wel dacht ik dat het een mooie musical zou zijn door alle verhalen die ik er over heb gehoord. Maar dat viel dus tegen. Het is een leuke musical maar echt mooi kan ik hem niet noemen.
Het dialect wat gesproken wordt is raar. Het lijkt een beetje op Zuid-Afrikaans. En verder houdt de zangkwaliteit van een aantal deelnemers niet over. Zoals de jongen die Billy speelde. Af en toe was het echt vals. En dat hoort toch niet in een musical. Het tweede deel was ook beter dan het eerste deel. Omdat er in het eerste deel gedeeltes zijn waarin ze twee scenes tegelijk spelen. En daardoor wordt het rommelig. Het dansen was wel heel goed. En dat is natuurlijk een belangrijk deel van deze musical. Maar het zou ook fijn zijn als ze allemaal goed kunnen zingen. Want dat is toch een belangrijk deel van elke musical.
Als ik het nu zou gaan vergelijken met de film, dan vind ik de film een stuk mooier. Naar deze musical ga ik nog 1 keer omdat ik al kaartjes heb besteld via de Campina actie en een goede collega er graag naar toe wil. Maar de film ga ik nog wel meer dan 1 keer kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Billy Elliot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billy Elliot.   Billy Elliot. Emptyvr jan 23, 2015 12:04 am

Wie had je als Billy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Billy Elliot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billy Elliot.   Billy Elliot. Emptyvr jan 23, 2015 2:51 am

Sorry, Annemarie, maar ik weet niet welke Billy ik had. Ik ben heel slecht in namen.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Billy Elliot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billy Elliot.   Billy Elliot. Emptyzo maa 15, 2015 12:15 am

Vandaag naar Billy Elliot geweest. Ik vond het een erg leuke musical. De kinderen zijn echt fantastisch.
Wij hadden Carlos, als Billy, hij was degene die ook de premiere heeft gespeeld. Hij was ontroerend goed. Het dialect wat soms wordt gesproken, is wat mij betreft totaal overbodig en soms slecht verstaanbaar. Het jongetje dat Michael speelde, was ook geweldig. Een groot komisch talent.
Dans en zang waren erg goed. Kortom een heerlijk musical.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Billy Elliot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billy Elliot.   Billy Elliot. Emptydi apr 28, 2015 9:48 pm

Ik ben zondag geweest. Ik ben ook heel enthousiast. Tydo was onze Billy en hij deed het erg goed. Ook de andere kinderen speelden een glansrol. Romeo hadden we als Michael. Hij was ook heel erg goed. Het dialect vond ik eigenlijk wel mee vallen. Ik had het erger verwacht. Het was goed te verstaan. Alleen de scheldwoorden vond ik af en toe teveel van het goede. Maar dat was eigenlijk het enige. Het is echt een feel good musical.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Billy Elliot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billy Elliot.   Billy Elliot. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Billy Elliot.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: