Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 uitmarkt 2013

Ga naar beneden 
+10
Kim22
Els
merril
theaterfreak
Tessa
Suus94
sansa
joyce91
irma22
Angeline
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi aug 20, 2013 1:10 am

Ik vroeg mij af wie er eigenlijk naar musical sing a long op de uitmarkt gaat, ikzelf kan helaas niet. Volgens mij zal Freek en Celinde ook een stuk van love story gaan zingen. Wordt wel weer op tv uitgezonden dus dat word opnemen en de volgende dag van genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi aug 20, 2013 1:49 am

Ik zou er graag naar toe willen maar ik durf het niet aan. Ik heb best een zwakke rug waardoor ik het lange staan niet vol hou. En ik ben bang dat er wat met mij rug mis gaat en ik voorlopig niet kan werken. Ze zien mij op m'n werk al aankomen als ik zeg dat ik een poosje niet kom omdat ik naar de Sing-a-long ben geweest. Ik vind het heel jammer maar het is niet anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi aug 20, 2013 1:26 pm

Angeline, ik neem altijd een klein stoeltje mee, zo'n driepootje. Ga dan af en toe even zitten. Zeker overdag tijdens de repetities is dat goed mogelijk. 's Avonds is het iets lastiger, omdat het dan een stuk drukker is. Ik plan wel de weken na de Uitmarkt de fysiotherapeut in Laughing 
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi aug 20, 2013 1:34 pm

Lees trouwens net dat zondag 1 september om 15.00 uur Freek en Celinde signeren bij de stand van Joop v.d. Ende theaterproducties.
Terug naar boven Ga naar beneden
joyce91
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
joyce91


Vrouw
Aantal berichten : 452
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tiel
Registration date : 28-01-10

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi aug 20, 2013 3:32 pm

ik kan helaas niet word terug kijken voor mij Rolling Eyes 
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi aug 20, 2013 3:51 pm

Uiteraard ben ik ook dit jaar weer het hele weekend in Amsterdam te vinden! Ga niet naar de signeersessie van Freek, want ik sta dan al bij de repetities te kijken en zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi aug 20, 2013 5:01 pm

Ik ben er ook weer bij dit jaar (alleen op zondag)! Sansa, ik ga ook niet naar de signeersessie om dezelfde reden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyza aug 31, 2013 12:15 pm

Freek en Celinde zullen dus voor het eerst hun Love Story lied zingen, spannend. Volgens mij wordt het sowieso een mooie avond met die prachtige duetten en Jersey boys. Ben jaloers op degene die gaan . Ik moet helaas werken en zal het pas later op de avond kunnen terug kijken. Ik hoop dat er leuke opnames gemaakt worden van de repetitie en volgens mij blijft het dit jaar eindelijk droog, al zal je dat nu niet zeggen want vandaag is er behoorlijk regen naar beneden gevallen. Maar wat nu valt, valt morgen niet meer.
Ik wens een ieder die gaat alvast heel veel plezier, en laat ons weten hoe het is geweest. Smile 
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyza aug 31, 2013 9:38 pm

Voor iedereen die naar de Musical Sing-a-Long gaat veel plezier. Ik zal voor jullie duimen dat het weer goed is, vooral dat het droog blijft. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyzo sep 01, 2013 12:23 am

Thanks Angeline. X
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyzo sep 01, 2013 12:26 am

Freek was vanavond in het praatprogramma "uitmarkt" hij vertelde over verschillende musicals en ook over "love story" ... :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
merril
Normal Freekfan
Normal Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 153
Leeftijd : 74
Registration date : 06-12-08

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyzo sep 01, 2013 12:58 am

http://avro.nl/uitmarkt/Player/AVRO_1634505/

Dit is een link naar het programma waar theaterfreak het over had. Freek is te zien op 20:25.
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyzo sep 01, 2013 1:09 am

Bedankt Merril ik had het gemist,leuk stukje.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyzo sep 01, 2013 1:30 am

Hartstikke fijn, Merril, dat je deze link hebt geplaatst. Ik heb het ook gemist. Dank je wel. Een heel leuk stukje. En volgens mij voor het eerst dat ik Freek piano heb zien spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyzo sep 01, 2013 8:43 am

Thxs Angeline...gaat lukken!!!
Ik heb er zin in Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyzo sep 01, 2013 2:27 pm

Bedankt voor de link. Leuk filmpje. Ik vraag me nu wel af of ik dan daadwerkelijk de enige ben die 50 tinten grijs nog niet heeft gelezen als zelfs Freek het boek in ieder geval gedeeltelijk heeft gelezen. Enne, van mij mag hij ook wel vaker achter die piano kruipen, bij publieke aangelegenheden dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyma sep 02, 2013 12:16 am

Hoe was het Musical Sing-a-Long-gangers? Het was wel een lange dag, denk ik. Maar zo te zien was het dat zeker waard. En het is droog gebleven. Lekker hoor.
Ik vond het nummer van Freek en Cslinde prachtig. Hun stemmen passen zo goed bij elkaar. Een geweldig optreden. Ik kan nu helemaal niet meer wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyma sep 02, 2013 2:38 pm

Mn benen hebben na 2 dagen uitmarkt weer rust.
Zaterdag wilden we (mn zus en een vriendin en ik) beginnen bij Dribbel van theater Terra, helaas cd speler kapot dus deze niet gezien.
Daarna naar Mrs Smith en Brazilian Boys geweest, leuk en lekker swingend en heel fijn met het zonnetje erbij!!
En toen in de rij bij DeLamar voor Joep Onderdelinden, erg grappig! Hard gelachen, vooral met Postbode Siemen! en een filmpje getiteld "Zoek de Siemen in jezelf" met een melodietje wat uiteraard heel lang blijft hangen.
Na een rondje markt en de prijsuitreiking van Jersey Boys (helaas niet gewonnen), naar Beste Mr Halsema geweest van Marijn Brouwers. Ik had/heb niks met Marijn, maar dit was wel erg mooi. Deze shows (volgend jaar komt hij met een ode aan Charles Aznavour (die van She) passen hem erg goed. In maart staat hij samen met Willem Nijholt en Annemarie Jung in het concertgebouw met beste mr. Halsema. Ik vond dit half uurtje erg mooi, maar weet niet of ik het een avond lang net zo mooi vind.
Daarna in de rij voor Pieter Derks, helaas was DelaMar net twee rijen te klein en miste we dit."
Aanrader voor komend seizoen: Suus zingt Toon!!!!! Wat is Suus toch een bijzonder talent! Ze zingt bekende, maar ook niet opgenomen werk van Toon Hermans. Mooi en klein, maar ook met humor tussendoor. Ik ga boeken!

's Avonds naar het Shaffy concert geweest. Goed gezelschap alleen Rob de Nijs had wat mij betreft iemand anders mogen zijn, maar goed, evengoed lekker meegezongen.

En dan zondag uiteraard naar de Sing a Long geweest! Het was weer een feestje!
Wat zijn Freek en Celinde mooi samen!!! Wauw wat een stemmen!
Soldaat, Sister Act en Jersey Boys waren uiteraard erg goed. Met Anouk had ik medelijden met die koude plons op d'r, maar ben wel erg nieuwsgierig geworden naar flashdance.

Mijn stem voor het duet werd beloond, Linda en Tony! Mijn dag was helemaal goed!

Grease vond ik lekker klinken, maar niet Grease waardig. Assepoester, Little Voice, Nederland Musicalland denk ik dat ik dit seizoen ga overslaan. Fijn om het op de uitmarkt te kunnen zien. Op naar volgend jaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyma sep 02, 2013 7:44 pm

@sansa: sinds ik de show van Suus vorig jaar heb gezien was ik hoe dan ook al van plan om haar volgende show(s) te bezoeken. De premiére blijkt in Weert te zijn, of all places. Dus ik heb al een kaartje Smile

Ik heb de singalong thuis op de bank bekeken en ik ben zeer enthousiast. Op een paar enkele stukken na. Tjsa Love Story was toch wel een van de beste optredens. Tegen het einde zat ik toch wel heel erg tegen de achterkant van de bank geplakt. Ik kreeg een soort van Joseph battle deja vu. Maar Love Story is natuurlijk wel een beetje serieuzer, dus dat zal er wel niet in zitten. Maar ik ben blij met mijn kaartje. En met youtube. Ik heb inmiddels het duet al op mijn iPod staan. Ik ga volgende week met vakantie dus die kan fijn op repeat in het vliegtuig.

Ik moet zeggen dat ik wel verrast was door Little Voice. Mijn moeder en ik hadden het wel op ons lijstje staan, maar door de omschrijving in het theaterboek hebben we er toch maar vanaf gezien, maar door het optreden gisteren twijfelen we toch weer. Maar Suus heeft gewoon een geweldige strot. Soldaat, Sister Act, Jersey Boys en de duetten waren inderdaad erg goed. Voor Jersey boys heb ik nog geen kaartje, maar dat duurt niet lang meer denk ik. Tsja Grease...geef mij maar gewoon de truttige versie van de film. Flashdance en ook Nederland Musicalland lijken me ook best leuk. Maar daar heb ik dan ook al kaartjes voor dus ik ga het meemaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyma sep 02, 2013 8:42 pm

tja, die zangeres van Grease is geen goede keuze voor de rol van Sandy / ze zag er meer uit als een hoer ipv het schuchtere meisje dat een "coole" dame wordt .. de avond voordien verraste Maarten Heijmans mij met zijn lied van shaffy . Hij speelt ook de rol van shaffy in de tv reeks die begin 2014 op ned.tv komt. Nu speelt hij bij SVO de rol van Anton . :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyma sep 02, 2013 8:51 pm

@theaterfreak: leuk dat je Maarten Heijmans noemt. Hij is al vanaf de middelbare school een vriend van mijn zoon. Zijn eerste rol was in de musical Oliver. Ik hoop dat dit zijn doorbraak wordt voor het grote publiek.

Ik lig nu compleet geradbraakt op de bank. Twee dagen uitmarkt is heerlijk, maar nu betaal ik de rekening.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyma sep 02, 2013 8:59 pm

@Irma : beterschap! wel erg dat je nu geradbraakt bent. ik kan het ook niet meer zo lang rechtstaan enz... maar de uitmarkt was wel de moeite waard , zelfs op TV ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptyma sep 02, 2013 9:49 pm

Zonet msa terug gekeken. Wat zag het er weer gezellig uit.
Jersey boys erg leuk, al mistte ik hier wel John Vooijs, Jamai Loman en natuurlijk Freek zij deden enkele jaren geleden ook deze nummers toen vond ik het veel beter klinken. Maar desondanks ben ik wel heel nieuwsgierig naar deze productie.
Flashdance viel mij ook niet tegen.
Suus ook prachtig, wat een strot heeft zij toch.
Assepoester en Grease niet om aan te horen en te zien.
Duetten ook mooi, alleen Phantom iets minder.
Maar dan Love Story, kippevel. Zo mooi, moet wel even wennen aan de tekst. Maar wat klinken zij samen prachtig en die laatste uithaal!!!
Ik lees op andere forums dat zij de chemie missen tussen Celinde en Freek maar heb dit dus totaal niet. Misschien is het dan niet zoals Tony en Linda maar die kennen elkaar door en door maar zoals zij op elkaar ingingen was misschien ook wel een tikje overdreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
verhalen
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 611
Leeftijd : 38
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 10-03-09

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi sep 03, 2013 10:51 am

http://www.nufoto.nl/fotos/394264/freek-bartels-en-jenny-cavilleri-op-de-uitmarkt.html

Prachtige foto van het love-paar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Emptydi sep 03, 2013 11:44 am

Ook ik heb een heel leuke en gezellige dag gehad zondag.
Love Story vond ik persoonlijk toch echt het hoogtepunt. Kippenvel, prachtig gezongen en die laatste uithaal is heerlijk. Ik ben heel blij met mijn kaartje en ik ga heeel hard hopen dat Freek en Celinde dan spelen!
Soldaat van Oranje was ook helemaal leuk, net als Jersey Boys. Flashdance heeft mij positief verrast. Hij komt in Zwolle, dus even kijken of het me nog gaat lukken om er tegen die tijd heen te gaan.
Assepoester vond ik niet leuk en Grease was even wennen met Sandy die toch echt heel anders is dan in de film. Geef mij maar het mooie en klein gezongen 'Hopelessly devoted to you'.

@verhalen, mooie foto!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





uitmarkt 2013 Empty
BerichtOnderwerp: Re: uitmarkt 2013   uitmarkt 2013 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
uitmarkt 2013
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Uitmarkt 2014
» Freekbartels.com jaaroverzicht 2013
» The Normal Heart 2013
» MAG 2013 geen love story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: UITMARKT-
Ga naar: