Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 afl 8 de jacht op....

Ga naar beneden 
+4
Angeline
meijroos
Kim22
Tessa
8 plaatsers
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 07, 2014 8:57 pm

Tijdens de opdracht dat ze op Freek moeten jagen viel mij het volgende op:
Als Freek de hoek omloopt, richting Art, zie je een groene vrachtauto staan. Dezelfde groene vrachtauto waar Jan Willem onder gaat zitten. Alleen op het moment dat Freek de hoek omloopt zit Jan Willem nog niet onder die vrachtauto en staat er ook geen brommer/motor naast, die je wel tijdens de shosmet Jan Willem in beeld ziet. Daarnaast zijn de straten kletsnat als Freek door de straten rijd met de taxi en zijn de straten droog (op een aantal plassen na) als Jan Willem, Sofie, Suus en Tygo door de straten lopen. Ook zie je regendruppels in de vijver en regendruppels op het raam van de taxi wat doet vermoeden dat het tijdens Freek's acties regent en tijdens het zoeken door de rest van de groep inmiddels al een tijdje droog is. Het lijkt er dus op dat Freek eerder is vertrokken en allang bij Art was voordat de groep bij Art aankwam en zich gingen verstoppen.... de vraag is... hoeveel eerder was Freek?

afl 8 de jacht op.... Vracht10

afl 8 de jacht op.... Vracht11
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 07, 2014 9:20 pm

Ja dat viel me ook op inderdaad. Misschien is de opdracht zodanig productioneel misgelopen dat ze opnieuw hebben moeten filmen op een ander tijdstip om het voor ons als kijker nog aantrekkelijker te maken. Misschien dat de crew ook niet gerekend had op de tuktuk.

Of we zien in aflevering 10 mol Freek gezellig met Art aan een cocktailtje om vervolgens nog even net te doen alsof hij keihard aan komt rennen. Dat is al eens voorgekomen in een eerder seizoen. Toen was er ook een zoekopdracht en toen zat de mol de helft van de tijd op een terrasje  lachen 

Ik ga voor de tweede optie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 07, 2014 9:28 pm

Ik ga ook voor de tweede optie... met name omdat we ook zien dat als Freek de hoek om wilt gaan we terug gaan naar het shot van Jan Willem en daarna bijna hetzelfde shot zien maar nu dat Freek ook daadwerkelijk de hoek om rent.... en hij was uitgeput van dat kleine stukje van de tax naar Art.. yeah right.... Hij heeft echt wel wat meer conditie dan dat... slecht geacteerd  Enorme lol lachen 
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyza maa 08, 2014 12:30 am

Wat opmerkzaam Tessa! Ik verbaasde mij enorm dat Freek - ondanks dat alle vier zich rondom het basketbalveld hadden verzameld - bij Art was aangekomen en daar ruim een minuut in volle vizier heeft gestaan. Onmogelijk. Dit is wellicht de verklaring!

Ik ben zo blij dat wij Freek in ieder geval tot en met de finale zien. Hij speelt een sleutelrol vermoed ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyza maa 08, 2014 3:45 am

Ik vond het ook al zo vreemd dat niemand Freek had gezien in die ene minuut. Terwijl ze er allemaal vlakbij waren. Jouw tweede optie, Kim, zou dus heel goed kunnen kloppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyza maa 08, 2014 9:40 am

Ik heb het een paar keer teruggekeken en het is inderdaad heel vreemd. Ik zit al heel lang op Freek. Vooral omdat het me zo leuk lijkt als hij de mol is 😊. Als het niet zo is, ben ik heel benieuwd naar de uitleg van deze opdracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyza maa 08, 2014 1:57 pm

Ik zit vanaf het begin op Freek... het is leuk om te ontdekken waar hij aan het mollen is.
en weer een hart in beeld, zoals er al meerdere in beeld zijn verschenen.
afl 8 de jacht op.... Index10
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyza maa 08, 2014 3:03 pm

Goeie, mus, oh nee wacht dat is een ander forum.....Wink Wink Wink.

Die harten komen inderdaad steeds terug. Kan ook nog op Hartenstraat duiden, de film waar Susan in speelt, maar Love Story vind ik beter passen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyza maa 08, 2014 5:28 pm

Hihi Kim gesnapt... Maar ik dacht als ik mijn eigen naam ga gebruiken en mensen gaan daar op zoeken dan komen ze uit op dit forum en de site en gaan ze wellicht denken dat ik meer weet... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptydo maa 13, 2014 12:21 pm

In aanvulling op het hart: https://www.youtube.com/watch?v=VWhw-N3E04Q

Nav Valentijnsdag hebben ze een filmpje gemaakt van alle mooie en hartverwarmende momenten met de meest zoete muziek die je kunt bedenken eronder. Nou wordt Wie is de mol ieder jaar in dezelfde periode opgenomen en altijd zit daar Valentijnsdag in, maar volgens mij is er nog nooit eerder zo'n filmpje gemaakt, zelfs niet bij de vorige olympische spelen.
Bovendien draait het dit seizoen om balans/evenwicht/symmetrie/spiegelbeeld. Dat geldt dit jaar ook voor 14-02-2014!

Het eerste wat ik dacht toen ik het filmpje zag was wel dat het zo'n leuke Love Story was, maar verder heb ik daar niet zo bij stil gestaan. Ik zag het ook niet zozeer als hint, maar nu er toch wel wat meer hartjes enzo in dit seizoen blijken te zitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 14, 2014 12:03 am

Wacht ff....

Art tegen Suus, jij bent niet de winnaar
Art tegen Sofie, jij bent niet de verliezer
Art tegen Freek, jij bent miet de mol

Maar wacht, dat klopt, want volgens Suus en Sofie is Freek niet de mol.
Ze hebben beide niet op Freek gestemd en dus is er geen winnaar of verliezer.
Maar Freek kan nog steeds de mol zijn... Alleen niet voor zijn kandidaten
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 14, 2014 12:07 am

Haha ja. Mijn tunnel begon al wat scheuren te vertonen, maar het was dit wat me er toch in houdt. Goed gevonden. Het zou wel een goede grap zijn. Met de groetjes van Mik1986 Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 14, 2014 12:08 am

Hihi. Ik had hem door.....
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 14, 2014 1:21 am

Zo had ik het nog niet bedacht, het zou wel uniek zijn dat de mol niet ontmaskerd wordt. Al zie ik liever dat Freek de winnaar is, gun hem wel een leuk zakcentje Very Happy 
Al ben ik er bang voor want ik zit op susan, tja en dan wint Sofie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 14, 2014 3:52 am

Zo had ik het nog niet bekeken, Tessa. Wat goed van je bedacht zeg. Toen ik het Art hoorde zeggen dacht ik meteen Freek is dus niet de mol, Sophie heeft gewonnen en Susan is wel de mol.
Ik vond het wel raar dat dit door Art werd gezegd. Want ik dacht nu weet je de uitslag eigenlijk al. Maar het zou heel goed zo kunnen zijn zoals jij het zegt. Want bij Wie is de mol is niets wat het lijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 14, 2014 3:28 pm

Zo das echt goed doordacht tessa!
Ik had wel het gevoel dat er nog iets achter deze woorden van Art moest komen maar kon echt niks bedenken.
Dit zou wel heel mollerig zijn  Smile En inderdaad "niks is wat het lijkt"
Nu baal ik nog meer dat ik volgende week 's avonds moet werken.... (stiekem ff op internet kijken dan maar) én dat we nog 6 nachtjes moeten slapen (maar misschien zie ik de mol zondag)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 21, 2014 12:43 am

Helaas geen mol, maar ook geen winnaar. Maar wel alles meegemaakt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Emptyvr maa 21, 2014 11:17 am

Inderdaad en het was toch wel 1 van de leukste kandidaten van dit jaar. Dit reactie ook op het moment dat hij hoort dat Susan die mol is. Geweldig. Het is niet mijn favoriete mol, maar het was wel een leuk seizoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





afl 8 de jacht op.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: afl 8 de jacht op....   afl 8 de jacht op.... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afl 8 de jacht op....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: WIE IS DE MOL... :: Hints & Aanwijzingen-
Ga naar: