Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Tick, Tick, Boom

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Tick, Tick, Boom Empty
BerichtOnderwerp: Tick, Tick, Boom   Tick, Tick, Boom Emptydo mei 16, 2013 2:20 pm

Net kaarten besteld voor deze musical, omdat het me geweldig lijkt, maar vooral natuurlijk voor John Vooijs en Renée van Wegberg. Mag je niet missen lijkt me. Nu heb ik besteld in Tilburg, 22 april en wel omdat de kaarten daar maar 10 (!) euro zijn. In Helmond en Eindhoven is dat respectievelijk 23 en 27,50 euro. Ik weet niet hoe dat kan en of er meer theaters zijn die zo goedkoop zijn, maar voor mensen waarvoor Tilburg te doen is, zou ik zeggen, boeken! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

Tick, Tick, Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tick, Tick, Boom   Tick, Tick, Boom Emptydo mei 16, 2013 4:10 pm

Heel apart ja.
Ik heb nl ook 27 euro betaald voor deze voorstelling in nijmegen
(nou is dit ook niet echt duur in vergelijking met andere voorstellingen....)

Zo ook Jersey Boys: een enorm prijsverschil tussen een dinsdag en zondag van maar liefst 30 euro! Dus wij gaan gewoon op een dinsdag richting Utrecht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Tick, Tick, Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tick, Tick, Boom   Tick, Tick, Boom Emptydo mei 16, 2013 4:14 pm

Inderdaad is 27 euro sowieso niet héél duur, maar tientje is wel echt leuk. De Jersey Boys ga ik, denk ik, vaak heen. Dus dinsdags goede optie inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Tick, Tick, Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tick, Tick, Boom   Tick, Tick, Boom Emptyza mei 25, 2013 1:02 pm

Jeetje @Evelyn €10,- is zekers niet duur. In Doetinchem kost hij €25,- met een drankje. Ook niet veel, hij speelt wel in de kleine zaal. Wat ik erg prettig vind, dat is het lekker intiem. Ben best benieuwd naar deze voorstelling. Vooral weer Renée eens te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

Tick, Tick, Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tick, Tick, Boom   Tick, Tick, Boom Emptyza mei 25, 2013 3:04 pm

Geboekt voor Drachten. 22,50 dat is nog wel te doen. Wil ook nog boeken voor de (voor)première in Sneek.... Ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tick, Tick, Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tick, Tick, Boom   Tick, Tick, Boom Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tick, Tick, Boom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: