Freek Bartels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Musical artiest Freek Bartels Forum
 
IndexChatLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggenfreekbartels.com
Beste bezoekers vergeet niet om ook de website www.freekbartels.com te bezoeken...

 

 Welke overige musicals bezoeken we nog meer?

Ga naar beneden 
+25
Manon
Petra
Lena
Gege
Suus94
verhalen
miek
irma22
Kim22
Ingrid
Rinske
sansa
Stefanie
wilm@1960
meijroos
Annemarie
Freekfan
joyce91
Els
Sphinx
theaterfreak
Gerina1970
grace
Hetty
Nieta
29 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
AuteurBericht
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptywo jun 12, 2013 10:45 pm

@Grace : "Soldaat van Oranje " Kàn niet tegenvallen .Je zit midden in de actie .Rij acht valt best mee . Ik duim voor jullie dat Matteo van der Grijn die avond de hoofdrol zingt :dat is echt wel speciaal (ik vrees ervoor , dinsdag en donderdag is hij er dikwijls niet ) De musical is beter dan de film hoor :-) Geniet ervan ! ik ga eind deze maand voor de 14de keer .
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptywo jun 12, 2013 10:48 pm

Bijgeboekt : vrijdag 5 juli '13 in Goirle: laatstejaars musicalstudenten Fontys met de musical "Pippin"

en "Love Story"  in Roosendaal op dinsdag 26/11/13 .
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptydo jun 13, 2013 9:20 am

Ik weet wel zeker dat het mij niet zal tegenvallen maar ben meer bang voor mijn man die zijn 1ste en laatste musical, miss saigon, in 1992 heeft gezien. Moet wel zeggen dat hem toen niet tegen viel. Het zit hem nu meer in het verhaal, omdat hij de film tot in de treuren kent. Ik hoop dat hij niet teveel gaat vergelijken. De musical zal vast anders zijn. Kan haast niet wachten, en dan hopen op Matteo, wie kan het anders worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptydo jun 13, 2013 9:17 pm

@Grace: Mijn broer is ook naar Soldaat van Oranje geweest. Hij is ook geen fan van musicals. Maar hij vond hem heel goed. En in deze musical komt best veel terug uit de film. Het zal jouw man zeker niet tegenvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim22
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan



Vrouw
Aantal berichten : 810
Leeftijd : 37
Woonplaats : Weert
Registration date : 06-09-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptydo jun 13, 2013 9:21 pm

Volgens mij valt Soldaat van Oranje sowieso zeer in de smaak bij mannen. Mijn vader is ook totaal niet van de musicals. Maar hij is wel heel erg geinteresseerd in WOII. Hij vond dit ook een hele mooie voorstelling. Al vond hij wel het zingen en de muziek teveel van het goede, maar het decor en de opzet vielen zeer in de smaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyza jun 15, 2013 5:30 pm

grace schreef:
Ik weet wel zeker dat het mij niet zal tegenvallen maar ben meer bang voor mijn man die zijn 1ste en laatste musical, miss saigon, in 1992 heeft gezien. Moet wel zeggen dat hem toen niet tegen viel. Het zit hem nu meer in het verhaal, omdat hij de film tot in de treuren kent. Ik hoop dat hij niet teveel gaat vergelijken. De musical zal vast anders zijn. Kan haast niet wachten, en dan hopen op Matteo, wie kan het anders worden?

Eind juni stopt Robbert van den Bergh (nu Anton en/of  understudy van Matteo )  dus we zullen pas eind juni waarschijnlijk weten wie de rol van Anton en van understudy gaat overnemen ??????   ben ook zéér benieuwd .
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeline
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Angeline


Vrouw
Aantal berichten : 366
Leeftijd : 58
Woonplaats : Alphen aan den Rijn
Registration date : 25-07-11

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyzo jun 16, 2013 2:04 am

Ik zou op 11 december naar Yentl gaan. Maar ik kwam er pas achter dat ik op dezelfde dag ook een kaartje had besteld voor Love Story. Daarom ga ik nu niet naar Yentl maar naar Little Voice op 7 maart.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma jun 17, 2013 2:16 am

Bijbesteld : musical "Marilyn "  Antwerpen /Fakkeltheater /premiere :dond.7/11/13   20u30 .
en dan nog 3x Fakkeltheater Antwerpen :" Hotel Vocal "met Hans Peter Janssens : zondag 19/1/14     12U
"Cinema paradiso " met An Lauwereins : zondag : 27/4/14    12u
"Hotel Vocal " met Sam Verhoeven : zondag 18/5/14 . 12u:zwaaien:
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma jul 01, 2013 1:09 am

grace schreef:
yes, eindelijk wij hebben kaartjes voor soldaat van oranje op 18 juli. Wij zitten rij 8, is dit een mooie plek?
Heb er enorm veel zin in.
@Grace : ik denk dat ik een beetje goed nieuws voor je heb: op twitter zegt Robbert van den Bergh (de rol van Anton //of Erik als Matteo er niet is ... ) dat Robbert er niet is van 15 juli tot 25 juli . dan hoop ik dat de kans groter is om Matteo te zien. Ze zullen toch niet durven om de TWEE hoofdrollen te laten vervangen , hoop ik .......  duimen dus maar . ik heb onmiddellijk tickets genomen voor woensdag 17/7 om14u rij 7 en zaterdag 20/7 om 20 u . Veel voorstellingen zijn al bijna uitverkocht in juli , dus niet meer veel keus voor goede zitplaatsen . groetjes !
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma jul 01, 2013 1:11 am

bijgeboekt : "soldaat van Oranje " op woensdag 17/7 om 14u
en op zaterdag 20/7 om 20 u .(15 de en 16 de keer ) :-))
en een correctie : Robbert van den Bergh speelt zijn laatste voorstellingen bij SVO op 27 en 28 juli ,maar heeft tussenin 10 dagn verlof of zo . (of repetities voor "jersey Boys" ) ....
Terug naar boven Ga naar beneden
grace
Hardcore Freekfan
Hardcore Freekfan
grace


Vrouw
Aantal berichten : 785
Leeftijd : 55
Woonplaats : arnhem
Registration date : 08-03-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma jul 01, 2013 3:09 pm

@theaterfreak, wij wachten het rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptydo jul 04, 2013 7:27 pm

vandaag bijgeboekt : 1000 ste soldaat van oranje : woensdag 25 september om 20u ! Joepie !! :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptydi jul 30, 2013 8:28 pm

bijbesteld : "soldaat van oranje " zondag 5 januari 2014 eerste rij :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma aug 19, 2013 3:56 pm

Gelijk geboekt toen ik hoorde dat Soldaat van Oranje weer verlengd is!
Donderdag 27 februari rij 1 in het midden! Very Happy Toch voor rij 1 gekozen omdat mijn vriend en ik de musical al eerder hebben gezien van verder weg. Daarom besloten om rij 1 te boeken om dat ook eens mee te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma aug 19, 2013 4:44 pm

ik wacht even af tot ik weet of Matteo na nieuwjaar nog verder speelt ....... Wink Wink Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma aug 19, 2013 4:45 pm

@Suus:op de eerste rij is de "soldaat " fantasties !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Suus94
Groupie Freekfan
Groupie Freekfan
Suus94


Vrouw
Aantal berichten : 466
Leeftijd : 29
Woonplaats : Zwolle
Registration date : 28-04-10

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma aug 19, 2013 4:56 pm

Ik hoop dat Matteo dan nog speelt, de vorige keer had ik Robbert. Maar ik zal hoe dan ook gaan genieten van deze prachtige musical!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelyn
Wannabe Freekfan
Wannabe Freekfan
Evelyn


Vrouw
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 55
Woonplaats : Helmond
Registration date : 27-04-13

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptywo aug 21, 2013 4:01 pm

Rij één is mijn vaste stek, als het lukt. Als je de voorstelling kent dan, anders echt te dicht bij. Bij elke verlenging boek ik ook altijd weer. Smile 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptydo aug 22, 2013 11:36 am

heb bericht gekregen van Jord Knotter ( de nieuwe Erik Hazelhoff ) hij speelt zaterdag middag 24/8 de rol van " de soldaat van Oranje ".
Kan ik dus gelijk van op de eerste rij zien hoe hij het doet .................. Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma aug 26, 2013 9:38 pm

soldaat van oranje :zaterdag 24 augustus  14u : premiere van nieuwe alternate Jord Knotter in de rol van Erik Hazelhoff.
enkele bedenkingen : Jord is nog maar een jaar afgestudeerd en dat merk je : heeft jammer genoeg nog niet voldoende podiumervaring . Hij heeft geen musical opleiding volgens mij ,dus het zingen viel dikwijls erg tegen.Niet krachtig genoeg , soms zelfs onverstaanbaar ,ook van andere acteurs .ik heb dat eerder niet gemerkt op de eerste rij . Acteren kan Jord en wenen ook ;op de juiste momenten.Soms was hij de tekst kwijt of hij vergat verder te zingen. gelukkig zong de groep verder bij " Als wij niets doen " op het strand.Bij het voorlezen van "Het Leids manifest "kende hij de tekst niet . Ik veronderstel nochtans dat die op dat grote papier staat . Dus Kevin schoonderbeek redde de situatie .
Wilhelmina : Myranda Jongeling
Charlotte : Bente van der Brand (van vorige keer )niet mijn favoriete charlotte.
van 't sant ; Nico de Vries (prima )
Anton :Maarten Heijmans (nieuw ) zingt krachtig , heeft blijkbaar beter geoefend en meer ervaring./uiterlijk ..... mmmm... ik miste Robbert heel erg .
Fred : Kevin Schoonderbeek (vorige cast )
Chris :Boy Ooteman : (was al bij eerste cast ) en kent het stuk
Bram : Roel Dirven :heel jong . De dans van Bram voor hij gefusillieerd wordt , danste hij houterig en zonder gevoel . zijn tenen waren al ingetaped en toch bloedde zijn grote teen van zijn rechtervoet .(erg voor hem )
Paul : Daan Colijn (nieuw , maar doet het goed )
Ada: Sophie Schut (kende ik nog niet ,maar doet het heel goed )
Tessa : Jennifer van Brenk . (gelukkig van de vorige cast )
Jord reed niet weg op de motor want hij heeft zijn rijbewijs nog niet .
Het kwam bij mij over dat alle nieuwe spelers hun rol behoorlijk kenden . Behalve Jord : dit was echt 1 of twee weken te vroeg om hem een voorstelling te laten doen . Dit was meer iets voor een eerste try out ......  aan het eind was ik wel teleurgesteld . had er meer van verwacht . dat komt natuurlijk doordat ik de tekst zelf kan voorzeggen na 17 keer  SVO . Jammer van zo'n dure kaarten .
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma sep 02, 2013 7:50 pm

19 oktober Suus zingt Toon
Terug naar boven Ga naar beneden
sansa
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
sansa


Vrouw
Aantal berichten : 673
Leeftijd : 34
Woonplaats : oosthuizen
Registration date : 06-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma sep 16, 2013 7:52 pm

Omdat het zo lekker dichtbij is. 16 februari Beste mr Halsema van Marijn Brouwers in het kerkje in Beets (dorp verder)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid
Extreme Freekfan
Extreme Freekfan
Ingrid


Vrouw
Aantal berichten : 669
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hilversum
Registration date : 15-10-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyma sep 16, 2013 8:01 pm

Dat is prachtig, Sandra!!!#bestemrhalsema
Terug naar boven Ga naar beneden
theaterfreak
Ultimate Freekfan
Ultimate Freekfan
theaterfreak


Vrouw
Aantal berichten : 1532
Leeftijd : 70
Woonplaats : belgie
Registration date : 19-04-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptyza sep 21, 2013 3:12 pm

Jersey Boys op zaterdag 20/9 om 20u (derde keer )
en dinsdag 24/9 20u (vierde keer )
Op woensdag 25/9 gaat Nieta met ons mee naar De 1000ste "soldaat van oranje " ! dat wordt genieten !! Hallo 
Terug naar boven Ga naar beneden
meijroos
Die-Hard Freekfan
Die-Hard Freekfan
meijroos


Vrouw
Aantal berichten : 1325
Leeftijd : 57
Woonplaats : Den Haag
Registration date : 20-05-09

Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Emptydi sep 24, 2013 3:28 pm

25/9 naar Soldaat van Oranje in plaats van Nieta met Theaterfreak!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke overige musicals bezoeken we nog meer?   Welke overige musicals bezoeken we nog meer? - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke overige musicals bezoeken we nog meer?
Terug naar boven 
Pagina 25 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nog meer redenen...
» Londen musicals
» Musicals in Concert
» Musicals in Concert 2014
» Freek in Holland zingt musicals

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Freek Bartels :: ~ MUSICAL EN THEATER ~ :: OVERIGE MUSICALS...-
Ga naar: