Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Company (M-lab)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Company (M-lab) Empty
BerichtOnderwerp: Company (M-lab)   Company (M-lab) Emptyzo maa 24, 2013 8:09 pm

Gisteravond met grote dank aan Ingrid naar M-lab geweest om Company te aanschouwen.
Ik kende al de muziek, maar was nieuwsgierig naar het verhaal omdat ik de liedjes niet goed kon plaatsen.

Company gaat over Bobby, 35 jaar en single. Hij neemt met zijn bevriende stellen en de verhoudingen met zijn vriendinnen onder de loep. Hij ziet zowel de wonderen als de valkuilen die relaties met zich meebrengen. Het stuk kent niet echt een duidelijke verhaallijn, het zijn vooral fragmenten met als rode draad Bobby's vrijgezellen leven en opvattingen over de liefde.

Ondanks dat het geen professionele, maar een goede amateurproductie was, was zowel de zang als het acteerwerk goed en overtuigend. Wel was de een beter dan de ander, maar dat werd goed gecompenseerd door passende rollen. De dans/cheografie was eenvoudig maar doelmatig. M-lab is natuurlijk niet van de grote decors en het podium werd met eenvoudige middelen toch goed gebruikt, hierdoor kreeg je het idee dat je wel degelijk in een woonkamer o.i.d. was.

Sondheim staat natuurlijk bekend om zijn ingewikkelde muziek en de cast en vooral regisseur en spelcoach Frederique Sluyterman van Loo zijn er in geslaagd om alles woord voor woord verstaanbaar over te brengen. Ik was zeer benieuwd naar 'getting married today', mede door Sondheim in Songs, en of de humor die het daar had nu ook tot zijn recht zou komen en ja ik lach dubbel! Kippenvel kreeg ik bij het nummer Een leven leef, erg mooi en overtuigend!

Ik heb echt een heerlijke avond gehad en ben blij dat ik deze show heb gezien.
Altijd als ik er kom en wegga heb ik het voornemen om vaker M-lab te bezoeken, maar meestal blijft het bij een voornemen. Alhoewel ik nu wel heel erg nieuwsgierig ben geworden naar Otis.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Company (M-lab)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: