Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Molfandag 2014

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Molfandag 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Molfandag 2014   Molfandag 2014 Emptyzo maa 30, 2014 9:50 pm

Wat gaat de tijd toch snel. Mei 2013 is bijna een jaar geleden, toen vroegen we ons allemaal af waarom Freek toch zo afwezig was op twitter. Nu bijna een jaar later weten we de reden en weten we ook dat hij de finale heeft gehaald! Ik heb het seizoen in stijl afgesloten. Vandaag was de Molfandag. Deze is ieder jaar, maar ik was eigenlijk nog nooit geweest. Het was dit jaar eigenlijk ook per toeval dat ik ben gegaan. Maar ik moet zeggen het was zeker de moeite waard. Het is ieder jaar in Amersfoort. Je krijgt bij binnenkomst een quiz om te maken over het seizoen. Aan het eind van de dag wordt daarvan de uitslag bekend gemaakt. Je moet dan wel echt een diehard molloot zijn, want het zijn best moeilijke vragen. Ik heb dan ook niet gewonnen.

Ze beginnen met een vragenuurtje met de kandidaten en de mol. Helaas waren Tygo, Jennifer, Daphne en Freek niet aanwezig. Maar dat mocht de pret niet drukken. De rest was er wel. Dus Susan, Jan Willem, Aaf, Owen, Maurice en Sofie via Skype waren wel aanwezig. Je kon van te voren je vragen via het molforum in sturen die werden gesteld. Het waren best interessante vragen, maar ik moet de filmpjes nog maar even terugkijken want ik weet ze niet allemaal meer. Daarna kun je je opstellen in rijen van 2 bij een kandidaat van je keuze voor een meet en greet. Aangezien mijn favo kandidaat er niet was, was het voor mij niet zo'n heel groot doel om een foto te scoren. Maar ja als je daar dan toch bent hé, kun je dat toch niet laten. Dus ik sta op de foto met Jan-Willem en Aaf. En ik heb ook nog een handtekening van ze.

Het laatste onderdeel is de veiling. Hier worden stukken uit het seizoen geveild. Zoals een joker, de jurken van Susan en Sofie, de verstuurde enveloppen, een heuse brievenbus en ga zo maar door. De opbrengst gaat naar het goede doel. Dit keer was het de slachtoffers van orkaan Hayan in de Filipijnen. In dat kader is alles geoorloofd. Ik kon het dan ook niet laten om mijn hand ook af en toe op te steken. Owen was de veilingmeester van dienst. De aanwezige kandidaten wisselden elkaar af. Dus ik was druk bezig met mijn hand in de lucht steken en vooral ook houden. En op een gegeven moment zegt Owen "Eenmaal, andermaal, verkocht hij is voor jou"...tegen mij... want ik was de laatste met mijn hand in de lucht  Very Happy En wat heb ik dan in de wacht gesleept? Nou, ik heb nu dus een mooie oranje rugzak en een vissershoedje met legerdesign van het merk Penfield van de verliezend finalist! dance 

Ik heb dus echt een topdag gehad. Het was echt de moeite waard om een keertje mee te maken. Het was een leuke afsluiting van een leuk seizoen Wie is de mol? En dan kan ik nu gaan aftellen tot volgend jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
merril
Normal Freekfan
Normal Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 153
Leeftijd : 74
Registration date : 06-12-08

Molfandag 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Molfandag 2014   Molfandag 2014 Emptyzo maa 30, 2014 10:03 pm

Dankjewel, kim, voor je leuk verslag. En geen foto met je favo kandidaat, maar wel een tweet van hem! Plus het hoedje en rugzak! Fijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Molfandag 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Molfandag 2014   Molfandag 2014 Emptyma maa 31, 2014 10:42 am

Ja die tweet staat inmiddels bij mijn favorieten Very Happy. Ik heb ook eigenlijk al een foto met hem, maar nog een foto was ook leuk geweest Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Molfandag 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Molfandag 2014   Molfandag 2014 Emptyma maa 31, 2014 9:18 pm

Leuk zeg, niet voor niets vanuit Weert naar Amersfoort gegaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Molfandag 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Molfandag 2014   Molfandag 2014 Emptyma maa 31, 2014 9:23 pm

Leuk om te lezen Kim!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

Molfandag 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Molfandag 2014   Molfandag 2014 Emptydi apr 01, 2014 11:04 am

Wie weet zie je jezelf nog terug in dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=nKuiG3UCWPg
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Molfandag 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Molfandag 2014   Molfandag 2014 Emptywo apr 02, 2014 1:58 pm

Nee in alle gemaakte filmpjes tot nu toe ben ik niet aanwezig Wink Degene waar ik mee ben mee geweest heb ik wel gespot, ik sta daarnaast maar dan net buiten beeld haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Molfandag 2014 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Molfandag 2014   Molfandag 2014 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Molfandag 2014
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tourlijst 2014
» Jaaroverzicht 2014
» Jaaroverzicht 2014
» Uitmarkt 2014
» Musicals in Concert 2014

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: WIE IS DE MOL...-
Ga naar: