Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 the normal heart in de Delarmar met Freek!!

Ga naar beneden 
+12
Kim22
merril
miek
Ingrid
*Kimberly
Annemarie
irma22
Els
Angeline
Sphinx
Hetty
grace
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sphinx
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Sphinx


Vrouw
Aantal berichten : 356
Leeftijd : 71
Registration date : 13-02-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptywo jul 17, 2013 2:37 pm

Tweet van Freek: Morgen in de winkel #magazine #winq #fotoshoot #thenormalheart http://instagram.com/p/b3YLgPtPmu/
deze foto ziet er al erg mooi uit :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptywo jul 17, 2013 2:41 pm

T is echt n prachtige foto! Ik ga morgen eens kijken of ik dat blad ergens kan vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptywo jul 17, 2013 8:45 pm

Is zeker een prachtige foto. Heeft iemand enig idee wat voor soort tijdschrift het is, het zal wel niet in een "gewone" supermarkt te koop zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydo jul 18, 2013 7:36 pm

Volgens mij is het een homoblad. Een tijdschriften/boekwinkel zou dat wel moeten hebben. Bruna heeft het wel altijd gehad. Ik heb het vaker in mijn handen gehad. Of ze moeten het in de drie jaar dat ik daar niet meer werk uit het assortiment hebben gehaald. Maar volgens mij lag het vandaag toch nog niet in de winkel. Ik ben nog bij een andere boekhandel gaan kijken, maar daar hadden ze 'm niet.


Laatst aangepast door Kim22 op do jul 18, 2013 7:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydo jul 18, 2013 7:39 pm

Hij is zeker bij de AKO te koop, maar ze hadden nog niet de nieuwe Sad
Morgen maar ff kijken ...
Terug naar boven Ga naar beneden
merril
Normal Freekfan
Normal Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 153
Leeftijd : 74
Registration date : 06-12-08

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydo jul 18, 2013 7:44 pm

Het is inderdaad een homoblad. Ik vond het bij de AKO op het station in Amsterdam Zuid. Ik heb erin doorgebladderd en vond maar een heel kort interview met Freek en Kevin maar helaas geen fotoshoot. Misschien heb ik het gemist. In ieder geval niet gekocht. Als ik de foto's had gevonden, dan wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi jul 23, 2013 2:53 pm

Ik heb het blad bij de Bruna gekocht. En daar staan foto's in van Freek en Kevin en een uitgebreid interview. Het zijn mooie foto's. Het is alleen jammer dat Freek op één foto wat vaag staat. Het interview is heel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi jul 23, 2013 4:41 pm

Vind het werkelijk prachtige foto's en een mooi interview!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi jul 23, 2013 7:25 pm

Ik heb het inmiddels ook gevonden. Het is een mooi interview en inderdaad prachtige foto's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptyvr jul 26, 2013 8:29 pm

En nog een soort van backstage filmpje met Freek: https://www.youtube.com/watch?v=-DEOJ4CYakg

Humor... :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptyvr aug 02, 2013 1:53 pm

Erg geestig, ik hou ervan.... Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
Lena


Vrouw
Aantal berichten : 1734
Woonplaats : H
Registration date : 05-04-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptyza aug 03, 2013 2:12 pm

Ik heb geen link maar in de recensie van de Volkskrant van 3/4 augustus van The Normal Heart staat: " De grote verrassing van dit gelegenheidsensemble is evenwel Freek Bartels, vooral bekend van grote Van den Ende-musicals. Hij speelt de rol van Felix Turner, society- en modejournalist van The New York Times en later Ned Weeks' grote liefde die aan aids bezwijkt. Terughoudend, subtiel en daardoor juist met grote impact - zo creeert Bartels een gelaagd personage."
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptyzo aug 11, 2013 3:13 pm

Voor degene die dit nog lezen naar de laatste voorstelling gaan, veel plezier. Lees graag de verslagen terug!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 9:19 am

Ik lees net dat de Normal Heart weer terugkeert vanaf augustus. Ga zeker weer kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 9:56 am

Ja klopt! Freek vertelde zelf aan ons afgelopen zondag dat The Normal Heart weer gaat spelen, joepie!!! Ik ga ook zeker weer....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 10:05 am

Ik lees dat je al kaarten kan bestellen voor Delamar, maar ik ben dan juist op vakantie 😞
Maar ze gaan toeren, dus komt vast goed 😇
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 10:29 am

Dit vind ik ook heel goed nieuws. Ik ga alvast duimen voor bepaalde speelsteden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 1:04 pm

Wat jammer, Ingrid, dat je dan op vakantie bent als ze in De La Mar komen.
Ik heb net kaartjes besteld. Kijk er nu al naar uit. Het was vorig jaar zo'n mooie voorstelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 6:18 pm

Helemaal toppie, lees het ook net in het blaadje van Delamar!!!
Ga zeker kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 6:40 pm

Ik las vanmiddag op een google melding dat The Normal Heart in september en oktober door het land gaat toeren. Maar Freek zal dan niet of voor een deel mee doen omdat From Sammy with love ook in september gaat beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 7:03 pm

Heb meteen maar geboekt, ben voor de afwisseling weer eerste weekend van augustus in a'dam!!!

@angeline: waar heb je gelezen dat Sammy in september gaat beginnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptydi apr 15, 2014 8:16 pm

Ik dacht dat ik het Joop van den Ende had horen zeggen tijdens de opening van zijn nieuwe theater, Hetty. Maar nu begin ik te twijfelen. Na jouw vraag heb ik de berichten daarover opnieuw bekeken. En daar staat overal in dat het in het najaar is en niet in september.
Toch zit het al vanaf januari in mijn hoofd dat het in september begint. Maar hoe dat komt weet ik nu dus ook niet zeker meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptywo apr 16, 2014 2:23 pm

Ik heb dat ook al voorbij zien komen van iemand op twitter die dat rechtstreeks aan Freek vroeg. Het najaar is natuurlijk een ruim begrip. Kan goed zijn dat er hier en daar weer wat gewijzigd is. Of de repetities van Sammy beginnen in september, dat zou natuurlijk ook nog kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptywo apr 16, 2014 6:01 pm

Ik ben ook echt heel blij dat The Normal Heart weer terugkomt en wil ook zeker weer gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Emptywo apr 16, 2014 6:31 pm

Mijn vakantie is door omstandigheden een week verplaatst, dus dat biedt een mogelijkheid om naar de la Mar te gaan, heb de voorstelling nog niet gezien .. dus heel erg benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the normal heart in de Delarmar met Freek!!   the normal heart in de Delarmar met Freek!! - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the normal heart in de Delarmar met Freek!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Interview met Freek over The Normal Heart
» Wat vind je van The Normal Heart.
» Ticket The Normal Heart
» The Normal Heart 2013
» Wie gaat er naar The Normal Heart en wanneer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: THE NORMAL HEART-
Ga naar: