Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 De beste zanger van Nederland

Ga naar beneden 
+23
Gege
merril
Manon
Tessa
Nieta
theaterfreak
Els
Hetty
Ann
Gerina1970
grace
Kim22
jeannettefro
Ingrid
Rinske
Angeline
petraco
Liesbeth
Freekfan
Suus94
sansa
Annemarie
Stefanie
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 12:47 pm

Show en Events heeft ook mij beloofd te laten weten, hoe de zaken staan rondom Freek. Als ik de info van Angeline zo lees, dan vrees ik, dat we het kunnen vergeten. Hij moet voor 30 september en 1 oktober ook repeteren en vergeet het MAG niet. Dus. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 12:51 pm

Tweet van Posthuistheater zonet: waar zal FREEK BARTELS op vrijdagavond 30 september zijn SUMMER NIGHT vieren? Wat ons betreft in het Posthuis Theater in Heerenveen!
(Zelf conclusie trekken).

@Evelyn: bedankt voor het op de hoogte houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 1:04 pm

@Annemarie: Je kunt het op twee manieren lezen, wat mij betreft. Ben er nog niet gerust op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 1:15 pm

@Annemarie@Evelyn...wat moeten we met deze informatie?
We kunnen er weinig mee....
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland.   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 1:34 pm

@Annemarie: als je de tweet van het Posthuis zo leest zou je denken als zij er van uit gaan dat Freek mee doet dan kunnen wij dat ook doen. Maar voor de zekerheid wacht ik toch nog even het antwoord van Show&Events af. Ik durf nog niet te vroeg te juichen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 1:48 pm

@Evelyn, Ingrid, Angeline: Tweet geeft mij geen duidelijkheid daarom bewust geen conclusie aan getrokken.
Ik blijf echter vrezen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ann
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 48
Leeftijd : 51
Woonplaats : Apeldoorn
Registration date : 05-08-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptydi sep 20, 2011 2:52 pm

Nou, Freek heeft zich in ieder geval (nog) niet officieel teruggetrokken.
Als hij van plan is om alles door te laten gaan wordt het toch wel een erg pittig programma voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptywo sep 21, 2011 1:28 am

@Ann: Tot zover blijf ik hopen ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptydo sep 22, 2011 12:59 am

Hmm, staat niet meer 100% zeker bij de line op als ik de site van het posthuistheater bekijk...
Wachten af, maar wat duurt wachten lang!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 8:24 pm

Geen Freek dus op Summernights...
Zie onderstaande mail:

Beste,

Wegens compleet onverwachte televisieverplichtingen kan Freek Bartels helaas niet aanwezig zijn bij de Summer Nights theaterconcerten.
Freek Bartels is gevraagd om aan het TROS programma 'de Beste Zangers van Nederland' mee te werken en heeft zelf besloten die unieke kans in zijn carriere niet te laten liggen.
Het opnameschema van het programma op Ibiza maakt het helaas onmogelijk om de televisieserie met Summer Nights te combineren.

Charly Luske, bekend van hoofdrollen in verschillende televisieseries en zijn hoofdrollen in de musicals Full Monty én We Will Rock You zal Freek vervangen.
Het grote publiek kent Charly Luske van zijn succesauditie bij het hitprogramma 'The Voice of Holland'.
Afgelopen vrijdagavond zagen meer dan 3 miljoen mensen de auditie van Charly, waarbij hij gelijk als één van de favorieten werd bestempeld.
Zijn coaches Nick & Simon zijn er van overtuigd dat ze hem mee nemen naar de finale.
Aanstaande vrijdag 30 september en zaterdag 1 oktober is Charly Luske samen met o.a. Jamai, Maud, John Vooijs en andere musicalsterren te zien in 'Summer Nights'.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak, voor ons is het ook een compleet onverwachte situatie.
Overvallen door overmacht hebben wij gelukkig wel op deze korte termijn Charly Luske bereid gevonden om zijn plek in te vullen.
Nogmaals excuses voor het ongemak, wij hebben er niets aan kunnen doen, het is volledig Freek zijn beslissing.

Vriendelijke groeten,


Shows & Events
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 8:42 pm

Erg jammer voor de mensen die speciaal voor Freek naar Summer Nights gaan. Wel begrijpelijk van Freek. Dit geeft hem een mooie kans om een groter publiek aan te spreken, vooral als hij straks met een eigen album komt. Maar goed, Charly is een mooie vervanger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 8:48 pm

Posthuis geeft geld terug als je dat wilt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 9:37 pm

Jammer dat Freek zich terugtrekt! Maar ik zou, als ik jullie was, wel gewoon gaan naar Summernights. Vorig jaar ben ik geweest in Zwolle, en dat was echt een feestje! Vooral Charly was toen erg goed en leuk, dus hij is denk ik een prima vervanger van Freek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 9:46 pm

@Suus, sorry, ga toch echt voor Freek! Ben zwaar teleurgesteld en dat ik nu google-meldingen krijg dat Charly zn eerste schnabbel binnen heeft, is zwaar overdreven. Er was al sprake van dat Charly al dan niet zou optreden op Summernights! Ik wil mn geld terug van beide avonden....
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 10:12 pm

@Ingrid Hihihi, moest zo lachen toen ik las omtrent de "schnabbel" van Charly...
Heb enkele kranten teruggemaild dat ze nu wel erg overdrijven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 10:26 pm

@Annemarie, yeaaaah, you go girl, tis zoooo overdreven....
Goed dat je reageert, op die kranten, we zijn niet gek...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 10:31 pm

Ik heb ook al gereageerd op die onzin verhalen in de Telgraaf. Ze doen net of Charly nieuw is en nog geen loopbaan heeft. Het is erg jammer van Freek maar ik begrijp wel dat het voor hem een belangrijke stap is in zijn verder loopbaan. Vooral als je er voor gevraagd wordt. En Charly is ook super goed. Jammer dat het voor ons veel te ver weg is, anders had ik wel kaartjes gekocht. En ik verheug me er op om Freek toch wel een aantal avonden te zien bij de Tros.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 10:32 pm

Als het niet zo ver weg was, dan was ik misschien toch wel gegaan, zeker vanwege John Vooijs. Nu wil ik gewoon mijn geld terug. Buiten dat vind ik het gewoon enorm jammer, dat ik Freek nu weer niet hoor zingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 10:41 pm

@Evelyn, dat wordt dan verplicht kijken naar de Beste Zanger van Nederland. Ik snap wel dat Freek dit aanbod niet kon weigeren. En ik denk dat hij het een eer vind om er voor gevraagd te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hetty
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Hetty


Vrouw
Aantal berichten : 606
Leeftijd : 56
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 10:53 pm

Ik vind het ook erg jammer, weer geen Freek...

Maar desalniettemin: het blijft een goede line-up dus ik ga er gewoon heen én genieten!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annemarie
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
Annemarie


Vrouw
Aantal berichten : 1028
Leeftijd : 43
Woonplaats : Joure
Registration date : 15-02-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 11:04 pm

@ Hetty: Kom je helemaal uit Nijmegen?
Zie je vrijdag dan! Waar zit je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 11:15 pm

Ik had Freek toch liever twee keer live gezien dan straks ca. 6 wkn op tv!
Eigelijk nóg liever én, én....maar je kan niet alles hebben, wel veel....
Teleurgesteld blijf ik...
Maar idd wel een unieke kans voor Freek!
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyza sep 24, 2011 11:35 pm

@Ingrid, ja het zou het beste zijn als hij én Summernights deed én dat programma! En het is en blijft inderdaad ook echt jammer voor de mensen die kaarten speciaal voor Freek gekocht hebben..

Ik zag ook al die berichten over Charly in de kranten en vond dat ook erg overdreven!
@Annemarie, goed dat je ze commentaar hebt gegeven! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyzo sep 25, 2011 1:18 am

Ik vind het een beetje té gemakkelijk om te zeggen dat Freek deze kans niet kon laten lopen. Shows & Events is blijkbaar niet in staat geweest om e.e.a. contractueel vast te leggen, zodat artiesten er altijd onderuit kunnen. En dus gebeurt dat ook aan de lopende band (zo ook met JCSC, waar Tommie zich terug trok). En de artiesten mogen zich ook wel eens realiseren dat fans nu ook niet meer weten wanneer ze wel of niet ergens op kunnen rekenen en dus op een gegeven moment afhaken bij dit soort events.
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland.   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Emptyzo sep 25, 2011 1:33 am

Ik baal er flink van dat Freek niet mee doet. Ik was er al bang voor maar je blijft toch hopen. Ik had hem heel graag weer live zien optreden na de laatste keer Petticoat. Nu dus maar wachten op Next to normal. Maar dat duurt nog wel heel lang. Ik ga er nu ook niet meer naar toe. Ik ging speciaal voor Freek. En Deventer is een eind weg.
Voor Freek is het inderdaad een unieke kans. En ik kan mij voorstellen dat hij hiervoor gekozen heeft. Maar het blijft toch balen.
En in de google meldingen was het inderdaad erg overdreven wat er werd geschreven over Charly. Goed van jullie, Annemarie en Sandra, dat jullie daar mailtjes over hebben gestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De beste zanger van Nederland   De beste zanger van Nederland - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De beste zanger van Nederland
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ FREEK BARTELS ~ :: NIEUWS...-
Ga naar: