Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Registreren en inloggen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Registreren en inloggen Empty
BerichtOnderwerp: Registreren en inloggen   Registreren en inloggen Emptywo apr 10, 2013 1:54 am

Het forum is voor iedereen toegankelijk (leesbaar). Echter, om berichten te kunnen plaatsen & beantwoorden is het noodzakelijk om geregistreerd te zijn.

Omdat we willen dat alle schrijvers zich bekend maken, moet u eerst inloggen.
▪ Klik rechtsboven op INLOGGEN in het menu en volg de instructies.
▪ Let op! Als je nog niet eerder bent ingelogd, moet je, je eerst registreren. Klik daarvoor op REGISTREREN in het menu en volg de instructies.
▪ Let op! Als je je hebt gerigistreerd en bent ingelogt dien je je eerst even voor te stellen in de Introductie Topic! Kort maar krachtig!

Let op! Wil je lid blijven van het forum dan is het van belang dat je minimaal 1x per maand inlogd en iets plaatst op het forum. Inactieve leden worden na 30 dagen inactief te zijn geweest gewaarschuwd. Na de eerste waarschuwing worden zij aan het einde van de week verwijderd als lid. Men kan zich wel weer opnieuw als lid aanmelden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Marijke1
Newbie Freekfan
Newbie Freekfan
Marijke1


Vrouw
Aantal berichten : 7
Leeftijd : 65
Woonplaats : omg. Gouda
Registration date : 12-02-13

Registreren en inloggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren en inloggen   Registreren en inloggen Emptydo apr 25, 2013 1:24 am

Ik wilde graag meelezen op dit forum, omdat ik Freek een goede musicalartiest vind en hem bewonder om wat hij doet en daarover graag lees.

Ik krijg echter een mail dat ik verplicht iets moet gaan zeggen in topics om lid te mogen blijven. Waarom? Je plaatst toch alleen iets in een topic als je écht iets te melden hebt? Als ik Freek een tijdje niet gezien heb (in het theater of bij een benefiet o.i.d.) heb ik ook niet echt iets te melden wat anderen zal interesseren.

Ik beheer zelf een website met een paar duizend leden en sommigen zijn al jaren lid en hebben nog nooit iets gezegd. So what? Dat is toch geen probleem. Ze kunnen wel alles (mee)lezen.

Ik denk dat ik dus volgende maand ook geschrapt wordt van de ledenlijst. En dat vind ik jammer. Rolling Eyes

Sorry dat ik het niet eens ben met jullie "plaats verplicht iets" regel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa
Admin
Admin
Tessa


Vrouw
Aantal berichten : 2184
Leeftijd : 49
Woonplaats : Den Bosch
Registration date : 10-09-08

Registreren en inloggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren en inloggen   Registreren en inloggen Emptyma apr 29, 2013 2:34 pm

Wat heeft het voor nut om je lid te noemen als je nooit iets plaatst? Zoals ik eerder heb uitgelegd kan je nu meelezen zonder lid te hoeven zijn... dusss Very Happy je hoeft niet meer persee lid te zijn daarvoor.

Wat betreft het feit dat je enkel ergens op wilt reageren als je ook echt iets heb te melden, dat begijp ik en ben ik met je eens... maar inmiddels heeft Freek al wat projecten gedaan en staat er de komende periode nog heel wat op de agenda en denk ik dat er dus voldoende te schrijven is... Wil je dit niet, dan is de consequentie dat je dus als lid wordt verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Registreren en inloggen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Registreren en inloggen   Registreren en inloggen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Registreren en inloggen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ 'T FORUM ~ :: FORUM REGELS...-
Ga naar: