Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 moeder ik wil bij de revue

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

moeder ik wil bij de revue Empty
BerichtOnderwerp: moeder ik wil bij de revue   moeder ik wil bij de revue Emptydo okt 23, 2014 9:54 pm

Een maand terug alweer deze show gezien, maar alsnog een verslagje voor de twijfelaars.

Het verhaal is gebaseerd op de grote lijnen van de serie. Details zijn weggelaten, maar het verhaal staat nog steeds.
Het decor is typisch, in mijn ogen, revue achtig incl "loge" waaruit de familie naar de show kijkt.

Jon en Simone zijn een gouden duo, spelen perfect op elkaar in. De r van riet is aanzienlijk belangrijker dan in de serie. Ik vond het niet erg storend.

Nieuwkomer Terence verdient een groot compliment, spel en zang zijn overtuigend.
Het ensemble annex showballet is top. Hoe kunnen ze dansen tussen al die veren??

Voor de twijfelaars; doen!!! Waarom? Het is een heerlijke feelgood show met een verhaal, herkenbare nummers en buiten de lach ook een serieuze kant met misschien een traan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

moeder ik wil bij de revue Empty
BerichtOnderwerp: Re: moeder ik wil bij de revue   moeder ik wil bij de revue Emptyvr okt 24, 2014 7:30 pm

Klinkt goed. Ik was al van plan om te gaan, maar moet alleen nog even een gaatje vinden. Maar ik ga hem zeker zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

moeder ik wil bij de revue Empty
BerichtOnderwerp: Re: moeder ik wil bij de revue   moeder ik wil bij de revue Emptyzo nov 09, 2014 9:43 pm

Ik ben de afgelopen week naar Moeder ik wil bij de revue geweest. Het viel mij tegen (vooral de tweede helft). Had er meer van verwacht.
De eerste helft vond ik goed maar het tweede helft niet. In de eerste helft was het verhaal van de serie duidelijk te herkennen. In de tweede helft was dit een stuk minder. Een aantal mooie delen/momenten uit de serie zaten er niet in. Dat vind ik echt een gemiste kans. Verder ging het verhaal in de tweede helft opeens in een sneltreinvaart.
Het decor was wel mooi en knap gedaan. En er werd goed gespeeld en gezongen. Jon van Eerd was er niet maar dat vond ik niet erg. Ik ben namelijk niet zo weg van Jon. Zijn vervanger deed het goed.
Maar misschien zijn mijn verwachtingen te hoog geweest omdat ik het zo'n mooie serie vind. Dat zou best eens kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

moeder ik wil bij de revue Empty
BerichtOnderwerp: Re: moeder ik wil bij de revue   moeder ik wil bij de revue Emptyma apr 27, 2015 12:29 pm

Gisteren eindelijk naar de voorstelling geweest. Ik ben positief verrast. Ik vond het een leuke voorstelling. Leuke, herkenbare liedjes. Prachtig decor. Helaas hadden we niet Simone Kleinsma, maar Marska van Kolck. Als grote fan van Simone, was dat wel een domper. Toch vind ik Moeder ik wil bij de revue een aanrader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





moeder ik wil bij de revue Empty
BerichtOnderwerp: Re: moeder ik wil bij de revue   moeder ik wil bij de revue Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
moeder ik wil bij de revue
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: