Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 De Jantjes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

De Jantjes Empty
BerichtOnderwerp: De Jantjes   De Jantjes Emptyma sep 10, 2012 7:02 pm

Gister naar de "open generale repetitie"of "besloten try out" of "eerste keer spelen voor publiek" geweest, net hoe je het noemen wilt. De liedjes kende ik al, alleen het verhaal nog niet. Het simpele maar doeltreffende decor was genoeg, niet teveel poespas.
De cast was goed. Positief opvallend vond ik Rosalie als Blonde Greet, zowel haar zang als spel was erg grappig en mooi.
De Jantjes hadden een goede chemie. Willeke vond ik oké, maar niet bijzonder. Jasper Kerkhof en Ellen Evers waren een leuk stel samen. Toffe Jans, gespeeld door Nikki van Ostaijen, is een nieuw talent! Grappig en een goeie stem!

Op sommige puntjes liet de techniek het even afweten, krakende microfoontjes. Maar het was een try out, dus dat komt wel goed.
De zaal was van ons uit (we zaten op het balkon) vooral gevuld met "grijze bollen". De grappen kwamen aan en het publiek klapte mee. Ik had niet het idee dat er erge tekst of andere fouten werden gemaakt. Als dat al was (eentje misschien van Ellen Evers als Tante Piet met een verkeerde naam noemen) mag er wat mij betreft in blijven, want die was wel grappig.
Enigste minpuntje; de figuranten die ze zoeken heeft wat mij betreft niet veel toegevoegde waarde. Het is met recht podium opvulling. Als het er niet was, zou ik het niet hebben gemist.

Ik ben benieuwd hoe het volgende maand gaat zijn als ik er weer heen ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
irma22
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
irma22


Vrouw
Aantal berichten : 1537
Leeftijd : 65
Woonplaats : Purmerend
Registration date : 13-02-09

De Jantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jantjes   De Jantjes Emptyza sep 29, 2012 10:03 am

Gisterenavond naar de Jantjes geweest. Ik heb een leuke avond gehad, maar ben niet superenthousiast. De liedjes zijn natuurlijk overbekend en werden de hele avond uit volle borst meegezongen. Helaas niet altijd in hetzelfde templo als op toneel.
Willeke speelt prima en Rosalie en Ellen Evers doen het erg leuk. Verder vond ik het spel niet altijd overtuigend.
Vooraf heerlijk gegeten in het restaurant van de la Mar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

De Jantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jantjes   De Jantjes Emptywo nov 14, 2012 2:27 am

Vanavond naar de Jantjes geweest. Ik was er vroeger ook al eens naar toe geweest en ik vond het toen een hele leuke musical. En dat is het nog steeds. Een hele vrolijke musical met veel humor erin. En natuurlijk de bekende liedjes. Het publiek was enthousiast, ze klapten en zongen mee met de liedjes.
Willeke deed niet mee maar Lucie de Lange deed het ook goed. De cast , waarin veel onbekende zitten, was trouwens ook goed. En ze hadden er allemaal veel plezier in. Dit straalde er vanaf. Al met al een hele leuke voorstelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Jantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Jantjes   De Jantjes Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Jantjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS... :: NEDERLANDS-
Ga naar: