Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 verjaardag Angeline

Ga naar beneden 
+4
Suus94
Els
Ingrid
grace
8 plaatsers
AuteurBericht
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyvr apr 19, 2013 1:06 am

@Angeline gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een gezellig feest van. Op naar een jaar vol met Freek momenten. feest
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyvr apr 19, 2013 9:17 am

Angeline, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, n hele gezellige dag en tot in t theater! X taart
Terug naar boven Ga naar beneden
Els
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Els


Vrouw
Aantal berichten : 717
Leeftijd : 77
Woonplaats : Heerhugowaard
Registration date : 10-03-09

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyvr apr 19, 2013 1:06 pm

Angeline Hartelijk Gefeliciteerd , maak er een leuke dag van. jarig
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyvr apr 19, 2013 1:45 pm

Angeline, gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag vandaag toegewenst! jarig
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyvr apr 19, 2013 7:15 pm

Van harte gefeliciteerd Angeline
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyza apr 20, 2013 2:39 am

Bedankt voor jullie felicitaties. Hartstikke leuk. Ik ben net als vorig jaar naar een musical geweest met Linda (een vriendin). Zij is op 15 april jarig geweest en op deze manier hebben we beide onze verjaardag gevierd. We zijn naar Sister Act geweest. Een hele leuke musical. En van te voren hebben we in Scheveningen wat gegeten. Het was heel gezellig.
Alleen 2 dingen waren wat minder. Zo ben ik vlak voordat we het theater binnen gingen gevallen op het plein voor het theater. Ik stond op iets glads en glee uit. En het ging zo snel dat het met mij niet lukte om met mijn handen de val goed op te vangen. Waardoor ik met de onderkant van mijn kin hard op de stenen terecht kwam. Dat voelde niet echt prettig. En daardoor is ook een stuk kies afgebroken. Dat wordt dus binnenkort de tandarts. Nu niet mijn favoriete hobby. En dan loop je met een bloedende kin het theater binnen. Iedereen kijken natuurlijk. Dan schaam je je wel hoor.
En verder zat er voor ons in de zaal een grote vrouw met een enorme bos haar. Zodat we een deel van de voorstelling niet konden zien. In de pauze hebben mijn vriendin en ik gewisseld van plek zodat we allebei maar voor een helft achter deze vrouw zaten. Maar verder was het een hele leuke avond. En hebben we ook om mijn val moeten lachen en grapjes gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyza apr 20, 2013 9:33 am

Hè jakkes, Angeline, gaat t al wat beter? Hebben ze je goed kunnen helpen in t theater?
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyza apr 20, 2013 3:30 pm

Angeline nog van harte gefeliciteerd! Leuk dat je naar Sister Act bent geweest en beterschap en succes bij de tandarts
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyza apr 20, 2013 9:17 pm

Het gaat al weer wat beter, Ingrid. Gisteren had ik nog last van mijn linkerarm en knieën. Maar daar heb ik nu geen last meer van. Wel heb ik nog last van mijn kin, deze is ook dik. En met eten heb ik last van mijn kaak. Verder kan ik mijn linker duim niet goed gebruiken omdat deze ook dik is. En dan nog wat blauwe plekken. Maar deze gaan van zelf weer weg net als de andere klachten.
Het had allemaal ook veel slechter af kunnen lopen. Mijn zwager is een poosje geleden gevallen en had een zware hersenschudding. Het gaat nu, gelukkig, weer helemaal goed met hem. Vergeleken hiermee heb ik dus niet te klagen.
In het theater waren ze aardig. Ik kreeg een pleister voor mijn kin. En er werd wel een paar keer gezegd, dat als het niet ging, ik meteen terug moest komen. Want ze hebben in het theater ook een EHBO post. Maar dat was, gelukkig, niet nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyma apr 21, 2014 3:54 pm

Te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd Angeline! party 
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyma apr 21, 2014 7:38 pm

Dank je wel, Suus.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptyma apr 21, 2014 10:30 pm

Veel te laat, maar niet minder gemeend! Van harte gefeliciteerd. 🎁💐
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Emptydi apr 22, 2014 1:40 am

Irma, dank je wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verjaardag Angeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: verjaardag Angeline   verjaardag Angeline Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verjaardag Angeline
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verjaardag Els.
» Verjaardag Kim.
» Verjaardag Sansa.
» Verjaardag Ingrid.
» verjaardag Annemarie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ LEDEN CORNER ~ :: VERJAARDAGEN LEDEN...-
Ga naar: