Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Putting It Together

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Putting It Together  Empty
BerichtOnderwerp: Putting It Together    Putting It Together  Emptywo feb 12, 2014 4:27 pm

Afgelopen maandag naar de eerste try-out van Putting it Together geweest. Een erg leuke show met 34 songs uit verschillende Sondheim musicals o.a. Company, Merrily we roll along, a little night music, sweedney todd.
Je hebt de 'verteller/presentator' gespeeld door Paul Groot en twee stellen; Porgy Fransen- Esther Maas en Brigitte Heitzer- Matthias Quadekker. Goed gecast, de rollen passen goed bij ze.
Het is een relatiekomedie verdeeld in verschillende elementen waar de nummers bij passen.

Complimenten aan Paul Groot die erg grappig een aantal nummers neerzet.
Brigitte Heitzer speelt een "lieflijke' dame en zet het ook erg grappig neer en vocaal is zij (uiteraard als musicalactrice) het sterkst.

Het decor is simpel maar doeltreffend, het orkest zit op het podium waardoor het podium goed gevuld wordt. Als dit niet zo was zou het erg leeg zijn.

Voor de mensen die twijfelen: als je de muziek van Sondheim kan waarderen is het zeker een aanrader! Ik heb een avond heerlijk gelachen en genoten van de rare teksten van Sondheim.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Putting It Together  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Putting It Together    Putting It Together  Emptywo feb 12, 2014 5:15 pm

Leuk om te lezen. Ik heb al kaartjes voor mei.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Putting It Together  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Putting It Together    Putting It Together  Emptyzo mei 11, 2014 10:05 am

Ik heb al heel lang kaartjes voor Putting it together in Purmerend. Nu kreeg ik van de week een mail van het theater, dat ik mijn geld terugkreeg en dan na afloop van de voorstelling mocht bepalen of ik mijn bijdrage alsnog wil doneren. Zo hopen ze de zaal voller te krijgen en mensen toch over de drempel te krijgen. Ik kreeg ook weer nieuwe kaartjes toegestuurd voor dezelfde plekken.
Ik zag inderdaad dat de zaal nog lang niet vol is.
Mocht je nog willen, dan is dit je kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

Putting It Together  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Putting It Together    Putting It Together  Emptyza mei 17, 2014 11:11 pm

Vorige week schreef ik al over de geld terug actie. Nu is de voorstelling in Purmerend geannuleerd, omdat er te weinig kaarten zijn verkocht.
Jammer ik had de voorstelling heel graag gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Putting It Together  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Putting It Together    Putting It Together  Emptyzo mei 18, 2014 12:02 pm

Jammer dat het kennelijk zo slecht loopt dan! :-(
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Putting It Together  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Putting It Together    Putting It Together  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Putting It Together
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: